بهترین مینی سریال

معرفی مینی سریال Maid‌: یکی از بهترین مینی سریال ها در ماه‌های اخیر

این روزها مینی سریال ها به شکل عجیبی خوش ساخت و جذاب هستند و نظر بینندگان زیادی را در این حوزه به خود جلب می‌کنند. از سوی دیگر به قدری مینی‌سریال یا سریال‌های قوی در این روزها ساخته می‌شود که جای مطالعه و سرگرمی‌های دیگر را گرفته و باید اعتراف کنیم که سریال‌ها فرصت کارهای دیگر را از ما می‌گیرند. البته چنین پیشرفت عجیبی در تولید سریال‌ها و سرعت ارائه‌ی مینی سریال‌های جذاب و متنوع از سرویس‌های پخش‌ مختلف ستودنی است. در این مقاله سعی داریم تا به یکی از بهترین مینی سریال ها در ماه‌های اخیر بپردازیم.

بهترین مینی سریال

سریال Maid (خدمتکار) که از بهترین مینی سریال های این روزها بوده، با بازی درخشان Margaret Qualley بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این سریال شاهد به تصویر کشیده شدن یک رابطه‌ی اشتباه هستیم. در واقع دختری به نام الکس روزی تصمیم می‌گیرد که همسر الکلی‌اش را برای همیشه رها کند اما با مشکلات زیادی برای داشتن یک زندگی مستقل روبرو است. در این سریال وجه‌های مختلف خشونت خانگی را شاهد هستیم و از سوی دیگر مفهوم رابطه به شکلی تازه بیان می‌شود.

بهترین مینی سریال

سریال از زوایای روانشناختی به مسائل مختلف خانواده‌ نگاه می‌کند و تاثیر زندگی خانوادگی ما را بر روابط آینده‌مان به تصویر می‌کشد. از سوی دیگر در این سریال شاهد والدینی هستیم که با تمام مشکلات مالی و عاطفی سعی دارند تا فرزندشان را به بهترین شکل بزرگ کنند. در واقع در این سریال با دو مادر یا به قولی با دو والدین با تصمیماتی یکسان اما رفتارهای متفاوت روبرو هستیم.

بهترین مینی سریال

به طور کلی بخش اصلی داستان به مشکلات زنانی پرداخته شده که درگیر خشونت‌های خانگی هستند و در رابطه با تصمیمات آن‌ها در مورد خشونت‌های خانگی نیز جزییاتی ارائه شده است. در نهایت نیز به خانه‌های امنی اشاره می‌شود که زنان می‌توانند برای رهایی و نجات از خشونت خانگی به این مکان‌ها سر بزنند و زندگی تازه‌ی خود را آغاز کنند. با اینکه در برخی موارد مشکلات بیش از حد زندگی الکس و بدشانسی‌های مداوم او خسته‌کننده می‌شود اما در پایان سریال شاهد یک جمع‌بندی خوب و رضایت بخش هستیم. این مینی سریال ۱۰ قسمتی، بسیار خوش ساخت و جذاب است و تاکنون در IMDB امتیاز 8/5 را بدست آورده است.

بیشتر بخوانید: تغییرات بازیگران گیم آف ترونز در گذر زمان
بیشتر بخوانید: معرفی مینی سریال هایی که حتما باید تماشا کنید!
بیشتر بخوانید: معرفی سریال Emily in Paris سریالی پر از حال خوب و حس زندگی

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.