اختلال روانی کانیه وست

اختلال روانی کانیه وست توسط همسرش کیم کارداشیان تایید شد!

مدتی پیش کانیه وست به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا ثبت نام کرد و قصد دارد تا رئیس جمهور آمریکا شود. اما در یک هفته گذشته حواشی زیادی در این راستا به وجود آمده و اتفاقات زیادی افتاده که نشان از اختلال روانی کانیه وست دارد. در ادامه جزییات این خبر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

کانیه وست در یکی از جلسات سخنرانی خود برای هوادارانش در دوران تبلیغات ریاست جمهوری، در رابطه با قوانین سقط جنین صحبت کرد و در پی این سخنرانی بسیار احساساتی شد. پس از آن، او شروع به انتشار توییت‌های عجیبی در توییتر کرد که برای کاربران بسیار عجیب بود. در واقع رفتارهای عجیب کانیه وست حواشی زیادی را به وجود آورده است. او در این توییت‌ها به مسائلی در مورد زندگی مشترکش با کیم کارداشیان و به طور کلی خانواده کارداشیان پرداخت و در بخشی اشاره کرد که قصد دارد تا از کیم طلاق بگیرد.

اختلال روانی کانیه وست

این توییت‌ها به قدری پر سر و صدا بودند که بسیاری، سلامت روانی او را زیر سوال بردند و اشاره کردند که کانیه دچار اختلال دو قطبی است. در پی این ماجرا کیم کارداشیان تایید کرد که همسرش دچار اختلال روانی بوده و این موضوع همیشه وجود داشته است. کیم همچنین اشاره کرد که رفتارهای اخیر کانیه وست عادی نبوده و به دلیل اختلال روانی او است در نتیجه این توییت‌های اخیر او حرف‌ها قلبی او نبوده و اظهارات کانیه در رابطه با طلاق از کیم کارداشیان، از مشکلات روانی کانیه نشات می‌گیرد.

کیم کارداشیان همچنین اعلام کرده که بیماری روانی کانیه از سال ۲۰۱۸ تشخیص داده شده و او تحت درمان است اما داروهای خود را مرتب مصرف نمی‌کند. در نتیجه اگر داروهایش را مرتبا مصرف نکند، بیماری او شدیدتر خواهد شد. این ماجراهای اخیر احتمالا بر نامزدی کانیه برای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: کیتلین جنر معاون رئیس جمهور دوران ریاست جمهوری کانیه وست
بیشتر بخوانید: کانیه وست رقیب دیگر ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا

امتیاز: 4.3 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۴ دیدگاه

  1. Avatar Swiftie گفت:

    ازش متنفرم هم خودش هم زنش اشغالن

  2. Avatar علی گفت:

    برخلاف ظاهر فریبنده ای که دارند ، اساس زندگیشون ، موریانه خورده است.
    چونکه نگاهشون به زندگی ، فقط نگاه مادی داره.

    • Avatar Sarah گفت:

      اوه اوهههه تکون خوردم متحول شدم بیگیر منو
      اقا چجوری میشه با زندگی نکبت بار و بدبختی اومد تو اغوش شما و معنوی شد :))

  3. Avatar Debugger گفت:

    من که گفتم این مردک دیوونست کامنتمو تایید نکردین اصولا اگه شیطان بیاد رو زمین بگه میخوام با ترامپ رقابت کنم شما مجبورین بپرستینش :))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.