فیلم جوکر

سرانجام مشخص شد چه کسی نقش اصلی را در فیلم جوکر بازی خواهد کرد

وارنر برادرز با واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) برای بازی در فیلم جوکر به‌عنوان نقش اصلی قرارداد همکاری امضا کرد. در همین راستا اطلاعات جدیدی از این پروژه منتشر شده است. سال گذشته بود که شرکت برادران وارنر و دی سی کامیکس از ساخت فیلم مستقل شخصیت جوکر (Joker) خبر دادند. این فیلم قرار است به ریشه‌های شخصیت جوکر بپردازد. کارگردانی و کار نوشتن فیلم‌نامه آن بر عهده تاد فیلیپس خواهد بود. فیلیپس پیش‌تر کارگردانی فیلم‌های The Hangover  را نیز بر عهده داشت. گفته شده بود که واکین فینیکس قرار است نقش جوکر را در این فیلم بازی کند. حالا حضور فینیکس در این فیلم قطعی شده است. فیلم‌برداری و تولید این فیلم هم از ماه سپتامبر امسال در شهر نیویورک آغاز خواهد شد.

اتفاقات فیلم جوکر که یک فیلم ابرقهرمانی خواهد بود، در اوایل دهه ۸۰ میلادی در شهر گاتهام جریان خواهد داشت. هالیوود ریپورتر اعلام کرده که استودیوی سازنده در توصیف جوکر گفته: این فیلـم به بررسی و کشف رازها و داستان مردی که جامعه به او توجه نمی‌کند می‌پردازد. بودجه ساخت فیلم جوکر حدود ۵۵ میلیون دلار اعلام شده است. همچنین این فیلم سینمایی از لحن و محتوای تیره‌تر و تاریک‌تری نسبت به دیگر فیلم‌های DC برخوردار خواهد بود. البته هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان اکران این فیلم منتشر نشده است.

جالب است بدانید که فیلم سینمایی جوکر قرار نیست در زیر پرچم دنیای سینمایی DC یا دیگر محصولات مشابه این شرکت قرار بگیرد. درواقع یک فیـلم کاملاً مستقل از استودیوهای فیلم‌سازی شرکت برادران وارنر است که نام شرکت DC را با خود به یدک می‌کشند. برای شما هم جای سؤال است که چه آینده‌ای در انتظار جرد لتو خواهد بود؟ باید اعلام کنیم که او هنوز بازیگر نقش جوکر در دنیای DC خواهد بود و در دیگر فیلم‌های این مجموعه به ایفای نقش خواهد پرداخت.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.