الکتریسیته ساکن موها

چگونه می‌توانیم از شر الکتریسیته ساکن موها خلاص شویم؟ (چند راهکار ساده)

برای اکثر ما پیش می‌آید که در برخی موارد با موهای الکتریسیته‌دار روبرو شویم اما چگونه می‌توانیم از شر این الکتریسیته ساکن موها خلاص شویم؟

به گفته برند مراقبت از مو REDKEN، الکتریسیته ساکن موها زمانی رخ می‌دهد که جسمی به موها مالیده شود. به عنوان مثال زمانی که کلاه می‌گذاریم کلاه به تارهای مو مالیده می‌شود و الکتریسیته ایجاد می‌کند. در تابستان اما به دلیل رطوبتی بیشتری که در موها وجود دارد این الکتریسیته کاهش می‌یابد و به قولی از بین می‌رود. ولی در زمستان که موها خشک‌تر می‌شوند شاهد الکتریسیته‌ی قوی‌تری در موها هستیم.

مرطوب سازی، کلیدی برای کاهش الکتریسیته ساکن موها

الکتریسیته ساکن موها

نکته اصلی خلاص شدن از شر الکتریسیته ساکن موها در وهله اول مرطوب نگه داشتن موها است. با استفاده از محصولات مراقبت از مو مناسب، پوست سر شما تعادل طبیعی خود را از رطوبت و روغن‌ها حفظ می‌کند و ساقه مو شما انعطاف‌پذیرتر می‌شود و تغذیه خوبی خواهد داشت.

اگر شما این کار را انجام می‌دهید و هنوز هم موهایتان الکتریسیته دارد، توصیه می‌شود که از روغن مو استفاده کنید. رطوبت موجود در این سری محصولات بار الکتریکی ایجاد شده را از بین می‌برد و رطوبت و روغن باعث می‌شود موهای شما دوباره قابل کنترل شوند.

یکی دیگر از راه‌حل‌های این مشکل حوله‌های میکروفایبر برای استفاده بعد از دوش است. از آنجایی که برس‌های پلاستیکی باعث ایجاد الکتریسیته می‌شوند در نتیجه توصیه می‌شود که از شانه‌های چوبی یا فلزی استفاده کنید. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که شانه‌های فلزی می‌توانند به موها آسیب برسانند و منجر به شکستگی موها شوند، بنابراین بهتر است از آنها کم‌تر استفاده کنید. نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با این مشکل با ما به اشتراک بگذارید.

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.