سلنا گومز

سلنا گومز به دلیل بیماری افسردگی در بیمارستان بستری شده است

سلنا گومز ، خواننده جوان آمریکایی به دلیل بیماری روحی و مشکلاتی که اخیراً برای او پیش آمده، در بیمارستان بستری شده است. سلنا به‌تازگی اعلام کرده که تحت عمل پیوند کلیه قرار گرفته بود و گفته می‌شودکه در دوره نقاهت بیماری، او دچار مشکلات روحی شده است و به نوعی احساس افسردگی می‌کند.

سلنا گومز و دوری از شبکه‌های اجتماعی

اکانت سلنا در اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین‌های این شبکه اجتماعی به حساب می‌آید. او که بیش از 140 میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد، اخیراً اعلام کرده بود که قصد دارد برای مدتی از شبکه های اجتماعی دور باشد. او در این پست خود گفته بود:

مهربانی و تشویق فقط برای یک لحظه است! فقط به خاطر داشته باشید که کامنت‌های منفی می‌توانند به احساسات هر کسی آسیب بزند.

سلنا گومز

سلنا گومز از بیماری لوپوس رنج می‌برد و به تازگی اعلام کرده است عمل پیوند کلیه انجام داده است. یکی از دوستان دوران مدرسه کلیه خودش را به سلنا اهدا کرد، اما پس از این عمل گلبول‌های سفید بدنش کاهش پیدا کرد و به بیمارستان بازگشت. در بیمارستان او درخواست مرخصی می‌کند اما زمانیکه پزشکان به او اجازه نمی‌دهند، او از بیمارستان فرار می‌کند. حالا او دوباره به بیمارستان بازگشته و این بار برای درمان بیماری روحی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

سلنا و تقابل با ماجرای عاشقانه جاستین و هیلی

چند ماه پیش بود خبر نامزدی جاستین بیبر و هیلی بالدوین در رسانه‌ها منتشر شد. این موضوع در حالی اتفاق افتاد که بسیاری عقیده داشتند که سلنا گومز و جاستین بیبر نیمه جدانشدنی یکدیگر هستند و رابطه جاستین با هیلی سرانجامی نخواهد داشت. حالا به نظر میرسد که طبق شواهد ماجرای نامزدی جاستین با مدل 21 ساله آمریکایی یکی از دلایلی است که سلنا گومز به افسردگی شدید دچار شده است. جاسیتن و سلنا گومز اولین بار در سال 2011 با یکدیگر آشنا شدند و رابطه خود را رسانه‌ای کردند. البته رابطه آنها به سرانجام نرسید و از یکدیگر جدا شدند، اما در سال 2016 این دو یک بار دیگر به سوی هم بازگشتند، با این حال این موضوع به صورت رسمی توسط هیچکدام از آنها تأیید نشد.

بیشتر بخوانید: جاستین بیبر و هیلی بالدوین تا سال آینده ازدواج نخواهند کرد

امتیاز: 4.6 از 5 (11 رای)
کمی صبر کنید...

۵ دیدگاه

  1. Avatar علی آتشی گفت:

    عروسک کوچولو تو دلت برا جاستین بیبر تنگ شده یا چون من چند روز حالتو نپرسیدم من تو رو خیلی دوست دارم تو یکی از فرشته هایه آمریکای لاتین هستی ولی برا من یکی از فرشته های خدایی عاشقتم مثل تمام فرشته ها امیدوارم هر چه سریعتر حالت خوب شه هم حاله تو وهم اونی که بغله دستت خوابیده به اونم بگو دوستت دارم امیدوارم هر چه زودتر خوب شی شاد و پیروز باشی ♡♡

  2. Avatar معصومه گفت:

    خبر جدید‌تری ازش نیست ? سلنا و جاستین با هم قهرن یا آشتی کردن ?

  3. Avatar مهسا گفت:

    خبری ازش نیست ؟

  4. Avatar سلنا فن گفت:

    خبر جدیدی ازش نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.