بهترین مقصد آبگرم درمانی برای بازدید در سال 2020 کجاست

به نظر شما، بهترین مقصد آبگرم درمانی برای بازدید در سال 2020 کجاست؟ اگر قصد دارید یک استراحت تفریحی داشته باشید، همراه دینو بمانید تا با فهرست راهنمای جهانگردی ما، یک سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید.

بهترین مقصد آبگرم درمانی

مکان‌های بسیاری در سراسر دنیا وجود دارند که می‌توان از آن‌ها به عنوان بهترین مقصد آبگرم درمانی برای بازدید در سال 2020 یاد کرد. کنج خلوتی از طبیعت دلنشین، برای آرامش و تجدید قوای روحی، بهترین گزینه خواهد بود. ما برای شما چند مورد از بهترین مقاصد برای تجربه چنین سفری را انتخاب کرده‌ایم. در ادامه با هم می‌بینیم.

1. Sonop منطقه کاراس نامیبیا

بهترین مقصد آبگرم درمانی

مسافران زرنگ و دانا می‌توانند با چند روز اقامت در اوماندا اولین ملک نامیبیا، اقامت در Sonop را نیز تجربه کنند. این مکان به احتمال زیاد بهترین مقصد آبگرم درمانی جهان و جالب‌ترین اردوگاه کویری شناخته شده تا به امروز می‌باشد. شما در آن جا پناهگاه حیات وحش Shiloh را خواهید دید. جایی که کرگدن‌ها و فیل‌هایی که دارای صدمات ناشی از حمله پرندگان شکاری هستند قبل از آزادی دوباره در طبیعت، نگهداری و معالجه می‌شوند.

هشدار: اگر صدای سکوت – که فقط گاه به گاه توسط صدای فریاد یک شغال یا کفتار قهوه‌ای در هم می‌شکند – شما را عصبی می‌نماید، به این جا  نروید.

2. جزیره خصوصی Kokomo فیجی

بهترین مقصد آبگرم درمانی

مراقبت‌های زیبایی در پناهگاه Spa Yaukuve به عنوان دومین گزینه بهترین مقصد آبگرم درمانی برای بازدید در سال 2020، همچون ماساژ سلطنتی در اقیانوس آرام، فقط یک امتیاز برای این مکان است. همه چیز در این جا تنها ارتباط با طبیعت را ترویج می‌کند.

هشدار: اگر به پرواز کردن علاقه‌مند نیستید، هرگز به این جزیره نروید. فیجی دقیقا در گوشه‌ای از یک زمین خشک قرار نگرفته است! سفر از خشکی اصلی تا آن جا تنها توسط هواپیمای دریایی شخصی یا هلیکوپتر انجام می‌شود.

3. خانه Shou Sugi Ban آسیاب آبی نیویورک

خانه Shou Sugi Ban چون ققنوسی است که از خاکستر برخاسته باشد. این مکان پس از آن که آتش‌سوزی، یک انبار غله در آسیاب آبی نیویورک به وسعت سه هکتار را از بین برد، ساخته شد. صاحب شیفته فرهنگ ژاپنی آن، «امی شری ابیتبول» (Amy Cherry-Abitbol ) وقتی یک هایکو از «میزوتا ماساهید» (Mizuta Masahide) را کشف کرد، برای بازسازی ترغیب شده و از آن الهام گرفت:

انبار غله سوخته است. حالا می‌توانم ماه را ببینم.

این آبگرم معروف نام خود را از تکنیک قدیمی تخته‌های سدر می‌آورد. کاری که در گذشته انجام می‌شده تا چوب‌ها را در مقابل آتش و آفات غیرقابل نفوذ کند. معمار «دبیس اس. کروف» (Debbie S. Kropf) عناصر چوب خراشیده را در سراسر ترکیب این خانه گنجانده است.

هشدار: اگر یک ساعت آرام در Hamptons برای شما به معنای گشت و گذار در Surf Lodge روز شنبه است، به این مکان سفر نکنید.

4. Euphoria Retreat میستراس یونان

بهترین مقصد آبگرم درمانی

بنیان‌گذار این مکان، «مارینا افریموقلو» (Marina Efraimoglou) است. او بازمانده یک سرطان در دهه 20 سالگی عمر خود و یک بانکدار سرمایه گذار موفق بود. متاسفانه او بعدها با کمبود سرمایه مواجه شد. در طی این سال‌ها، او در آبگرم‌های دنج سرتاسر جهان حضور یافت و به مطالعه داروهای چینی و بهبودی تحول‌گرا پرداخت. Euphoria محصول سفرهای اوست.

هشدار: اگر تصور شما از آبگرم درمانی، آب گازدار است، نباید یه این جا بروید.

5. مزرعه Deplar شبه جزیره ترول ایسلند

برنامه سلامتی جدید مزرعه Deplar با نام «یازده زندگی» (Eleven Life) ، حول محور «سود حاشیه‌ای» است. منظواز این اصل، انجام اصلاحات کوچک و افزایشی در شیوه زندگی بوده که توسط آن میهمانان می‌توانند سلامت کلی خود را بهبود بخشند. به قایقرانی در دریا، پیاده‌روی در بیابان و تمرینات استقامت ذهنی فکر کنید.

هشدار: اگر داستان‌های محلی ترول‌ها (غول یا جن ساکن غار و کوه) شما را می‌ترساند، بهتر است این مکان را انتخاب نکنید.

6. Lefay Resort & SPA Dolomiti پینزولو ایتالیا

بهترین مقصد آبگرم درمانی

تعهد Lefay Resorts به ساختمان پایدار و شیوه‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی، بسیار چشمگیر است. شعار این مکان بسیار جالب است: سلامتی شخصی هرگز نباید سلامتی محیط زیست را نادیده بگیرد.

هشدار: اگر دود سیگار یا گراپا برای شما ناراحت کننده باشد، نباید به این جا بروید. سم‌زدایی در ایتالیا یک مفهوم جا افتاده است.

7. کلبه شخصی Clinique La Prairie وربیر سوئیس

کلبه شخصی Clinique La Prairie به دلیل برنامه معروف تجدید حیات (تولد دوباره) که در سال 1931 آغاز شد، بسیار شناخته شده است. گفته می‌شود خوراک محرمانه این مکان – اکسیر ساخته شده از کبد جنینی که از گوسفندان مخصوص پرورش یافته جمع‌آوری می‌کنند – باعث بازسازی سلول‌ها و مبارزه با اثرات منفی پیری می‌شود. اما هم اکنون میهمانان می‌توانند در کلبه ییلاقی شخصی خود این معالجه را انجام دهند.

هشدار: اگر شما از طب سوزنی می‌ترسید، به این مکان سفر نکنید.

شما کدام یک از این محل‌ها را به عنوان بهترین مقصد آبگرم درمانی انتخاب می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Wmagazine

بیش‌تر بخوانید: بهترین نقاط دنیا برای دیدن شفق‌های قطبی کجاست و در چه زمانی رخ می‌دهد؟

بیش‌تر بخوانید: تجربه اقامت در یک ایگلوی لاکچری در قطب شمال و طراحی پایدار

امتیاز: 3.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.