چیزبرگر خانگی

پنج قدم برای آماده‌سازی یک چیزبرگر خانگی لذیذ و خوش مزه

شما از طرفداران غذاهای فست فودی مانند هات داگ، همبرگر و چیزبرگر هستید؟ پس میدانید که پیدا کردن چیزبرگی با مزه عالی کاری بسیار دشوار است. اما خبر خوب: حوصله آشپزی دارید؟ در کنار حوصله مهارتی در شکل دادن گوشت و جابجایی آنها دارید؟ پس می توانید به راحتی یک چیزبرگر خانگی لذیذ بپزید. در ادامه این مطلب ما به شما نحوه درست کردن چیزبرگر خانگی را در 5 مرحله آسان آموزش خواهیم داد.

1.

گوشت چرخ کرده

گوشت خود را درون کاسه قرار دهید. نمک و فلفل و هر ادویه دیگری که دوست دارید را به آن اضافه کنید. شما می توانید با ادویه هایی مانند فلفل قرمز، آویشن، کاری و یا اسانس های ترش گوشت خود را مزه دار کنید.

نکته: بهتر است که از گوشی با 20 درصد میزان چربی استفاده کنید.

2.

گوشت چرخ کرده
حالا به گوشت مزه دار شده خود حالت دهید و آن را به شکل همبرگر، گرد کنید. انگشت شست خود را در مرکز آن قرار دهید تا برگر شما پف نکند.

نکته: در نظر داشته باشید که برگرها پس از سرخ شدن، جمع می شوند. بنابراین آنها را کمی بزرگتر درست کنید.

3.

همبرگر
درون تابه یا روی گریل روغن ریخته و برگر را بر روی آن قرار دهید. اگر قصد دارید برگرها را درون تابه سرخ کنید، هر چند وقت یکبار آنها را برگردانید. این کار برای آنست که همبرگرها بیش از اندازه سرخ نشوند. هر سمت همبرگر حدوداً به یک دقیقه زمان برای سرخ شدن نیاز دارد. اما قبل از آنکه برگر را از روی تابه بردارید…

4.

همبرگر
… پنیر را بر روی آن قرار دهید و نان ها را نیز در کنار آنها بگذارید تا برشته شود. تا پنیر آب شود شما مخلفات ساندویچ را آماده کنید.

5.

همبرگر
زمانی که پنیر کاملاً آب شد، چیز برگر را بر روی لایه پایینی نان قرار دهید. سپس باب سلیقه خودتان لایه های خیارشور، گوجه، کاهو و پیاز را روی آن قرار دهید. و در نهایت لایه بالایی نان را بگذارید. چیزبرگر لذیذ شما حالا آماده است. شما می توانید در کنار یک نوشیدنی خنک آن را میل کنید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.