فال نیمه اول دی

فال نیمه اول دی : روزهای سرد زمستان را با شور و حرارت وجود خود گرم کنید

فصل پاییز به‌پایان رسید و وارد اولین ماه از فصل زمستان یعنی دی ماه شده‌ایم. تولد تمامی دی ماهی‌های عزیز را تبریک می‌گوییم. روزهای سرد به‌سرعت در حال گذر هستند و این عمر ماست که می‌گذرد. امیدواریم که شروع زمستان برایتان روزهای خوبی را به ارمغان آورده باشد. دینو در فال نیمه اول دی برای شما عزیزان آرزوی آرامش و موفقیت دارد.

فال نیمه اول دی

متولدین ماه فروردین

فروردین

شما در ماه گذشته بسیار رنجیده‌خاطر بودید اما فال نیمه اول دی روزهای شادی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. آغاز زمستان برای شما همراه باانرژی مثبت و خبرهایی خوب خواهد بود. سعی کنید از این روزها لذت ببرید و با دوستانتان بیشتر ملاقات داشته باشید. روزهای سخت شما گذشته و موفقیت‌های بزرگ در انتظارتان خواهد بود. کافی است درراه اهدافتان قدمی بردارید و برای رسیدن به آرزوهایتان تصمیم بگیرید. امروز و فردا نکنید و کارهایتان را به تعویق نیندازید زیرا عمر در حال گذر است و روزهای زندگی منتظر شما نمی‌ماند. انگیزه‌ی خود را برای رسیدن به اهدافتان بیشتر کنید و برای رسیدن به هدف بزرگتان برنامه‌ریزی داشته باشید.حرف‌های حاشیه‌ای را کنار بگذارید و بر زندگی خودتان متمرکز شوید. سعی کنید خشمتان را کنترل کنید و قدرت حل مشکلات را داشته باشید. ورزش، ورزش، ورزش… ورزش یک راه برای شادابی و نشاط است پس حتماً در هفته ورزش کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

اردیبهشت

درست است که ماه قبل ماه راحتی نبوده و روزهای سختی را داشته‌اید. ولی فال نیمه اول دی برای شما روزهای پرفشارتری را پیش‌بینی می‌کند. شاید تا آخر این ماه فشار زیاد کاری را احساس کنید که این دوران باید باپشتکار و صبوری پشت سر گذاشته شود. از بعد احساسی، ماهی آرام و بدون حاشیه را خواهید داشت ولی باید تمرکز خود را بر شریک زندگی‌تان بگذارید. در حال حاضر ازلحاظ روحی به یک سفر نیاز دارید و یک مسافرت خانوادگی می‌تواند شمارا سرحال کند. فال نیمه اول دی برای اردیبهشتی‌های مجرد خبرهای خوبی دارد. پیوندهای گسسته دوباره‌ترمیم خواهد شد فقط باید سعی کنید تا در راستای مشکلاتتان با یکدیگر صحبت کنید و از کنار مشکلات نگذرید. گره‌های باز نشده همیشه روابط را به خطر خواهند انداخت. درگیر حواشی زندگی اطرافیان نشوید و از زندگی واقعی و دل‌چسب خود لذت ببرید.

متولدین ماه خرداد

خرداد

باید خوش‌بین باشید و از موقعیت‌های خوبتان به‌درستی استفاده کنید. همچنین باید قدرت تصمیم‌گیری خود را افزایش دهید و سعی کنید برای رسیدن به خواسته‌هایتان پافشاری کنید. کمتر با گوشی سرگرم شوید و سعی کنید در لحظه زندگی کنید. آرامش و نشاط شما بسیار انرژی‌بخش است و به‌تمامی اعضای خانواده انرژی خواهد بخشید. شما باید روحیه‌ی شاداب خود را حفظ نمایید. فال نیمه اول دی برایتان همراه با پول و مادیات خواهد اما نباید زیاد درگیر مادیات شوید و فراموش نکنید که باید برای خرج کردن پول‌هایتان برنامه‌ریزی داشته باشید. در روابطتان باید بسیار محتاط باشید. در کارها جدی‌تر باشید و شوخی را وارد مسائل جدی نکنید. هر چیزی باید در زمان درست انجام شود. سعی کنید به دنبال کارهایی باشید که نتیجه‌بخش باشند. این ماه را به دیدن دوستان و آشنایان بروید و کمی تفریح کنید تا برای ادامه‌ی زندگی کاری‌تان نشاط داشته باشید.

متولدین ما تیر

تیر

بااینکه شما قلب مهربان و رئوفی دارید و کمی عصبی به نظر می‌رسید که باید در این زمینه بیشتر تمرین کنید و به اعصاب خود مسلط باشید. شما نمی‌توانید تمام مسائل زندگی را تحت کنترل خود نگه‌دارید پس بهتر است که برخی مسائل غیرقابل تغییر را بپذیرید. جنگیدن برای تغییر هر چیزی باعث فرسایش شما خواهد شد و زندگی را برای خودتان تلخ خواهد کرد. از زندگی لذت ببرید و یادتان باشد که زندگی در گذر است. روزهای خوش را خودتان برای خودتان بسازید و منتظر اتفاقات بزرگی در زندگی نباشید. پدر و مادر مهم‌ترین افراد زندگی هر فردی هستند که نباید دلشان را بشکنیم و آن‌ها را آزرده‌خاطر کنیم. ممکن است روزی متوجه این اشتباهمان شویم و دیگر آن روز خیلی دیر است برای بودن در کنار پدر و مادر. درزمینه‌ی کاری بسیار کوشا و موفق هستید و آینده‌ی کاری درخشانی خواهید داشت.

متولدین ماه مرداد

مرداد

جشنی در پیش دارید که در این جشن همه‌ی چشم‌ها به شماست و باید برای خود اسپند دود کنید. شاید روزهای زندگی برای شما خیلی تکراری شده است و نیاز به تنوع داشته باشید اما این روزها به‌پایان خواهد رسید. مسافرت با دوستان برای روحیه ش شما بسیار خوب است و فرصت خوبی است تا کمی از اعضای خانواده دور شوید و ذهنتان را آزاد کنید. افسوس زندگی دیگران را نخورید و مثبت اندیش باشید. فال نیمه اول دی روزهای پرکار و پرمشغله‌ای را برای شما پیش‌بینی می‌کند که باید با درایت همیشگی‌تان شرایط را مدیریت نمایید. کمی مهربان‌تر باشید و بیشتر به اطرافیان محبت کنید. ورزش را فراموش نکنید و در خانه شاداب باشید و انرژی مثبت خود را به دیگران منتقل نمایید. برای کار کردن وقت بیشتری بگذارید و بدانید که برای دست یافتن به خواسته‌هایتان باید کار کردن را ادامه دهید.

متولدین ماه شهریور

شهریور

سعی کنید با چیزهای ساده و کوچک از زندگی لذت ببرید. اینکه شاغل هستید بسیار خوب ولی اگر شاغل نیستید برای رسیدن به رؤیاهایتان برنامه‌ریزی کنید. پیگیر مشکلات جسمی‌تان باشید و برای بیماری‌ها به دکتر مراجعه کنید. بیماری‌ها خودبه‌خود درمان نمی‌شوند. اگر درگیر جدایی هستید فال نیمه اول دی این جدایی را خوش‌یمن پیش‌بینی می‌کند و تحول بزرگی در زندگی‌تان ایجاد خواهد کرد. مأیوس نباشید و انرژی خود را نسبت به زندگی افزایش دهید. موقعیت کاری جدیدی برایتان پیش خواهد آمد که باید به آن بیشتر فکر کنید و بدون بررسی شرایط موقعیت‌های خود را از دست ندهید. بشاش و شاداب‌تر از قبل زندگی کنید و بدانید زندگی هنوز اتفاقات خوب بیشتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. مشکلات زندگی را به زمان واگذار کنید زیرا برخی از مشکلات فقط با گذر زمان حل خواهد شد.

متولدین ماه مهر

مهر

اهدافتان را در زندگی جدی بگیرید و به برنامه‌ریزی و تصمیماتی که می‌گیرد پایبند باشید. برای مثال یک برنامه‌ریزی روزانه می‌تواند برای رسیدن به اهدافتان کمک بزرگی باشد. ورزش را فراموش نکنید و تنبلی را کنار بگذارید زیرا ورزش باعث شادابی‌تان خواهد شد. شاید بهترین باشد که در نیمه اول دی هزینه‌های زندگی را کنترل کنید و آدم کم‌خرج‌تری باشید. مدیریت هزینه‌ها یک خصوصیت اخلاقی خوبی است و مطمئن باشید که پس‌انداز می‌تواند روزی به زندگی شما کمک کند. شما مدیریت بحران قوی دارید و در شرایط سخت می‌تواند مسائل را به خوبی مدیریت کنید که این خصوصیت خوبی در شما است. به آخر سال چیزی باقی نمانده است پس باید کارهای نیمه‌تمام را زودتر تمام کنید. فرصت را از دست ندهید و از روزهایتان استفاده کنید که عمر در حال گذر است.

متولدین ماه آبان

آبان

اگر می‌دانید که بهترین تصمیم چیست پس وقت را تلف نکنید. فال نیمه اول دی روزهای خسته‌کننده را برایتان پیش‌بینی می‌کند و توصیه می‌کند تا این روزها را تغییر دهید. کمتر بخوابید و وقت خودتان را با خواب نگذرانید. کمتر وقتتان را به به زالت بگذرانید و در زو کمی مطالعه داشته باشید. هوای اطرافیان را داشته باشید و افکارتان را به دیگران تحمیل نکنید. شاید نگران وضعیت آینده خود باشید و فقط با کار، تلاش و برنامه‌ریزی می‌توانید آینده‌ی خود را تضمین کنید. خوش‌رو خوش‌اخلاق باشید و کمی با اطرافیان معاشرت کنید. به فعالیت‌های ورزشی خود ادامه دهید و بدانید که نیمه اول دی ورزش را بهترین تصمیم زندگی شما می‌داند. احترام شما به خانواده خصوصیت بسیار خوبی در شما است و استقلال شما در کار تحسین‌برانگیز است. پس بدانید که در مسیر خوبی قرار دارید و باید برای رسیدن به خواسته‌هایتان بیشتر تلاش کنید.

متولدین ماه آذر

آذر

شما افراد هدفمندی هستید و برای رسیدن به اهدافتان واقعاً تمام تلاشتان را می‌کنید که این موضوع بسیار مثبت است. رقابتی بودن ممکن است برایتان دردسرساز شود و فشار زیادی به شما وارد کند پس سعی کنید از رقابت بیش‌ازحد بپرهیزید. بهتر است در همه‌چیز اعتدال را رعایت کنید و زیاده‌روی نکنید. زیاده‌روی در هر چیزی مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. شما افراد بسیار خوش‌قلبی هستید ولی شاید بهتر است روی حرف‌هایی که می‌زنید بیشتر فکر کنید تا موجب دل آزردگی عزیزان نشوید. فال نیمه اول دی به شما پیشنهاد می‌کند که همان قدری که برای کار بیرون دقت و زمان می‌گذارید به‌کارها و وظایف خانه نیز توجه داشته باشید. باید سعی کنید شریک زندگی‌تان را راضی نگه‌دارید و او را از خود دلسرد نکنید. وقت زیادی را به فضای مجازی اختصاص داده‌اید که می‌توانید این زمان را به خانواده اختصاص دهید.

متولدین ماه دی

دی

تولد شما دی ماهی‌های عزیز مبارک. امیدواریم در سال جدید زندگی‌تان برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهتری داشته باشید و به اهدافتان برسید. شوخ‌طبعی شما بسیار خوب است و باعث نشاط خانواده می‌شود پس بهتر است در خانه بیشتر شوخی کنید و جو خانه را تغییر دهید. در کنار کار تفریح هم داشته باشید تا انرژی بگیرید و وسعی کنید وقت بیشتری با دوستانتان بگذرانید. فال نیمه اول دی به شما توصیه می‌کند که از نصیحت دیگران بهره بگیرید و از این موضوع نرنجید. شاید دچار مشکلات مالی شوید که با کمی مدیریت می‌توانید این دوران را پشت سر بگذارید. استعدادهایتان را بکار گیرید و بدانید که استعداد شما برای رسیدن به اهدافتان بسیار کاربردی است. زودرنج نباشید و سعی کنید کمتر دیگران را قضاوت کنید. به آینده خوش‌بین باشید و به رؤیاهایتان بیشتر از همیشه فکر کنید. این روزها روزهای شما است و به هر چیزی که بخواهید دست خواهید یافت.

متولدین ماه بهمن

بهمن

در این ماه به مهمانی‌های مختلفی دعوت خواهید شد که این مهمانی‌ها برای شما نشاط‌آور خواهد بود. با اطرافیان با مهربانی رفتار کنید و سعی کنید در مسائل مختلف گذشت داشته باشید. گذشت نشانه‌ی شأن و شخصیت شما است پس این خصوصیت درونی خود را از اطرافیان دریغ نکنید. خودخواهی‌تان را کم کنید و به خواسته‌ی دیگران اهمیت دهید. شما فرد بسیار پرانرژی و فعالی هستید و این ماه فرصت خوبی است تا از انرژی بالای خود استفاده نمایید زیرا ماه پرمشغله‌ای در پیش دارید. به حرف بزرگ‌ترها بیشتر اهمیت دهید و از تجربیات آن‌ها استفاده نمایید زیرا این تجربیات در تصمیمات شما تأثیر خوبی خواهد داشت. مسائل ساده را زیاد بزرگ نکنید و گاهی از کنار مسائل کوچک راحت‌تر بگذرید که زندگی همین روزهایی است که می‌گذرد و چون می‌گذرد غمی نیست. اگر نکرده‌اید به‌زودی اتفاقات خوبی برایتان در این زمینه خواهد افتاد.

متولدین ماه اسفند

اسفند

موقعیت کاری خوبی برایتان درراه است که باید از این موقعیت استفاده نمایید و خودتان را درزمینه کاری ارتقا دهید. یک رنگ باشید و مخفی‌کاری نکنید. دروغ و مخفی‌کاری می‌تواند به روابط زندگی شما آسیب برساند. شاهد کمی افسرده شده باشید اما فال نیمه اول دی برای شما روزهای شادی را پیش‌بینی می‌کند. شما می‌توانید با تفریح و دیدن دوستان کمی از افسردگی و بی‌حالی فرار کنید. از یکنواخت بودن زندگی خسته نشوید زیرا این یکنواختی روزی به‌پایان خواهد رسید. نیمه اول دی پیش‌بینی می‌کند که شما سفری در راه خواهید داشت که حتماً باید به این سفر تفریحی بروید و هوایی تازه کنید. کم‌توقع باشید و زیاد توقع نداشته باشید دیگران برایتان قدم‌های بزرگی بردارند در زندگی فقط خودتان و خانواده‌تانید که ماندگار هستید. به تغذیه خود اهمیت دهید و کمی به خود برسید و منتظر روزها و خبرهای خوبی باشید که در راه است.

فال نیمه دوم آذر را بخوانید.

امتیاز: 3.3 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.