اخراج ژوزه مورینیو

ماجرای اخراج ژوزه مورینیو از تیم منچستریونایتد و انتخاب سرمربی جدید برای این تیم

امروز باشگاه منچستریونایتد به‌طور رسمی سرمربی باشگاه خود را اخراج کرد و عذر او را خواست. بر اساس گزارش‌ها، ژوزه مورینیو که به آقای خاص شهرت دارد پس از دو سال و نیم حضور در باشگاه منچستریونایتد، باید با این باشگاه خداحافظی کند. باید بگوییم که اخراج ژوزه مورینیو تصمیم خوبی برای این باشگاه بوده است. البته باید اشاره‌کنیم که این باشگاه از زحمات آقای خاص نیز تشکر کرده و برای او آرزوی موفقیت داشته است. از سوی دیگر باشگاه اعلام کرده که تیم فعلاً با یک مربی موقت ادامه خواهد تا یک مربی حرفه‌ای و تمام‌وقت استخدام شود.

دلایل اخراج ژوزه مورینیو از منچستریونایتد

اخراج ژوزه مورینیو

گزارش‌ها نشان می‌دهد که منچستریونایتد اکنون در لیگ برتر فوتبال انگلیس وضعیت خوبی ندارد. این در حالی است که ژوزه مورینیو، منچستریونایتد را در جام حذفی فوتبال انگلستان و لیگ فوتبال اروپا قهرمان کرد. اما اکنون منچستریونایتد در لیگ برتر 26 امتیاز دارد که ظاهراً شروع خوبی نیست و فاصله‌ی زیادی با تیم‌های دیگر دیده می‌شود.

یکی از دلایل ضعف مورینیو که منجر به نتیجه‌ی بد منچستریونایتد شد؛ مشکلات آقای خاص با پوگبا، بازیکن گران‌قیمت این باشگاه بود. درواقع راه ندادن پوگبا به بازی‌ها منجر باخت های این تیم و نتایج ناامیدکننده شد ضمن اینکه به لطف مورینیو، این بازیکن در بازی مقابل لیورپول، تمام 90 دقیقه را نیمکت نشین بود. البته مشکلات مورینیو با پوگبا بسیار لفظی و جدی بود و به همین دلیل باشگاه بهترین راه‌حل را اخراج مورینیو دانست و این تصمیم خود را عملی کرد.

بر اساس اخبار منتشرشده از سایت‌ها و روزنامه‌های خارجی، مورینیو ضعیف‌ترین نتایج را در 28 سال گذشته‌ی منچستریونایتد کسب کرده و بالاخره از سرمربی‌گری این تیم اخراج شده است. درواقع بالاخره باشگاه منچستریونایتد راضی شد تا با پرداخت 22.5 میلیون پوند، قراردادش را با آقای خاص فسخ کند و به تیمش سروسامانی دهد.

اخراج ژوزه مورینیو از منچستر یونایتد

مربی بعدی تیم منچستریونایتد چه کسی خواهد بود؟

همان‌طور که می‌دانید ژوزه مورینیو با دریافت 364.3 میلیون پوند جایگزین مربی قبلی یعنی لوئیس فان خال شد و اکنون احتمال می‌رود که زین‌الدین زیدان جانشین او در منچستریونایتد شود. به‌طورکلی یونایتد بین 24 تا 48 ساعت آینده مربی موقتی خود را معرفی خواهد کرد.

امتیاز: 3.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.