رنگ سال 2021

رنگ سال 2021 : پنتون برای سال آینده دو تم رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب کرد!

شرکت پنتون که هر سال رنگ سال را معرفی می‌کند، برای سال 2021 رنگ‌های خاکستری و زرد را معرفی کرده است. این شرکت معتقد است که ترکیب تم‌های رنگی مختلف به مردم کمک می‌کند تا انرژی و امید بیشتری داشته باشند به همین دلیل این شرکت در راستای تقویت امید و انرژی مثبت، دو تم رنگی زرد روشن و خاکستری (طوسی) را به عنوان رنگ سال 2021 معرفی کرده است.

رنگ سال 2021

از سوی دیگر تم رنگی زرد روشن که Illuminating نامیده می‌شود، به منظور وعده‌ی خوش‌بینانه یک روز آفتابی است، در حالی که رنگ طوسی با نام Ultimate Grey، یک رنگ بسیار آرام‌تر و ملایم‌تر بوده که بیشتر نشانگر خونسردی، پایداری و مقاومت است. پنتون می‌گوید که تقریباً می‌توان این رنگ را با عناصر طبیعی بادوام و مقاوم مانند شن‌های ساحل مقایسه کرد.

رنگ سال 2021

لئاتریس آیزمن، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون، توضیح داد: “انتخاب دو رنگ مستقل برای سال 2021، چگونگی جمع شدن عناصر مختلف برای بیان پیامی از قدرت و امیدواری را نشان می‌دهد که هم ماندگار است و هم روحیه بخش. این دو رنگ در کنار هم بسیار گرم و خوش‌بین هستند و در عین حال به ما احساس مقاومت و امید را منتقل خواهند کرد.”

رنگ سال 2021

البته شایان ذکر است که این اولین باری نیست که شرکت پنتون دو رنگ ترکیبی را به عنوان رنگ سال انتخاب می‌کند. برای مثال در سال 2016 این شرکت رنگ Rose Quartz که ترکیبی از رنگ‌های صورتی کمرنگ و آبی پودری (نیلی) بود را انتخاب کرده بود. از سوی دیگر سال گذشته، یعنی رنگ سال 2020 نیز رنگ آبی کلاسیک بوده که رنگ بسیار جذابی بود و نماد اعتماد به نفس و ارتباط بوده است.

در نهایت ترکیب رنگ زرد روشن و خاکستری بی‌نظیر بوده و قطعا برای علاقه‌مندان به رنگ هیجان‌انگیز جذاب خواهد بود. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در رابطه با رنگ سال 2021 با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: شرکت پنتون رنگ جدیدی از طیف قرمز را به نام رنگ پریود رونمایی کرد!
بیشتر بخوانید: رنگ سال 2020 توسط کمپانی پنتون مشخص شد – Classic Blue
بیشتر بخوانید: رنگ سال 2019 توسط کمپانی پنتون مشخص شد – Living Coral

امتیاز: 4.5 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar حسن گفت:

    خاک بر سر تم امسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.