خشک کردن موها

اشتباهات رایج در زمان خشک کردن موها با سشوار

سشوار کشیدن موها دارای قوانین اساسی مختلفی است که باید برای داشتن موهای سالم آن‌ها را رعایت کنید. در این مطلب سعی داریم تا به اشتباهات رایج در زمان خشک کردن موها با سشوار بپردازیم در نتیجه اگر جزو افرادی هستید که از سشوار برای خشک کردن موها استفاده می‌کنید، در ادامه با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید: چرا برای موها حمام کردن با آب سرد بهتر از حمام کردن با گرم است؟
بیشتر بخوانید: ۳ ماسک موی خانگی برای تقویت و درخشان شدن موها

یکی از قوانین مهم سشوار کشیدن آن است که از بالا به پایین سشوار کنید. از سوی دیگر باید از سرم‌های محافظ‌کننده در برابر گرما استفاده کنید و مراقب باشید که با افزایش حرارت و نزدیک کردن بیش از حد سشوار، موهای خود را نسوزانید. زمانی که موهایتان خیس باشد، برس کشیدن در زمان سشوار یک اشتباه است زیرا رطوبت بیش از حد در این زمان می‌تواند باعث شکسته شدن و ریزش موها شود. البته در زمان سشوار کشیدن وقتی که موهایتان نم‌دار (موها نباید خیس باشد) است می‌توانید از برس‌های گرد استفاده کنید زیرا برس‌های گرد با دندانه‌های ظریف، کمتر به موها آسیب می‌رسانند و به خشک شدن موهای شما کمک خواهند کرد.

خشک کردن موها

اگر می‌خواهید موهای خود را حالت دهید باید زمانی که نمدار است و کاملا خشک نشده این کار را کنید. اگر پس از خشک شدن موها تصمیم به حالت دادن آن‌ها بگیرید، موهایتان بسیار پرحجم خواهد شد اما از سوی دیگر آسیب کمتری خواهد دید. شایان ذکر است که برس‌های فلزی گرد زمانی که موها خیس است به شدت به موها آسیب می‌رساند زیرا این فلز داغ شده و این حرارت مستقیم به موها آسیب بسیار زیادی وارد خواهد کرد.

برای سشوار کردن موها باید آن‌ها را به دسته‌های کوچک‌تر تقسیم کنید تا از گره خوردگی آن‌ها جلوگیری شود و با نظم و کنترل بهتری بتوانید به موها حالت دهید و آن‌ها را خشک کنید.
بیشتر بخوانید: روش صحیح شانه زدن موها چگونه است و شانه زدن غلط چه تاثیری بر موها دارد؟
بیشتر بخوانید: چه مدل موهایی برای خانواده سلطنتی ممنوع و چه مدل‌ موهایی در این خانواده محبوب است؟

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar م گفت:

    آخه این چه عکسیه که میزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.