سریال کارآگاهی

اگر به سریال کارآگاهی و مرموز علاقه دارید این دو مینی سریال خیره‌کننده را تماشا کنید

این روزها سریال‌ها و مینی‌سریال‌های متعددی ساخته می‌شود و در میان حجم زیادی از محتوا، ممکن است برخی کمتر مورد توجه قرار گیرند. در واقع بازخورد فیلم‌ها و سریال‌ها به میزان تبلیغات آن‌ها نیز بستگی دارد. به همین دلیل در این میان قصد داریم تا ۲ مینی سریال کارآگاهی و مرموز که فوق‌العاده جذاب و خیره‌کننده هستند را معرفی کنیم و مطمئنیم که از تماشای این دو مینی‌سریال لذت خواهید برد.

معرفی دو مینی سریال کارآگاهی و مرموز

مینی‌سریال sharp object

سریال کارآگاهی

این مینی‌سریال با یک نویسنده‌ی روزنامه همراه شده و وارد یک سری قتل زنجیره‌ای دختران یک شهر کوچک می‌شود. این مینی سریال با بازی ایمی آدامز یک شاهکار را به تصویر کشیده است و با پایان خیره کننده‌ی خود همه را حیرت‌زده خواهد کرد. ایمی آدامز برای بازی در این سریال نامزد دریافت جایزه گلدن گلاب شد و پاتریشا کلارکسون نیز جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرد. این سریال یک گزینه‌ی بی‌نظیر است که می‌توانید در یک روز تعطیل به سراغ آن بروید و تمام قسمت‌ها را در یک روز ببینید. مینی‌سریال sharp object به طور کلی در یک فصل ۸ قسمتی ساخته شده و هر قسمت حدود ۱ ساعت وقتتان را خواهد گرفت. در نتیجه می‌تواند انتخاب خوبی برای پر کردن یک روز جمعه باشد و باور کنید این مورد آنقدر رضایت‌بخش و جذاب به پایان می‌رسد که آخر هفته‌تان را می‌سازد.

مینی‌سریال unbelievable

سریال کارآگاهی

یکی دیگر از مینی‌سریال‌هایی که نباید از دست دهید سریال unbelievable است. این سریال نیز ماجرای یک تجاوز زنجیره‌ای را به تصویر می‌کشد و به اهمیت عملکرد پلیس در پرونده‌های تجاوز اشاره دارد. سریال unbelievable نیز فوق‌العاده جذاب بوده و شما را تا پایان با پرونده‌ی تجاوز یک سری از زنان و دختران همراه می‌کند. این سریال نیز دارای یک فصل ۸ قسمتی بوده و برای یک آخر هفته انتخاب خوبی خواهد بود زیرا می‌توانید تمام قسمت‌ها را در یک روز تماشا کنید و در یک پرونده‌ی پر از ابهام و معما همراه شوید.

اگر این سریال‌ها دیده‌اید بدون اسپویل می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و یا سریال‌های مشابه این موارد را در نظرات معرفی کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی مینی سریال هایی که حتما باید تماشا کنید!
بیشتر بخوانید: معرفی سریال Emily in Paris سریالی پر از حال خوب و حس زندگی
بیشتر بخوانید: معرفی مینی سریال Maid‌: یکی از بهترین مینی سریال ها در ماه‌های اخیر

امتیاز: 4.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.