برنامه‌ی کلاسیکو

برنامه‌ی کلاسیکو عادل فردوسی‌پور در نمایش اینترنتی پخش شد

فردوسی‌پور پس از ممنوعیت کار در تلویزیون و توقف برنامه‌ی نود تصمیم گرفت تا قدم جدیدی بردارد. براساس اخبار منتشر شده ظاهرا عادل فردوسی‌پور با برنامه‌ی جدید به نام کلاسیکو در نمایش اینترنتی باز خواهد گشت که این خبر خوبی برای طرفداران فردوسی پور خواهد بود.

برنامه‌ی کلاسیکو عادل فردوسی‌پور

براساس گفته‌ها و شنیده‌ها احتمالا این برنامه با حمایت فیلیمو و شاید کافه‌بازار و به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور ساخته شد. طبق ویدیوها و تبلیغات منتشر شده از این برنامه ظاهرا افرادی چون پژمان جمشیدی، علی دایی، امیرمهدی ژوله و وریا غفوری در این برنامه حضور خواهند داشت.

برنامه‌ی کلاسیکو

این برنامه‌ی جذاب از ۲۴ آذر یعنی امشب ساعت ۲۲ در نمایش اینترنتی فیلیمو، نماوا و کافه بازار پخش شد و مورد توجه بسیاری از طرفداران و علاقه‌مندان قرار گرفت. در این برنامه پژمان جمشیدی به عنوان مجری برنامه بوده و بر این اساس برخی گمان می‌کنند که فردوسی‌پور در برنامه‌های اینترنتی نیز ممنوع‌التصویر بوده است. به هر جهت این ماجراها و حواشی و حتی متوقف شدن برنامه‌ی نود از محبوبیت عادل فردوسی‌پور کم نخواهد کرد.

شایان ذکر است که این برنامه به صورت رایگان در اختیار بینندگان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین سبک این برنامه به گونه‌ای است که تماشاگرانی را در استودیو خواهد داشت و فردوسی‌پور سبک متفاوتی از برنامه‌ی نود را ساخته است. خوشبختانه فردوسی‌پور با برنامه کلاسیکو نشان داد که هنوز انگیزه برای ادامه‌ی مسیر دارد و این ماجرا قطعا برای مردم بسیار خوشایند خواهد بود

امتیاز: 4.4 از 5 (15 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.