بالاخره نتفلیکس رسما فصل دوم بازی مرکب را تمدید کرد

سریال بازی مرکب برای فصل دوم به نتفلیکس بازمی‌گردد. بر اساس پیامی که نویسنده و کارگردان این اثر، هوانگ دونگ‌ هیوک منتشر کرد، در فصل دوم سریال Squid Game شاهد بازگشت گی‌هون و فرانت من خواهیم بود. وی همچنین اضافه کرد که در این فصل مرد کت و شلوار‌پوش که کارت‌های داکیج را به دست دارد نیر ممکن است بازگردد. علاوه بر این، شما با همسر چئول‌سو که یانگ هی است آشنا خواهید شد.

فصل دوم بازی مرکب

هوانگ توضیح می‌دهد که 12 سال طول کشید تا فصل اول بازی مرکب به یک سریال تلویزیونی تبدیل شود. اما تنها 12 روز لازم بود تا به محبوب‌ترین سریال نتفلیکس تاکنون تبدیل شود. وی پیام خود را به این صورت ادامه داد:

به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده Squid Game با صدای بلند خطاب به طرفداران در سراسر جهان می‌گویم: ممنونم که سریال ما را تماشا کردید و دوست دارید؛ یک بار دیگر برای یک دور جدید به ما بپیوندید.

این تمدید علیرغم تغییر در ثروت نتفلیکس از زمان آغاز نمایش اولیه انجام می‌شود. در حالی که بازی مرکب در سراسر جهان موفقیت زیادی کسب کرده است، اما در ماه آوریل نتفلیکس از نخستین ریزش کاربران خود طی 10 سال گذشته خبر داد. این امر به سرعت باعث تعدیل نیرو و کنترل بیشتر روی بودجه‌ها برای تولید اثر شد. نتفلیکس در همین راستا بر محدودکردن اشتراک‌گذاری رمز عبور متمرکز شد. همچنین، به کارمندان خود گفت که تا پایان سال جاری تبلیغات را به پخش خود اضافه خواهد کرد.

این سریال کره‌ای در زمان عرضه به بزرگ‌ترین سریال نتفلیکس تبدیل شد. سال گذشته، هوانگ گفت که در فرایند برنامه‌ریزی برای توسعه فصل دوم است‌. مدیرعامل نتفلیکس تد ساراندوس هم در اظهار نظری گفته بود که جهان بازی مرکب به تازگی آغاز شده است. به عبارت دیگر، همه ما تقریباً می‌دانستیم که فصل دومی در کار است و اکنون این خبر رسمی شده است.

تاریخ انتشار فصل دوم بازی مرکب

هنوز مشخص نیست چه زمانی فصل جدید بازی مرکب پخش می‌شود. یا حتی چه زمانی تولید آن به پایان خواهد رسید. هوانگ در مصاحبه‌ای با Vanity Fair عنوان کرد که ممکن است این فصل در پایان 2023 یا 2024 منتشر شود و بازی‌های شیطانی بیشتری را ارائه کند. بنابراین احتمالا یک یا دو سال زمان نیاز است تا دوباره با شخصیت دوست داشتنی گی هون ملاقات کنیم.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.