حذف گوشت مرغ

جایگزینی مواد گیاهی و حذف گوشت مرغ از مجموعه کی اف سی (KFC) آغاز شد!

بر اساس اخبار منتشر شده ظاهرا برند و شرکت کی اف سی (KFC) تحقیقاتی را در زمینه پیدا کردن جایگزینی برای حذف گوشت مرغ آغاز کرده و قصد دارد تا مصرف گوشت تهیه غذا با گوشت را کنار بگذارد تا نظر حامیان محیط زیست را به خود جلب نماید. احتمالا محصولاتی گیاهی جایگزین مرغ خواهد شد. در ادامه جزییاتی از این خبر را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

تصمیم جدید KFC در زمینه حذف گوشت مرغ

حذف گوشت مرغ

بر اساس گزارش های منتشر شده KFC قصد دارد تا مواد دیگری را جایگزین گوشت مرغ و در سطح رستوران های خود عرضه گوشت مرغ را کاهش دهد. این اقدام KFC تاثیر خوبی بر محیط زیست و زندگی حیوانات خواهد داشت و راه برای مصرف مواد گیاهی باز خواهد شد. در نتیجه از این پس باید منتظر سوخاری های گیاهی در KFC باشیم و خبری از گوشت مرغ نخواهد بود. البته این تحقیقات به این زودی ها به نتیجه نخواهد رسید اما در نهایت تحول بزرگی در صنعت غذا به وجود خواهد آورد. از سوی دیگر این تصمیم KFC که یکی از بزرگترین مجموعه غذایی جهان است، تاثیر بسیار خوبی برای شرکت ها و برندهای دیگر خواهد داشت و صنعت غذا را به سمت جدیدی هدایت خواهد کرد. این موضوع باعث می شود تا به صورت ناخداگاه به سمت گیاه خواری برویم و سبک زندگی مردم را نیز تغییر خواهد داد.

شایان ذکر است که تحقیقات KFC تا جایی پیش رفت که قرار بود در 27 اوت محصول جایگزین گوشت مرغ تهیه شود و به مشتریان تحویل داده شود. در نهایت قطعا واکنش های مشتریان بررسی خواهد شد. این پروژه از شهر آتلانتا آمریکا کلید خورد و به مرحله اجرایی رسید. پس از آمریکا شاهد اجرایی شدن این پروژه در بریتانیا نیز بودیم اما در نهایت باید ببینیم که موفقیت این پروژه به کجا خواهد رسید و تا چه اندازه اجرایی خواهد بود. به هر جهت مصرف کمتر هرگونه گوشت به زمین کمک خواهد کرد و قدمی بزرگ برای بشریت خواهد بود. شما عزیزان می توانید نظرات خود را در این زمینه با ما درمیان بگذارید و نظرات خود را در رابطه به مصرف گوشت و مرغ بگویید.

امتیاز: 3.9 از 5 (8 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۴ دیدگاه

  1. Avatar افسانه پناهی گفت:

    KFC یعنی مرغ واقعا ریسک بزرگی را داره انجام میده

  2. Avatar درخت گفت:

    “به هر جهت مصرف کمتر هرگونه گوشت به زمین کمک خواهد بود و قدمی بزرگ برای بشریت خواهد بود.”
    😂 😂 😂 😂 😂

  3. Avatar علیرضا گفت:

    ما هیچ… ما نگاه

    • Avatar درخت گفت:

      خوب تو هم برو سبزیجات بخور! یعنی با این قیمتا هر روز داشتی گوشت میخوردی؟ 🤨
      به جای حسرت خوردن برو گیاه بخور 😄 البته مراقب باش درخت خواری و جنگل خواری نکنی 😅

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.