بهترین فوتبالیست سال

معرفی بهترین‌های فیفا و انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین فوتبالیست سال 2019

همانطور که می‌دانید شب گذشته مراسم بهترین‌های فیفا 2019 در شهر میلان ایتالیا برگزار شد. طبق هر سال در این مراسم بهترین بازیکنان معرفی شدند و ستاره‌های فوتبال شناخته شدند. در ادامه جزییاتی از این مراسم را در اختیارتان قرار خواهیم داد و به معرفی بهترین فوتبالیست سال خواهیم پرداخت.

بهترین فوتبالیست سال

لیست بهترین‌های فیفا و بهترین فوتبالیست سال 2019

دیشب از بین ویرژیل فن دایک، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار بود که یک نفر به عنوان بهترین فوتبالیست سال انتخاب شود و به عنوان مرد سال فوتبال یا به عبارتی مرد سال فیفا شناخته شود. در نهایت لیونل مسی برنده این جایزه شد و لقب بهترین فوتبالیست سال 2019 را گرفت. مسی تاکنون 6 بار موفق شد تا این جایزه را دریافت کند که این هم به نوع خود یک رکورد برای مسی است. در این مراسم جوایز دیگری نیز برای بهترین سرمربی‌های خانم و آقا، زیباترین گل سال و تیم منتخب فیفا در نظر گرفته شد. در بخش دیگر مگان راپینو بازیکن و ستاره تیم ملی آمریکا نیز به عنوان بهترین بازیکن زن سال فیفا شناخته شد و جایزه بهترین فوتبالیست زن سال را دریافت کرد.

تیم منتخب فوتبال مردان در سال 2019 نیز به انتخاب فیفا یک تیم به دروازه بانی آلیسون بکر، با مدافعان سرخیو راموس، ویرژیل فن دایک، مارسلو و ماتیس دی لیخت، با هافبک‌های لوکا مودریچ، ادن هازارد و فرانکی دی یونگ و با مهاجمان لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه خواهد بود.

بهترین فوتبالیست سال

تیم منتخب فوتبال زنان در سال 2019 نیز به دروازه بانی ساری ون وندل، دفاع لوسی برنز، وندی رینالد، نیلا فیشر و کلی اوهارا، هافبک آمانتین هنری، جولی هرتز و مارتا و مهاجمان مگان راپینو، الکس مورگان و رز لاول در نظر گرفته شد.

بهترین فوتبالیست سال

در ادامه آلیسون بکر بهترین دروازه بان مرد سال و ساری ون وندل هلندی بهترین دروازه بان زن سال شناخته شد و در این زمینه جوایزی را دریافت کردند. جایزه بهترین گل سال متعلق به دنیل زوری شد. در بخش سرمربی‌ها نیز جیل الیس موفق به دریافت جایزه بهترین سرمربی بانوان سال شد و یورگن کلوپ که سرمربی لیورپول بوده و تیمش فاتح لیگ قهرمانان شد، به عنوان بهترین سرمربی آقایان موفق به دریافت جایزه از سوی فیفا شد.

بهترین فوتبالیست سال

شایان ذکر است که مربی تیم ملی ایران نیز در این مراسم حضور داشته و صحبت‌های زیادی در رابطه با دختر آبی و اجازه ورود بانوان به استادیوم‌ها شده بود. در رابطه با ورود بانوان ایران به استادیوم‌ها صحبت شد و ظاهرا قرار است در بازی بعدی ایران، زنان بتوانند در استادیوم‌ها حضور داشته باشند و تیم خود را تشویق نمایند.  

امتیاز: 4.4 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar Aladarnumber1 گفت:

    با این اوصاف دیگه توپ طلا حق رونالدوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.