برنامه‌های تلویزیونی نوروز 98

لیست برنامه‌های تلویزیونی نوروز 98 : پایتخت در نوروز 98 پخش نخواهد شد!

بر اساس گزارش‌ها ظاهراً در نوروز 98 خبری از سریال پایتخت 6 نخواهد بود و سریال‌های جدید نمایش داده خواهد شد. به گزارش ایسنا امسال سعید آقاخانی، بهرنگ توفیق و محمدحسین لطیفی کارگردانان سریال‌های نوروز 98 خواهند بود. البته ممکن است این برنامه‌ریزی به‌کلی تغییر کند و یا شاید به گفته‌ی سیروس مقدم سریال پایتخت از شبکه‌ی یک سیما پخش شود. به‌طورکلی این لیست برنامه‌های تلویزیونی نوروز 98، برنامه‌ی قطعی امسال نیست و احتمال تغییرات وجود دارد.

برنامه‌های تلویزیونی نوروز 98

لیست برنامه‌های تلویزیونی نوروز 98

لیست برنامه‌های تلویزیونی نوروز 98 درواقع شامل سریال “ن.خ” به کارگردانی سعید آقاخانی از شبکه یک است. این سریال یک سریال طنز بوده و بازیگرانی چون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور، نعیمه نظام دوست، سیاوش مفیدی و سیروس میمنت در این سریال حضور خواهند داشت. سریال ن.خ یک سریال 16 قسمتی بوده و هر قسمت 50 دقیقه خواهد بود.

از سوی دیگر در شبکه دو سیما، سریال “ساده‌دلان” به کارگردانی بهرنگ توفیق پخش خواهد شد که البته مراحل ساخت آن هنوز آغاز نشده است. باید بگوییم که بهرنگ توفیق کارگردان سریال‌های پدر و زیر پای مادر بوده است. سریال “شش قهرمان و نصفی” هم به کارگردانی حسین قناعت در لیست برنامه‌های تلویزیونی سال 98 قرار دارد ولی مشخص نیست که از کدام شبکه پخش شود. شایان‌ذکر است که بر اساس گزارش ایسنا، سریال شش قهرمان و نصفی هم یک سریال طنز و شاد بوده و ظاهراً گزینه‌ی خوبی برای پخش در نوروز 98 خواهد بود.

درنهایت مشخص شد که سریال پایتخت از سه شبکه سه پخش نخواهد شد و سریال شبکه سه سیما درواقع سریال “مُرّ قانون” به کارگردانی محمدحسین لطیفی خواهد بود. لطیفی قبلاً کارگردان سریال‌های دودکش و پادری بوده و اکنون با سریال مُرّ قانون در لیست برنامه‌های تلویزیون در نوروز 98 قرار گرفت. لازم به ذکر است که بازیگرانی چون مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی و کریم قربانی در سریال مُرّ قانون نقش آفرینی خواهند کرد. مُرّ قانون هم یک سریال 15 قسمتی است که در نوروز 98 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. البته به گزارش باشگاه خبرنگاران سریالی با عنوان پرچین نیز که یک سریال 20 قسمتی است در لیست برنامه‌های تلویزیونی نوروز 98 قرار خواهد داشت اما هنوز جزییاتی از زمان پخش و شبکه‌ی آن اعلام نشده است.

طبق مطالب گذشته در رابطه با سریال پایتخت، متوجه شدیم که مردم علاقه‌ی زیادی به این سریال دارند اما متأسفانه خبر بد این است که تاکنون خبری از سریال پایتخت 6 منتشرنشده و این سریال طنز و جذاب در لیست برنامه‌های تلویزیونی نوروز 98 قرار نگرفته است.

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.