خودرو خلاقانه Volvo PV

خودرو خلاقانه Volvo PV می‌تواند آینده سفرهای درون شهری باشد

آیا خودرو خلاقانه Volvo PV این مثال نسبتا جالب از طراحی آینده‌گرایانه، می‌تواند نگاهی اجمالی را در مورد نحوه سفر از نقطه A به نقطه B در آینده نشان دهد؟

پس اگر موضوع این است، ما در این مورد بیش از همه خوب هستیم! هنگامی که سادگی متمایز طراحی اسکاندیناوی پاسخگوی نیازهای خواستاری حمل و نقل بین شهری باشد، چنین طرحی در نتیجه آن اتفاق می‌افتد.

طراحی خودرو خلاقانه Volvo PV

طراح پروژه خودرو خلاقانه Volvo PV، «رشید تگیروف» طراح خارجی خودروسازی پژو و کارورز طراحی در شرکت ولوو است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد طراحی حمل و نقل از دانشگاه آلمان در سال 2018 می‌باشد. در طراحی این ایده جدید، تلاش اصلی بر حفظ سادگی و در عین حال هرچه کاربردی‌تر شدن محصول نهایی بوده است.

ویژگی‌های خودرو خلاقانه Volvo PV

شاید برجسته‌ترین و غیرقابل انکارترین ویژگی‌های منحصر به فرد خودرو خلاقانه Volvo PV، موقعیت صندلی قابل تنظیم آن است. کاربر گزینه چگونگی سفر را داراست. ممکن است برای مسافت‌های کوتاه حالت ایستاده، راحت‌تر از موقعیت تر و تمیزتری که برای سفرهای طولانی توصیه می‌شود، باشد. این تغییر موقعیت فقط فضای داخلی وسیله نقلیه را تغییر نمی‌دهد. پشتی‌ها به چراغ‌های عقب وصل هستند. این قسمت‌ها با صندلی حرکت می‌کنند و دید خارجی مسافر را تغییر می‌دهند.

طراحی داخلی

فضای داخلی قابل تنظیم این خودرو به شما اجازه می‌دهد تا با توجه به طول مسیر خود، نحوه قرارگیری صندلی‌ها و دید به فضای خارجی را تغییر دهید. در مسافت‌های کوتاه، شما می‌توانید از گزینه ایستادن استفاده کنید. برای راحتی و صرفه‌جویی در زمان خود در حین سفرهای طولانی، حالت نشسته همان چیزی است که نیاز دارید. ظرفیت این خودرو برای آینده سفرهای درون شهری، 2 نفر است.

گزینه چگونگی سفر در خودرو خلاقانه Volvo PV
ایده‌های فضای داخلی خودرو خلاقانه Volvo PV
مدل‌سازی خودرو در نرم‌افزار
دید از بالا
نمای داخلی خودرو خلاقانه Volvo PV

طراحی خارجی

در طراحی خارجی خودرو خلاقانه Volvo PV، شاهد اصالتی قوی در عین سادگی هستیم. اصل اصلی طراحی این خودرو، کاربردی بودن آن برای بی‌نیازی نسل‌های آینده از تهیه چند خودرو می‌باشد. یکی برای راحتی در مسافت‌های طولانی و دیگری جمع و جور بودن و اشغال فضای کمتر در تراکم بالای شهرهای پرجمعیت آینده برای استفاده در مسیرهای طولانی. با توجه به این موارد، ایده نهایی پروژه شکل گرفته است.

روند طراحی و ایده‌پردازی خودرو خلاقانه Volvo PV
توجیه سادگی و کاربردی بودن طرح
طراحی متفاوت چرخ‌ها
نمای عقب خودرو
نمای روبرویی

مدل اولیه در مقیاس 1:4

مدل اولیه در مقیاس 1:4
نمایی از طراحی اولیه
ساخت مدل اولیه خودرو خلاقانه Volvo PV
نمایش مدل اولیه
آلبوم اسکیس‌های خودرو خلاقانه Volvo PV

بدون شک این طراحی، یک مفهوم جسورانه و بسیار زیبا است. چیزی که مطمئنا تغییری عمده در نحوه سفرهای ما در آینده شهرهای پرجمعیتمان ایجاد خواهد کرد.

با نظرات خود ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: آینده متعلق به خودروهای برقی است؛ تفاوت خودروهای سوخت فسیلی با برقی چیست؟

بیشتر بخوانید: خودروهای 6 چرخ – آشنایی با مشهورترین و جذاب‌ترین آنها در جهان

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.