اتوبوس‌های برقی تویوتا

اتوبوس‌های برقی تویوتا برای المپیک 2020 توکیو ارائه خواهند شد!

بر اساس گزارش‌های منتشر شده ظاهرا کمپانی تویوتا از اتوبوس‌های برقی جدید خود رونمایی کرده است و قرار است که از این اتوبوس‌ها در المپیک 2020 توکیو استفاده شود. این اتوبوس‌ها در حال آماده سازی اولیه هستند و برای مسابقات المپیک ارائه خواهند شد. در ادامه جزییات بیشتر این خبر را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

اتوبوس‌های برقی تویوتا

اتوبوس‌های برقی تویوتا برای المپیک 2020 توکیو

این اتوبوس های برقی که با نام Accessible People Mover یا APM عرضه خواهند شد، گزینه خوبی برای جابجا کردن تماشاگران و توریست‌های المپیک مختلف خواهند بود. طراحی این اتوبوس‌ها بسیار خاص و منحصر به فرد بوده و کاملا باز و بدون در و پنجره  ارائه خواهد شد. البته ظرفیت این اتوبوس‌ها تا 5 سرنشین است که راننده به تنهایی در جلو می‌نشیند و دو ردیف دیگر برای مسافران در عقب ارائه خواهد شد. سوار شدن و پیاده شدن در این سری اتوبوس‌ها بسیار ساده بوده زیرا از ارتفاع مناسبی برخوردار است در نتیجه افراد پیر یا کسانی که مشکل جسمی دارند می‌توانند روی این اتوبوس‌ها حساب کنند. البته امکان حمل ویلچر نیز در این ماشین‌های برقی وجود خواهد داشت و در این شرایط صندلی‌ها تغییر وضعیت خواهند داد و یک پل یا یک سطح شیب‌دار برای ورود ویلچر تنظیم خواهد شد.

اتوبوس‌های برقی تویوتا

باید اشاره کنیم که این اتوبوس‌برقی تا 100 کیلومتر با حداکثر سرعت 19 کیلومتر بر ساعت را طی خواهد کرد و برای طی کردن فضاهای محدود بهترین انتخاب خواهد بود. گفته شده که بیش از 200 اتوبوس برقی از این مدل برای المپیک 2020 عرضه خواهد شد اما هنوز جزییاتی از مشخصات فنی و تخصصی این اتوبوس‌های برقی تویوتا ارائه نشده است. این ماشین برقی تویوتا قطعا مجهز به تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای خواهد بود و عملکرد خوبی را در جابه‌جایی مردم در المپیک 2020 توکیو خواهد داشت. اما باید منتظر جزییات بیشتر از این سری خودروها باشیم و به بررسی کارایی و عملکرد آن‌ها بپردازیم. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

امتیاز: 4.5 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.