موتور سیکلت خودران با کابین سرپوشیده

موتور سیکلت خودران با کابین سرپوشیده و محافظت از ویروس کرونا در سفرهای شهری

شما شاهد یک طراحی خلاقانه جدید هستید که سفرهای درون شهری را در دوران شیوع ویروس کرونا ایمن می‌سازد. همراه دینو در ادامه موتور سیکلت خودران با کابین سرپوشیده و محافظت از ویروس کرونا در سفرهای شهری را بیشتر بشناسید.

موتور سیکلت خودران

ایده موتور سیکلت خودران The Autonomous LDR در دوران قرنطینه خانگی توسط «لوک مسترآنجلو» (Luke Mastrangelo) به وجود آمده است. او روزها و هفته‌ها بر روی ایده خود کار کرده تا در نهایت این دوچرخه کابین‌دار ایمن متولد شود. طراحی مسترآنجلو به گونه‌ای صورت گرفته تا نتیجه نهایی در نقش یک اتومبیل، به اندازه کافی راحت و به عنوان یک موتور سیکلت، کاملا جمع و جور باشد. همچنین فاصله بین دو چرخ LDR خودران توسط یک کابین سرپوشیده بسته شده تا مسافر خود را از آلودگی ویروس کرونا در جریان سفرهای شهری محافظت کند. شما در واقع به نوعی با یک Tron Light-Cycle نسل جدید برای شرایط فعلی جهان روبرو هستید.

The Autonomous LDR با طراحی کمتر اسپرت خود، ظاهری نرم و ظریف مانند پیله‌ای با پرداخت مات مدرن ارائه می‌دهد. هدف از این طراحی ویژه متعادل ساختن زیبایی‌شناسی مدرن و تلفیق آن با طراحی ساده و قابل اطمینانی که به شما احساس امنیت و ایمنی بدهد.

موتور سیکلت خودران با کابین سرپوشیده The Autonomous LDR
موتور سیکلت خودران با کابین سرپوشیده - چراغ جلو
موتور سیکلت خودران با کابین سرپوشیده - طراحی زیبای چراغ ترمز
موتور سیکلت خودران با کابین سرپوشیده - فضای کافی برای یک نفر
موتور سیکلت خودران با کابین سرپوشیده - شیشه‌های هوشمند
The Autonomous LDR

کابین سرپوشیده

موتور سیکلت خودران با کابین سرپوشیده، فضای کافی مناسبی را برای یک نفر مسافر خود فراهم می‌کند و شما درون آن احساس خفگی نخواهید داشت. چنین کابینی در محیط‌های شلوغ پرترافیک به خوبی شما را از آلودگی محیطی در امان نگه می‌دارد. مسترآنجلو درباره طراحی ویژه خود توضیح می‌دهد:

LDR خودران از سیستم دید دوربرد نصب شده در جلو و عقب به همراه دوربین‌های زاویه باز (wide-angle)، رادار و همچنین حسگرهای مجاورتی محیطی (پیرامونی) برای حرکت در شرایط مخصوص جاده و همچنین ترافیک استفاده می‌کند.

بدنه مشکی The Autonomous LDR
طراحی سفید رنگ The Autonomous LDR

شما درباره این موتور سیکلت خودران با کابین سرپوشیده چه نظری دارید؟ آیا این وسیله نقلیه کاربردی می‌تواند جایگزین موارد فعلی در بازار جهان شود؟ امنیت و محافظت آن در مقایسه با آلودگی ویروس کرونا در وسایل حمل و نقل شهری را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه‌های خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Yanko Design

بیشتر بخوانید: خودرو خلاقانه Volvo PV می‌تواند آینده سفرهای درون شهری باشد

بیشتر بخوانید: RIMAC SCALATAN خودرو مفهومی با شاسی چاپ 3 بعدی که اکسیژن تنفس می‌کند

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.