فیلم جن زیبا - نورگل یشیل‌چای

آیا بالاخره حاشیه‌ها دست از سر فیلم سینمایی “جن زیبا” برمی‌دارند یا خیر؟

فیلم جن زیبا به کارگردانی و فیلمبرداری بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید با مشارکت و سرمایه‌گذاری، شرکت سینمایی آلتینای ترکیه در سال جاری ساخته شده است. بایرام فضلی در سال 1395 پروانه ساخت این فیلم سینمایی را دریافت کرد، اما با کلید خوردن این فیلم، وزارت ارشاد دستور تغییر بازیگر نقش اول زن این فیلم که ترکیه‌ای بود را صادر کرد. اما پس از کشمکش‌هایی فضلی موفق به ادامۀ فیلمبرداری با همان بازیگر شد و بدین صورت توضیح داد که به دلیل سرمایه‌گذاری شرکت ترکیه‌ای امکان تغییر این بازیگر زن وجود ندارد و در همان مرحله اول باید این مخالفت صورت می‌گرفت نه پس از بستن قرارداد مشترک میان طرف ترکیه‌ای با این کارگردان.

این فیلم که محتوای طنز دارد با حضور فرهاد اصلانی، نورگل یشیل‌چای، محرم زینال‌زاده، لیلا زارع، لیلا موسوی، علی جعفری، میثم پویان‌فر و غزل فرید ساخته شده است.

حاشیه‌ها و صحبت‌های مهرداد فرید تهیه‌کنندۀ فیلم جن زیبا

مهرداد فرید در مصاحبه‌ای در ابتدای فیلمبرداری از اهداف و برنامه‌ریزی‌های این گروه به این صورت سخن گفت:

“هم اکنون ما در حال برنامه‌ریزی برای اکران همزمان و گستردۀ فیلم در ایران و ترکیه و چند کشور عربی و کشور آذربایجان هستیم و قصد داریم فیلم جن زیبا را به جشنواره فیلم فجر امسال برسانیم.”

اینطور که از شواهد و صحبت‌های مهرداد فرید بنظر می‌رسد، این تیم تا حدودی به اهداف خود دست یافته و توانسته‌اند وزارت ارشاد را با اهداف خود همسو کرده‌اند. و ما هم امیدواریم که تا زمان اکران نهایی این اهداف به ثمر برسد!

مهرداد فرید در اواسط آذر ماه به علاقمندان این فیلم سینمایی مژده داد، که مراسمی با حضور بازیگران و عوامل فیلم “جن زیبا” در برج میلاد و همینطور در شهر تبریز برگزار خواهد شد. اما در روز 25 آذر ماه مهرداد فرید با به اشتراک گذاشتن فیلمی در اینستاگرام از هواداران به دلیل بوجود آمدن مشکلات غیرقابل پیش‌بینی برای مراسم فرش قرمز این فیلم که قرار بود در تاریخ‌های 27 و 28 آذر ماه در تهران و تبریز برگزار شود عذرخواهی کرد. و به هواداران قول داد که طی 7 تا 10 روز آتی این فیلم اکران و مراسم برگزار شود.

در مورد بازیگر ترکیه‌ای این فیلم نورگل یشیل‌چای بیشتر بدانیم

فیلم جن زیبا - نورگل یشیل‌چای

نورگل متولد سال 1976 در کشور ترکیه است که در سال 2001 از دانشگاه در رشتۀ تئاتر فارغ‌التحصیل شد و در همان سال مشغول به بازی در تئاتر شد. اولین سریال خود به نام “ایکینجی باهار” را با موفقیت پشت سر گذاشت و سپس در سریالهای “عشق و جزا”، “ادامۀ حریم سلطان” “پارامپارچا” و … و همچنین چند فیلم سینمایی بازی کرد و توانست کارنامه‌ای موفق برای بازیگری خود ثبت کند.

فیلم جن زیبا - نورگل یشیل‌چای

این بازیگر از حضور در این فیلم ایرانی بسیار احساس رضایت کرد و در صفحۀ اینستاگرام خود با به اشتراک گذاشتن عکسی از یکی از صحنه‌های فیلم “جن زیبا” اینطور نوشت:

” از همۀ دوستانم در گروه، که به شکل‌گیری شخصیت دلارام کمک کردن خیلی تشکر ‌می‌کنم. همه با هم در پی رویایی زیبا حرکت کردیم. دست همگی درد نکند و کار کردن با شما عالی بود. از مردم اصفهان به خاطر شعور و مهمان‌نوازیشان تشکر می‌کنم. من هم شما را دوست دارم. “

و با به اشتراک گذاشتن عکسی دیگر نوشت:

“یک قاب از بازی من در سینمای محبوبم، ایران”

و اما در پایان باید بگوییم، این فیلم قرار است در 5 دی ماه اکران عمومی شود، البته اگر باز هم اتفاق غیرقابل پیش‌بینی گریبان آنرا نگیرد!

امتیاز: 4.2 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar سوگل گفت:

    من نمیفهمم یکی جواب سوالمو بده. پس چرا اون سریالی که چند وقت پیش هر شب پخش میشد و عموم مردم میدیدن اون بازیگر لبنانی که رقاص و خواننده هست و بلافاصله فیلم پارتی هاش و رقص و آواز خونیش پخش شد، جلوی اونو نگرفتن؟ این خانم اولا فقط بازیگره نه رقاص و خاوننده و طبق قوانین و فرهنگ کشور خودش لباس میپوشه و آزاده. اومد ایران و پوشش هم داشت. بعدشم یه فیلم سینمایی رو همه نمیبینن اما سریال رو اکثریت یه جامعه اونم هرشب میبینن پس تبیض قائل نشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.