چگونه می توان تاثیر اولیه بهتری در تماس های ویدیویی داشت

وقتی نوبت به معرفی خود در فضای آنلاین می‌رسد، بهتر است به پس‌زمینه تماس ویدیویی خود توجه کنید. اما چگونه می‌توان تاثیر اولیه بهتری در تماس‌های ویدیویی داشت. همه ما می‌دانیم که اولین برداشت‌ها بسیار مهم هستند. اما این روزها با تبدیل شدن تماس‌های ویدیویی به روشی رایج برای ملاقات و برقراری ارتباط، چگونه خود مجازی خود را در بهترین حالت ممکن نشان می‌دهیم؟

تماس ویدیویی

مطالعه ای که در دانشگاه دورهام انجام شده است نشان می‌دهد که باید خود را در مقابل یک قفسه کتاب یا مجموعه‌ای از گیاهان آپارتمانی قرار دهید و لبخند بزنید. محققان به 167 داوطلب تصاویر ثابتی را نشان دادند که شبیه افراد در تماس‌های ویدیویی به نظر می‌رسیدند. این تصاویر شامل مجموعه‌ای از مردان یا زنان بود که با حالت خندان یا خنثی، در مقابل پس‌زمینه‌ای که فضای نشیمن تار، گیاهان آپارتمانی، قفسه‌ی کتاب، دیواری خالی یا تصویری از یک شیر دریایی که روی کوه یخ دراز کشیده است، نشسته بودند. سپس از داوطلبان خواسته شد تا به میزان شایستگی و قابل اعتماد بودن هر فرد نمره دهند.

آنهایی که گیاهان آپارتمانی و قفسه‌های کتاب در پس‌زمینه خود داشتند، به‌عنوان شایسته‌ترین و قابل‌اعتمادترین‌ها رتبه‌بندی شدند. قابل توجه است که پس‌زمینه‌های خالی امتیاز کمتری از پس‌زمینه‌های تار برای قابل اعتماد بودن گرفتند اما شایستگی و ظاهر بهتری نسبت به پس زمینه‌های تار داشتند و افراد با حالت‌های شاد به عنوان افراد شایسته‌تر و قابل اعتمادتر تلقی می‌شدند.

علاوه بر این، زنانی که دارای پس‌زمینه‌های مانند اتاق خواب یا اتاق نشیمن بودند، کمتر از آن‌هایی که دارای گیاهان آپارتمانی یا قفسه‌ی کتاب بودند، قابل اعتماد به نظر می‌رسیدند. به گفته محققان، این نشان می‌دهد که فضای نشیمن قابل مشاهده در پس زمینه مانند اتاق خواب یا آشپزخانه در برداشت اولیه افراد از شما تاثیر می‌گذارد و اهمیت در نظر گرفتن آنچه را که هنگام ارتباط آنلاین در مقابل آن نشسته‌اید، نشان می‌دهد.

شما باید همه کارهایی را که به طور معمول در تماس ویدیویی انجام می‌دهید را انجام دهید، خودتان را خوب نشان دهید، لبخند بزنید و دوستانه رفتار کنید. اما علاوه بر این، باید پیش زمینه خود را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین برداشت ممکن را از خود به جای می‌گذارید. این می‌تواند تفاوت بین از دست دادن یا بدست آوردن آن شغل باشد.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.