پایتخت ۷

حواشی اخیر سریال پایتخت و خبری در راستای پایتخت ۷

مدتی پیش تصاویری به صورت مخفیانه از سارا و نیکا فرقانی دوقلوهای سریال پایتخت منتشر شد که حواشی بسیار زیادی برای این دو بازیگر به وجود آورد. در همین حین شایعاتی مبنی بر حذف سارا و نیکا منتشر شد و تمامی بازیگران این سریال اعم از ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، امیر جعفری، نسرین نصرتی و بهرام افشاری در حمایت از این دو خواهر، پستی را در صفحات اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند. از سوی دیگر در این میان برخی از کاربران به سکوت محسن تنابنده اشاره کردند و تنابنده تا زمانی که انگشت‌ها به سوی نرفته بود چیزی در این راستا نگفت تا موضع خود را مشخص کند. در نهایت نیز محسن تنابنده اعلام کرد که پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰ ساخته نخواهد شد و هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته است. این در حالی است که پایتخت ۶ نیز به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا ناتمام ماند و قرار بود پایانی برای آن در نظر گرفته شود که ظاهرا آن برنامه هم کنسل شده است.

پایتخت ۷

به هر جهت طبق ماجراهای فعلی و حواشی اخیری که برای سارا و نیکا به وجود آمد، وضعیت کرونا و آماده نبودن تیم پایتخت، ظاهرا فعلا تا سال‌های آینده خبری از پایتخت ۷ نخواهد بود و علاقه‌مندان به این سریال منتظر ساخته شدن آن به این زودی‌ها نباشند. البته از لحاظ استراتژیک هم بهتر است که نوروز سال ۱۴۰۰ پایتخت ۷ ساخته نشود. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در زمینه‌ی سریال پایتخت و عدم ساخت پایتخت ۷ در نوروز آینده با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:‌ سانسور پایتخت 6 باعث اعتراض شدید بازیگران این سریال شد
بیشتر بخوانید: علت سانسور سندروم دست بیگانه و جایگزینی آن با دست بی قرار در سریال پایتخت 6
بیشتر بخوانید: رکورد بهرام افشاری در اینستاگرام و بازدید ۵۰ میلیون کاربر از صفحه اینستاگرام او

امتیاز: 4.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar علی گفت:

    مهم نیست ما اصلا فیلم و اخبار صدا سیمای میلی نمیبینم

    • Avatar کاپتان صداقت نیا گفت:

      البته ما کات های مورد تمسخرشو میبینیم مثلا قسمت ۵ که داشتن اطراف تهرانو بدون تغییر بعنوان خرابه های سوریه نشون میدادن و بسیار به جفنگیات فیلم خندیدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.