با پر درآمد ترین بازیگران مرد سال 2023 آشنا شوید

در این مقاله به بررسی پر درآمد ترین بازیگران مرد سال 2023 می‌پردازیم. از آنجایی که شیوع کرونا مانع از اکران بسیاری از فیلم‌ها در سینماها شد، دوران سختی برای همه هنرمندان در همه جا بود. اما اکنون همه چیز برای A-listers هالیوود به لطف بسیاری از فیلم‌های تحسین‌شده منتقدان رو به افزایش است.

بازیگران مرد پر درآمد سال 2023:

1. دواین جانسون

دواین جانسون

دارایی خالص: 829 میلیون دلار

دواین جانسون با نام مستعار راک، یک آمریکایی-کانادایی چند استعدادی است که در فیلم، تلویزیون و سرگرمی‌های ورزشی زیادی کار کرده است. او در میان چندین نفر از پر درآمد ترین بازیگران مرد سال 2023 قرار دارد.

او با بازی در فیلم جومانجی توانست تحسین‌های بیشتری از طرفداران خود به دست آورد و 365 میلیون نفر او را در اینستاگرام دنبال می‌کنند.

2. تایلر پری

تایلر پری

دارایی خالص: 800 میلیون دلار

تایلر پری هنرمندی چند استعدادی است که به‌خاطر آثارش در فیلم‌های «Madea» شناخته شده است. جدیدترین فیلم تایلر پری در نتفلیکس در دسترس است. حتی این فیلم او هم مورد تحسین‌های زیادی قرار گرفت. او هرگز مخاطبانش را ناامید نکرده است.

3. تام کروز

تام کروز

دارایی خالص : 620 میلیون دلار

تام کروز بازیگر و تهیه کننده آمریکایی، چندین دهه در صنعت سرگرمی فعال بوده و موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده است. کروز علاوه بر حرفه بازیگری، به تولید فیلم نیز پرداخته است. کروز در طول زندگی حرفه‌ای خود در چندین فیلم بسیار موفق بازی کرده است که میلیاردها دلار در سرتاسر جهان فروش داشته‌اند.

از جمله فیلم‌های موفق باکس آفیس او می‌توان به «Top Gun»، «The Mission: Impossible»، «War of the Worlds»، «Minority Report» و «The Last Samurai» و بسیاری از پروژه‌های موفق دیگر اشاره کرد.

4. برد پیت

برد پیت

دارایی خالص: 420 میلیون دلار

برد پیت بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است که به خاطر بازی‌های جذاب و ظاهر زیبایش شهرت دارد. پیت با دهه‌ها فعالیت حرفه‌ای در فیلم‌های محبوبی چون « Fight Club»، « Ocean’s Eleven» و « The Curious Case of Benjamin Button» از معروف‌ترین و پر درآمد ترین بازیگران این لیست است. او تحسین منتقدان، جوایز و هواداران زیادی را به دلیل مهارت‌های بازیگری‌اش گرفته است.

5. آدام سندلر

آدام سندلر

دارایی خالص: 420 میلیون دلار

آدام سندلر را در نقش‌های مختلفی از جمله بازیگر، هنرمند، نمایشنامه‌نویس و فیلم‌ساز آمریکایی دیده‌ایم. آدام سندلر علاوه بر موفقیت چشمگیرش در صنعت سرگرمی به عنوان یک بازیگر کمدی، به خاطر دانش موسیقیایی‌اش نیز شناخته شده است.

6. مارک والبرگ

مارک والبرگ

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

مارک والبرگ، که قبلاً به عنوان نوازنده و هنرمند شناخته می‌شد، یک سلبریتی با استعداد آمریکایی است. او برنده و نامزد چندین جایزه شده است. مارک والبرگ پس از بازی در فیلم تد به شهرت رسید. The Fighterو تد تنها تعدادی از شناخته‌شده‌ترین فیلم‌های والبرگ هستند. او همچنین تهیه‌کننده پنج سریال موفق دیگر HBO بوده است.

7. رایان رینولدز

رایان رینولدز

دارایی خالص: 350 میلیون دلار

رایان رینولدز، بازیگر آمریکایی-کانادایی، در زمره بزرگترین ستارگان سینمای تاریخ قرار دارد. استعدادهای او در اجرا به اندازه شهرت او در جذابیت و کمدی چشمگیر است.

8. ویل اسمیت

ویل اسمیت

دارایی خالص: 350 میلیون دلار

ویل اسمیت هنرمند و موسیقیدان آمریکایی با یک اسکار و همچنین 4 جایزه گرمی، عنوان یکی از معتبرترین A-listers  را دارد. او 62.7 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام خود دارد. اخیراً او در فیلم تاریخی « Emancipation» دیده شده که در آن نقش یک برده را بازی کرده است.

9. لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو

دارایی خالص: 310 میلیون دلار

او یکی از موفق ترین بازیگران و مدیران سینما در ایالات متحده است، ستاره ای که نام خود را در درام های تاریخی بر سر زبان ها انداخته است. تاریخ اکران فیلم بعدی لئوناردو، Killers of the Flower Moon، برای سال 2023 در نظر گرفته شده است.

10. دنزل واشنگتن

دنزل واشنگتن

دارایی خالص: 300 میلیون دلار

دنزل واشنگتن، هنرمند و کارگردان آمریکایی برنده اسکار، در فیلم‌های خارق‌العاده‌ای بازی کرده است. او در بیش از 50 فیلم بازی کرده و جوایز متعددی در بازیگری کسب کرده است. به جرات می‌توان گفت که دنزل واشنگتن به یکی از تحسین‌شده‌ترین و مورد احترام‌ترین بازیگران تاریخ جهان تبدیل شده است.

11. دنیل کریگ

دنیل کریگ

دارایی خالص: 160 میلیون دلار

دنیل کریگ هنرمند با استعداد اهل انگلستان در نقش جیمز باند در این مجموعه فیلم به یک ستاره جهانی تبدیل شد. پس از اتمام کالج، او مستقیماً وارد حرفه تئاتر شد. این بازیگر موفق در رزومه بازیگری خود هم نقش‌های سینمایی و هم تلویزیونی دارد و جوایز متعددی برده است.

12. کریس همسورث

کریس همسورث

دارایی خالص: 140 میلیون دلار

آخرین مورد از بازیگران مرد پر درآمد این لیست، کریس همسورث است. بسیاری از مردم به ویژه جوانان او را با نام THOR می‌شناسند. کریس در چندین فیلم بازی کرده است و طرفدارانش او را نه تنها به خاطر بازی‌هایش بلکه به خاطر طبیعت مهربانش دوست دارند. همسورث قبل از تبدیل شدن به یک چهره جهانی در سینما، یکی از بازیگران سریال محبوب استرالیایی Home and Away بود.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.