ًقسمت ویژه فرندز

اطلاعاتی که دیوید شویمر در رابطه با قسمت ویژه فرندز منتشر کرد!

همانطور که می‌دانید قرار بود تا بازیگران سریال Friends دور هم جمع شوند و قسمت ویژه‌‌ی این سریال ساخته شود. اما به دلیل شیوع ویروس کرونا ساخت این قسمت به تعویق افتاد. قرار بود این ویژه برنامه با حضور هر شش بازیگر در مارس سال گذشته فیلمبرداری شود. اما به دلیل ویروس کرونا تغییراتی در برنامه ایجاد شد. اکنون طبق اخبار منتشر شده و طبق گفته‌های دیوید شویمر، بازیگر نقش راس، دیدار مجدد بازیگران فرندز به زودی انجام خواهد شد و قسمت ویژه فرندز در مراحل اولیه تولید و ساخت است.

قسمت ویژه فرندز

قسمت ویژه فرندز

دیوید شویمر اعلام کرد که شرایط ایمنی برای فیلم‌برداری فراهم شده و به زودی فیلم‌برداری قسمت ویژه‌ی فرندز آغاز خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده این قسمت یک میزبان یا به قولی یک مجری خواهد داشت و تا اینجای کار مشخص شده که این مجری الن، اندری کوهن یا بیلی کریستال نیستند. البته شویمر اجازه نداشت تا جزییات بیشتری از میزبان یا اطلاعات بیشتر از سریال را ارائه دهد و به همین دلیل اطلاعات محدودی در رابطه با این قسمت ویژه منتشر شده است.

قسمت ویژه فرندز

به هر جهت خبر جدی شدن ساخت این قسمت فرندز برای طرفداران این سریال یک خبر خوشحال کننده است. این قسمت فرندز از HBO Max پخش خواهد شد اما هنوز زمان پخش آن مشخص نیست. در نهایت باید منتظر اطلاعات بیشتر و زمان دقیق پخش این قسمت ویژه‌ی سریال فرندز باشیم. شما عزیزان می‌توانید نظرات و احتمالات خود را در رابطه با این ویژه برنامه در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: برندگان گلدن گلوب 2021 اعلام شدند + لیست کامل
بیشتر بخوانید: علت حذف شبنم مقدمی از برنامه همرفیق شهاب حسینی در نماوا
بیشتر بخوانید: حواشی اخیر سریال پایتخت و خبری در راستای پایتخت ۷
بیشتر بخوانید: فیلم‌برداری فصل جدید سریال ‌Big Little Lies و سریال The Morning Show آغاز شد

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.