خانه معمارانه گربه ها

خانه معمارانه گربه ها نسبت به خانه های انسانی از زیبایی بیشتری برخوردار هستند

ما اصلا شوخی نمی کنیم. خانه معمارانه گربه ها با عناصر برخی از بهترین پروژه های معماری در سراسر جهان، چیزی کاملا جدی است. در ادامه با دینو همراه باشید.

خانه معمارانه گربه ها و عناصر معماری

خانه معمارانه گربه ها با عناصری چون بتن خمیده، ساختار مدولار، مواد پایدار و باغ بام طراحی شده اند. جالب است بدانید که این خانه ها متعلق به گربه هاست، نه مردم.در یک رویداد سالانه، معماران غیرانتفاعی در راستای حمایت از حیوانات، چندین موسسه مشهور معماری در جهان را گرد هم آوردند. موضوع این گردهمایی، طراحی مجموعه ای از پناهگاه ها برای گربه ها بود به طوری که در یک اتاق نشیمن، حس غریبگی نداشته باشد.

خانه معمارانه گربه ها

هدف طراحی خانه معمارانه گربه ها

هدف از طراحی خانه معمارانه گربه ها، ایجاد آگاهی برای ایمنی و رفاه حال دوستان گربه ما می باشد. این پروژه، یک نمایش طراحی است که با برخی از خلاقیت های بسیار به یاد ماندنی، خانه سازی برای گربه ها را به خوبی مطرح می کند.

CatCube اثر معمارانAbramson : واحد مسکونی مدولار

خانه معمارانه گربه ها CatCube

Cube Cube یک سیستم هندسی مدولار با فرم مجسمه ای می باشد که با ترکیب چندین مکعب لینولئوم با آهنرباهای ساده ساخته شده است. مکعب ها مکانی برای پنهان شدن، نسشتن و بازی فراهم می کنند. هر طبقه مکعب، نوعی پوشش قابل تعویض است، مانند سفال فرش شده و چمن حیوانات خانگی.

Clawed Purrent اثر Perkins & Will: عملکرد مورب 9

خانه معمارانه گربه ها Clawed Purrent

Clawed Purrent، یک طراحی سرکش و متفاوت است. این برج، ساخته شده از نوعی بوم های کج شده می باشد که تقریبا مانند یک سری از ننوها در کنار هم قرار می گیرند. این شرکت درباره کار خود این گونه توضیح می دهد:

در یک جهان موازی که گربه ها روی زمین حکومت می کنند، معمار فرانسوی کلوید پورنت انقلابی در فضاسازی قرن بیستم ایجاد کرد. بررسی عملکرد مورب Clawed، که بر سطوح شیب دار تاکید می کند، معماری معاصر را به ابعاد ویژه ای وارد می سازد.

گربه ها این را به عنوان یک جایگزین یا مکمل پرده های شما دوست خواهند داشت.

HOK یکی از برترین طرح های پروژه خانه معمارانه گربه ها

HOK

در طرح بعدی از خانه معمارانه گربه ها، پای یک مکعب با کاربرد چندگانه توسط HOK به میان می آید. ساختارسوراخ دار این طراحی، گربه ها را به درون لایه مقوایی دعوت می کند – گربه ها مقوا را دوست دارند – که در آکریلیک پیچیده می شود و در نهایت جعبه ای براق مانند آیفون به شما می دهد. کل ساختار موجود کاربردی دوگانه دارد. به طوری که این طرح به عنوان صندلی برای همراهان انسان نیز قابل استفاده است. البته به شرطی که گربه شما این اجازه را بدهد.

CAT POD اثر Standard Architecture

CAT POD

Cat Pod، پوسته های بتونی پیش ساخته طاقی شکل را به بچه گربه ها ارائه می دهد. این ساختار، چیزی است که احتمالا محکم تر از خانه چوبی شماست. چوب درخت ساج درب ها را تشکیل می دهد در حالی که یک پشم نمدی به عنوان کف نرم عمل می کند. شما می دانید گربه ها ساعت ها پنجه های خود را روی آن می کشند و لذت می برند.

The Rise of SkyWhisker اثر Stantec

The Rise of SkyWhisker

مطمئنا، هیچ مجموعه مبلمان گربه ای، بدون پیوند غیرقابل توضیح با جنگ ستارگان کامل نخواهد بود. Rise of SkyWhisker، با قرار دادن شخصیت لوک SkyWhisker در ساختاری که به نظر می رسد پنجه مرگ است، توسط Dogpire کهکشانی اداره می شود. این طراحی آزادی هایی قانونی را به شما عرضه می کند. پس از اتمام، این سلاح با خز قابل حمل در catmousephere، سرنوشت خاصی را برای بچه گربه هایی که در بازگرداندن آزادی به کهکشان تلاش می کنند، هجی می کند. در هر صورت، کل این ماجرا با یک پناهگاه کوچک بسیار دنج برای گربه ها برابر است.

خانه معمارانه گربه ها در آینده

در پایان ماجرا، اکثر صاحبان حیوانات خانگی نمی توانند تصور کنند که به یک شرکت بین المللی معماری به منظور اجرای طرح های مربوط به حیوانات خانگی خود سفارش دهند. به اضافه این موضوع که مواد موجود در این طرح ها برای تولید انبوه، بسیار گرانبها و در اجرا دشوار نیستند. ما واقعا می توانستیم برای حاکمان دوست داشتنی و چهار پای خانواده هایمان این چیزها را بسازیم. خانه گربه شما به چه صورت است؟ از تجربیات خود با خانه معمارانه گربه ها بگویید.

بیشتر بخوانید: نکاتی که پیش از به سرپرستی گرفتن حیوانات خانگی باید مد نظر قرار دهید

بیشتر بخوانید: بچه گربه دم‌کوتاه را در این عکس شناسایی کنید: چالش اداره حفاظت از محیط زیست نیویورک

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.