جگوار مسابقه با الهام از سبک اتومبیل های فرمول یک

جگوار مسابقه با الهام از سبک اتومبیل های فرمول یک: شیطانی که زنده می شود

شرکت خودروسازی «جگوار» (Jaguar) از گذشته تا کنون نمونه‌ای برجسته از زیبایی، عملکرد و نوآوری در صنعت خودرو بوده است. این شرکت به تازگی از خودروی جدید خود با شخصیتی متفاوت رونمایی کرده است. برای آشنایی بیشتر با جزییات جگوار مسابقه با الهام از سبک اتومبیل های فرمول یک: شیطانی که زنده می شود، در ادامه همراه دینو باشید.

جگوار مسابقه با الهام از سبک اتومبیل های فرمول یک

جگوار مسابقه

جگوار همواره در طراحی‌های خود، یک چهارچرخ متعالی را با شخصیتی ذاتی و منحصر به فرد به معرض نمایش گذاشته است. مدل XJ 13 محبوب، شاخص‌ترین اتومبیل این نام تجاری بوده که طراحی مفهومی جدید، از نمونه اولیه اتومبیل مسابقه‌ای این شرکت الهام گرفته است.

مدل XJ 13 جگوار

طراح جگوار مسابقه «جائهون لی» (Jaeheon Lee)، آن را Jaguar VL می‌نامد و برای تکنسین اتومبیل و راننده روش طراحی متفاوتی دارد. در قسمت جلویی‌، این خودرو دارای یک شخصیت کاملا سازگار با سبک اتومبیل‌های فرمول یک دارای چیدمان صندلی‌های دوتایی است. در این جا راننده و تکنسین رابط کاربری (UI) صفحه نمایش متفاوتی دارند و راننده دارای یک فرمان به سبک فرمول یک با الهام از میراث مسابقه‌ای Jaguar است. در نمای بیرونی، ماشین دارای یک شخصیت بسیار سریع و احساس کلی جعبه‌ای مانند ذاتی اتومبیل‌های مسابقه‌ای است. همچنین تقسیم شدن خودرو به دو نیمه قسمت جلو و عقب، حالتی از یک وسیله مدرن بدون چرخ را تداعی می‌کند.

کروکی اولیه جگوار مسابقه
طراحی ابتدایی خودروی جدید جگوار
طراحی ابتدایی از خودروی جدید جگوار
دیزاین داخلی
طراحی مفهومی شیطانی که زنده می‌شود

ویژگی منحصر به فرد

انحنای ظاهری Jaguar VL بسیار یادآور مدل اسطوره‌ای XJ 13 است. جائهون توانسته یک طرح مفهومی از خودروی مسابقه‌ای را به گونه‌ای خلق کند که در نوع خودش ظریف و در عین حال متمایز از سایرین باشد. کاملا متفاوت بودن جگوار مسابقه به این معنی است که شما با یک اتومبیل خودران سروکار دارید که از یک پیشرانه الکتریکی نیرو می‌گیرد. در نهایت باید گفت طراح به خوبی میراث جگوار را با شخصیت مورد نیاز برای سبک فرمول یک ترکیب کرده است. این مفهوم می‌تواند به راحتی آن را از مرحله طرح ابتدایی عبور دهد و به مرحله نمونه اولیه ساخته شده برای حضور در یک فیلم علمی-تخیلی برساند، که در این صورت بسیار جالب است!

جگوار مسابقه - دید از پشت
جگوار مسابقه - دید پرنده

شما درباره این جگوار مسابقه چه نظری دارید؟ آیا چنین خودروی مفهومی متفاوتی می‌تواند به محبوبیت مورد انتظار طراحان خود برسد؟ دیدگاه‌ها و ایده‌های ارزشمند خود در این زمینه را با ما و همراهان همیشگی دینو به اشتراک بگذارید.

منبع: Yanko Design

بیشتر بخوانید: اتومبیل رباتیک چهار پا 4×4 هیوندای برای حرکت روی انواع ناهمواری‌ها ساخته می‌شود

بیشتر بخوانید: آیا انرژی الکتریکی می‌تواند به ارز رایج پارکینگ‌ها در آینده تبدیل شود؟

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.