پازل

معما: طرح یک پازل ساده اما پیچیده برای افراد باهوش و زیرک که ذهن خلاقی دارند

معما درواقع سؤالات زیرکانه‌ای است که پیدا کردن پاسخ آن نیاز به تمرکز، هوش، دقت و زیرکی افراد دارد. البته توانایی در حل معما با تکرار و تمرین بهبود خواهد یافت. اما به‌طورکلی برای حل معماهای مختلف باید تمامی راه‌هایی که به ذهنتان می‌رسد را به‌کارگیرید تا بتوانید پاسخ صحیح را از میان روش‌های مختلف به‌دست آورید. معماها برای تقویت هوش و حافظه، پرورش خلاقیت، افزایش قدرت ذهن و تمرکز حواس بهترین انتخاب هستند درنتیجه روزانه باید به حل جدول، معما یا پازل بپردازید تا ذهنی قوی و خلاق داشته باشید. از سوی دیگر حل معما می‌تواند نشاط‌آور باشد و خستگی را از شما دور نماید در نتیجه در هر حالتی می‌توانید به معما روی بیاورید و از حل آن انرژی بگیرید.

پازل ساده اما پیچیده برای افراد باهوش

در این مطلب سعی داریم تا سؤالی را مطرح کنیم که فقط باهوش‌ترین مردم جهان قادر به حل آن هستند. این معما بسیار ساده است اما نیاز به زیرکی و دقت بالایی دارد در نتیجه باید با دقت و تمرکز آن را حل نمایید. شما باید در این پازل تعداد کل مربع‌ها را شمارش کنید و عدد به‌دست آمده را در نظرات اعلام نمایید. همان‌طور که گفتیم این سؤال بسیار ساده است اما نیاز به هوش و ذکاوت شما خواهد داشت. باید بتوانید تمامی مربع‌های قرار داده در شکل را پیدا کنید و بشمارید تا جواب صحیح پازل را به‌دست آورید. توجه داشته باشید که هیچ مربعی از قلم نیفتد و تصویر را از جوانب مختلف در نظر بگیرید.

نکته: پاسخ این معما یک هفته‌ی دیگر در ادامه‌ی همین مطلب ارائه خواهد شد درنتیجه می‌توانید پس از یک هفته پاسخ صحیح را در سایت ببینید.

پازل

این پازل را با دوستانتان هم به اشتراک بگذارید و ذهن اطرافیان را به چالش بکشید. اگر بتوانید پاسخ صحیح این پازل را پیدا کنید مشخص می‌شود که ذهن متمرکز و خلاقی دارید زیرا این معما در عین سادگی پیچیدگی‌هایی دارد و همه‌ی افراد قادر به پیدا کردن پاسخ صحیح این پازل نیستند.

 

پاسخ معما: 40 مربع

 

توجه: پاسخ معمای قبل را مشاهده نمایید.

امتیاز: 4.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۱۵ دیدگاه

  1. Avatar وحید معصومی گفت:

    40

  2. Avatar heidary گفت:

    با در نظر گرفتن سایه تصویر 40*2 یعنی 80 تا

  3. Avatar حنا گفت:

    36 تا مربع است .

  4. Avatar saeed گفت:

    0 عدد .
    برای مربع بودن باید طول و عرض یکی باشه ولی فکر کنم طول و عرض این شکل با هم برابر نیست

  5. Avatar میلاد زبرجدی گفت:

    مجموعاً 40 مربع

  6. Avatar kambiz گفت:

    40 فقط رنگ آبی پر رنگ.

  7. Avatar رضا گفت:

    جمعا 40 مربع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.