انیمیشن برتر

معرفی سه انیمیشن برتر سال ۲۰۲۱ تا به امروز که نباید از دست دهید!

این روزها انیمیشن‌های جذابی ساخته می‌شوند و انیمیشن‌های جدید، مورد توجه کودکان و بزرگسالان قرار می‌گیرند. در سال ۲۰۲۱ شاهد موفقیت انیمیشن‌های ساخته شده بودیم و کمپانی‌هایی نظیر پیکسار در سال‌های اخیر بهترین خود را برای گروه سنی‌های کودک و نوجوان به ارمغان آورده‌‌اند. در این مطلب سعی داریم تا به معرفی سه انیمیشن برتر سال ۲۰۲۱ که تا امروز ساخته شده‌اند بپردازیم.

انیمیشن برتر سال ۲۰۲۱

انیمیشن Luca

انیمیشن برتر سال ۲۰۲۱

انیمیشن لوکا ماجرای دو پسر بچه‌ی ایتالیایی را به تصویر می‌کشد که وارد شهری می‌شوند و یک راز را از دیگران پنهان می‌کنند. این راز، هویت واقعیشان است و در واقع آن‌ها پری دریایی یا هیولای دریایی هستند که وقتی از آب خارج می‌شوند تبدیل به انسان واقعی خواهند شد. این دو پسر بچه باهم به ماجراجویی می‌پردازند و سعی دارند تا سر از زندگی در بیاورد و وارد دنیای تازه‌ای شوند. ماجرای این انیمیشن بسیار جذاب و خلاقانه است و در تمام مدت شما را محو تماشا خواهد کرد. در نتیجه اگر به دنبال یک انیمیشن درست و حسابی هستید، انیمیشن Luca را از دست ندهید.

انیمیشن mitchells vs the machines

انیمیشن برتر سال ۲۰۲۱

این انیمیشن کمی کمدی و بامزه است و به قول برخی کاربران یکی از جذاب‌ترین انیمیشن‌های احمقانه‌ای بوده که تاکنون ساخته شده است. این انیمیشن جذاب ماجرای یک خانواده را به تصویر می‌کشد که درگیر جنگ با ربات‌ها شده‌اند. در واقع هدف این انیمیشن روابط یک خانواده و احساس عمیق میان اعضای یک خانواده است. این انیمیشن می‌تواند شما را بخنداند و لحظات احساسی را برایتان رقم بزند. این کارتون همچنین به تاثیر گوشی‌های هوشمند و تکنولوژی در زندگی روزمره اشاره می‌کند.

انیمیشن Raya and the Last Dragon

انیمیشن برتر سال ۲۰۲۱

این انیمیشن در مورد زندگی چند قبیله است که در سرزمینی که توسط اژدها خلق شده زندگی می‌کنند. اما این سرزمین توسط شیاطین مورد حمله قرار گرفته و این شیاطین اژدهایان را نبود کردند و تنها یک اژدها باقی مانده است. دختر جنگجویی به نام رایا تلاش می‌کند تا جان مردم سرزمین را نجات دهد و آخرین اژدها را برای نجات مردم سرزمینش پیدا کند و امنیت برای خانواده و مردم سرزمینش فراهم شود.

بیشتر بخوانید: معرفی سه انیمیشن احساسی و تاثیرگذار که حتما باید ببینید!
بیشتر بخوانید: شباهت شخصیت‌ های دیزنی به سلبریتی‌ ها و معرفی این شخصیت ها
بیشتر بخوانید: معرفی مینی سریال هایی که حتما باید تماشا کنید!

امتیاز: 3.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar زکریا گفت:

    سلام هرکسی نگاه نکرده نصف عمرش بر فناست بهترین انیکیشن های کمدی هستند مخصوصا میشل ها که ترجمه فوق العاده تاثیر انیمیشن را ده برابر کرده حتما حتما نگاه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.