فصل سوم وست ورلد

زمان پخش فصل سوم وست ورلد توسط HBO تأیید شد؛ 25 اسفند ماه

شبکه تلویزیونی HBO امروز اعلام کرد که فصل سوم وست ورلد در تاریخ 15 مارچ، یعنی 25 اسفند پخش خواهد شد. این شبکه تاریخ انتشار را همراه با یک تیزر جدید که شامل خبر از وجود لحظه‌های شوم در آینده‌ای نزدیک می‌دهد، اعلام می‌کند.

حوادثی آخرالزمانی در انتظار فصل سوم وست ورلد

به نظر می‌رسد که حوادث عجیبی در فصل سوم وست ورلد به وقوع خواهد پیوست و این با استضیاح چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، آغاز جنگ داخلی دوم در روسیه، بلایای زیست محیطی در سراسر جهان و چند اتفاق بزرگ دیگر آغاز شده و در نهایت به یک موضوع بسیار بزرگتر تبدیل می‌شود.

جاناتان نولان، یکی از نویسندگان این سریال سال گذشته در کامیک کان سن دیه‌گو گفته بود که فصل جدید سریال وست ورلد تا حدودی از فیلم بلید رانر ریدلی اسکات الهام گرفته است و بر روی آینده‌ای که به ویران‌شهر تبدیل شده تمرکز دارد. نولان به Deadline گفته است:

این ویران‌شهر می‌تواند در دنیا بسیار زیاد به نظر آید. فقط به خاطر اینکه دنیا از درون فاسد شده است به این معنی نیست که نمی‌تواند در ظاهر زیبا به نظر بیاید. ما می‌خواهیم نسخه‌ای از ویران‌شهر (dystopia) را کشف کنیم که پیش از این آن را ندیده بودیم.

دومین فصل از وست ورلد با پاسخ به برخی از سوالات بزرگ و پیچیده همراه بود و اما دریچه‌ای به روی سوالات بزرگتر باز کرد. HBO هم به نظر می‌رسد که که از نتایج فصل دوم به شدت رضایت دارد، از همین رو همه چیز را رها کرده و سعی دارد به کاربران یادآوری کند که فصل سوم وست ورلد در راه است.

تیم بازیگران وست ورلد در فصل سوم

در فصل سوم هم شاهد حضور بازیگران بزرگی در این مجموعه هستیم که از جمله آنها می‌توان به ایوان ریچل وود در نقش دلوروس، تندی نیوتن در نقش میو، اد هریک (مرد سیاه‌پوش)، جفری رایت (برنارد)، تسا تامپسون (شارلوت هیل)، لوک همسورث (استابز) می‌شود. البته در تریلرهای قبل دیدیم که آرون پاول، بازیگر نقش جسی پینکمن در سریال Breaking Bad نیز در فصل سوم به این سریال اضافه شده است.

امتیاز: 3.7 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.