طراحی پایدار میز عسلی

طراحی پایدار میز عسلی با الهام از حرکت بال‌های سوسک در طبیعت

طبیعت منبع بی‌پایان الهام برای بسیاری از هنرمندان و طراحان است که اشکال و رنگ‌های طبیعی را در آثار خود به تصویر می‌کشند. یکی از این هنرمندان خوش ذوق میز کوچکی را با الهام از حشرات ساخته است. در ادامه همراه دینو طراحی پایدار میز عسلی با الهام از حرکت بال‌های سوسک در طبیعت را ببینید.

طراحی پایدار میز عسلی

«رادیکا دومال» (Radhika Dhumal) دانشجوی طراحی داخلی و مبلمان در موسسه ملی طراحی هند، یک هنرمند خلاق است که الهام‌بخش طرح جدید او دنیای متنوع حشرات می‌باشد. دومال در طراحی پایدار میز عسلی جدید خود از حرکت بال‌های سوسک در طبیعت الهام گرفته است. این میز با نام Elytra به حالت زیبایی مبتنی بر شکل ظاهری و حرکت یک سوسک است.

طراحی پایدار میز عسلی با الهام از حرکت بال‌های سوسک در طبیعت

ایده طراحی

دوال در مصاحبه خود درباره میز کوچک خود به My Modern Met گفت:

ایده طراحی این میز با یک تکه کاغذ خالی و نقاشی‌های شلوغ Doodle آغاز شد. در پایان این روند، یکی از تصاویر شبیه به حرکت باز شدن بال‌های سوسک بود.

طراحی پایدار میز عسلی - مناسب برای انواع فضاهای داخلی

این طراح بااستعداد شروع به ساخت یک میز «بیومیمتیک و دینامیک» کرد. قسمت دیگر این میز چوبی کوچک شامل دو بال شیشه‌ای است که می‌تواند برای گسترش سطح آن به اطراف باز شود. این ویژگی هوشمندانه حرکت یک سوسک واقعی را که قصد پرواز دارد به تصویر کشیده و از آن تقلید می‌کند. علاوه بر این، میز عسلی پایدار دوال شامل پایه‌هایی شبیه به پاهای حشرات، یک سر گرد و بدنی خمیده به فرم شکم آن‌ها است. دوال در ادامه می‌گوید:

من به عنوان یک طراح، از تقلید بصری برای خلق این مفهوم استفاده کرده‌ام. من واقعا معتقدم که بهترین طرح‌ها در طبیعت یافت می‌شوند.

طراحی پایدار میز عسلی - ایده طراحی داخلی رادیکا دومال
طراحی پایدار میز عسلی - صفحه شیشه‌ای الهام گرفته از بال‌های شفاف حشرات
بال‌هایی برای گسترش
طراحی پایدار میز عسلی همراه با طبیعت
سطح براق چوبی
پایه‌هایی شبیه به پاهای حشرات

نظر شما درباره این الهام خلاقانه از طبیعت برای طراحی پایدار میز عسلی چیست؟ چه موارد دیگری از این دست را می‌شناسید؟ نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما و همراهان همیشگی دینو به اشتراک بگذارید.

منبع: My Modern Met

بیشتر بخوانید: طراحی مبلمان ویژه هنرمندان با هدف ارضای عشق به هنر مخاطب

بیشتر بخوانید: GrowMore: زندگی سبز و باغچه مدولار هنرمندانه که همراه با شما رشد می‌نماید

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.