بوگاتی برای کودکان

اتومبیل 33000 دلاری بوگاتی برای کودکان در حال ساخت است

اتومبیل بوگاتی برای کودکان دو خبر مهم به همراه دارد. خبر خوب! بوگاتی در حال ساخت اتومبیلی است که قیمت آن کمتر از یک موستانگ GT می‌باشد. خبر بد! این اتومبیل برای بچه‌ها طراحی شده است. در ادامه برای اطلاع از جزییات خبر با دینو باشید.

تولید انبوه بوگاتی برای کودکان

شرکت اتومبیل سازی بوگاتی در حال ساخت یک مدل ویژه است. تصمیم بر این شده که اتومبیل 33000 دلاری بوگاتی برای کودکان فقط در 500 نمونه ساخته شود. قرار است تمامی این نمونه‌ها نیز به فروش برسند. همچنین آن‌ها می‌خواهند نام و نام خانوادگی ثبت نام کنندگان لیست ذخیره را جمع آوری نمایند. این کار برای مواقعی است که شخصی از سپرده گذاران که از پیش ثبت نام کرده‌اند، تصمیم بگیرد برای 33000 دلار خود استفاده بهتری داشته باشد. اگرچه ما نمی‌توانیم تصور کنیم که نتیجه این کار چه خواهد بود؛ اما، اگر فرزندی دارید، این اسباب بازی مورد نظر شماست.

نمای پشتی بوگاتی برای کودکان

مشخصات فنی اتومبیل 33000 دلاری بوگاتی برای کودکان

Bugatti Baby II یک ماکت در مقیاس 75 درصدی از مدل 1924 Type 35 Lyon Grand Prix است. این بدان معنی می‌باشد که در واقع جایی برای بزرگسالان نیز در اتومبیل وجود دارد که بتوانند از آن استفاده کنند. اتومبیل 33000 دلاری بوگاتی برای کودکان یک صندوق پدال قابل تنظیم دارد که تعویض راننده بین استادان جهان و فرزندان آن ها را تسهیل می‌کند.

در حالت کودک، Bugatti Baby II دارای 1.3 اسب بخار قدرت و برد 12.4 مایل در ساعت است. حالت بزرگسالان، قفل 5.4 اسب بخار و 28 مایل در ساعت را باز می‌کند. اما برخی از نسخه های این اتومبیل دارای «کلید سرعت» هستند (دقیقاً مانند Chiron و Veyron قبل از آن) که 13.4 اسب بخار را فعال می‌سازد و باعث محدود شدن سرعت می‌شود. پک باتری قابل جابجایی آن دارای ظرفیت 1.4 کیلو وات ساعت است؛ اما با این حال می تواند تا 2.8 کیلو وات ساعت هم برسد. این تدابیر برای آن دسته از خریدارانی که دارای مسیرهای رانندگی واقعا طولانی هستند صورت گرفته است. باتری بزرگ تر حدود 19 مایل برد دارد.

بوگاتی برای کودکان

اتومبیل بوگاتی برای کودکان و امکانات آن

وزن اتومبیل اصلی بوگاتی برای کودکان حدود 500 پوند می‌باشد. حدود یک دهم یکی از این پوندها، به نشان نقره جامد روی دماغه اتومبیل اختصاص یافته است. همچنین یک ریموت کنترل برای خریداران وجود دارد که می تواند موتور را خاموش کند، بنابراین به یاد داشته باشید که به راحتی نمی‌توانید فرار کنید!

سه نسخه از این اتومبیل وجود خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که تمامی افراد حسادت را تجربه خواهند کرد. Baby II اتومبیل استاندارد با بدنه کامپوزیتی است. اگر والدین شما واقعا شما را دوست داشته باشند، حداقل برای Baby II Vitesse، که دارای بدنه فیبر کربنی و نیز کلید سرعت است، سریع تر اقدام می‌کنند. نام Bugatti Baby II دلالت بر این دارد که یک Bugatti Baby I نیز وجود داشته است؛ اما صریحا، ما نمی‌توانیم برای بررسی این مسئله زحمت بکشیم.

آیا شما نیز جهت قرار گرفتن نام فرزندتان در لیست ذخیره اتومبیل 33000 دلاری بوگاتی برای کودکان اقدام می‌کنید؟ نظر شما در این باره چیست؟

بیشتر بخوانید: بوگاتی احتمالا بزودی خودروی شاسی بلند خود را معرفی خواهد کرد

بیشتر بخوانید: بهترین هدیه برای کودکان چیست و چه تأثیری بر یادگیری و تمرکزشان دارد؟

امتیاز: 3.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲ دیدگاه

  1. Avatar مزدا گفت:

    اسباب بازی جدید مرفه های بی دردی که نمی دونن دیگه چه جوری پولاشون رو تموم کنن!
    بوگاتی هم میگه به جای این که این پولارو خرج یک شب شامپاین نوشیدنتون کنین، بیاید بدینش به ما 😉

  2. Avatar unknow گفت:

    سلام

    احتمالا مدیر شرکت یکجایی قمار بازی کرده و باخته، اینجوری می خواد جبرانش کنه
    اینُ خو منم می تونم با هزار دلار بسازم و یک برچسب بوگاتی روش بزنم
    انقدر هم مواد ارزان و مزخرف درش استفاده کردن که وزنش 500 پونده
    33 هزار دلارو دقیقا بابت چی میگیرن ، همشون روهم دیگه میشه 16.5 میلیون دلار و مردم هم عاشق تجمل گرایی
    یا این پول جبران قمار بازی هست یا واسه تعطیلات می خوان
    اگر قرعه کشی یک بوگاتی سنتودیسی 9 میلیون دلاری باشه بین همین 500 نفری که خرید می کنن اینجوری قابل قبوله

    حسادت!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.