فال نیمه دوم بهمن

فال نیمه دوم بهمن : پایان سال نزدیک است پس کارهای نیمه کاره را تمام کنید!

نیمه دوم بهمن هم فرا رسید و عمر در حال گذر است. در این مطلب فال نیمه دوم بهمن را در اختیارتان قرار خواهیم داد و برایتان روزهایی پر از شادی، نشاط و سرزندگی را آرزومدنیم. دینو در فال نیمه دوم بهمن از روزها و اتفاقات خوب خبر می دهد و از شما می خواهد تا در کنار تمامی مشکلات امیدوار باشید.

فال نیمه دوم بهمن

متولدین ماه فروردین

فال نیمه دوم بهمن معتقد است که شما قلب مهربان شما هنوز و همیشه برای اطرافیانتان می تپد و شما مرکز انرژی های خوب برای اطرافیانتان هستید. به کسی دل بسته اید که فکر می کنید ماندگار نخواهد بود. اما خبر خوش این است که فرد مورد نظر همان معشوق جان به بهار عاشقته ی شماست و باید برای حفظ روابطتان تلاش کنید. هنرمند بودن و خلاقیت شما تحسین برانگیز است پس چه خوب است تا از هنر خود استفاده کنید و دیگران را از هنرتان بهره مند نمایید. امروز روز نتیجه گرفتن از علایق و مهارت هایتان است پس فرصت را از دست ندهید و هر چه زودتر برای رسیدن به ثمره ی کارها قدم بردارید. سعی کنید از راه درست پول حلال و قابل قبولی در بیاورید و در مقابل توجه کنید که پولتان را در مسیر درستی خرج می کنید. ولخرجی برای شما خوب نیست و باید هزینه هایتان را مدیریت کنید. تغییرات شغلی خوبی برایتان در راه است و البته رسیدن به معشوق انرژی دوباره ای به شما خواهد بخشید. زیاد اهل رقابت نباشید و سعی کنید در زمینه ی کاری بیشتر سرتان گرم کارهای خودتان باشد. در هر زمینه ای با افراد دانا مشورت کنید و به صورت سرخود تصمیم نگیرید زیرا مشورت می تواند در انتخاب تصمیم درست به شما کمک کند و بهترین انتخاب را برایتان به ارمغان بیاورد. مسافرت در پایان سال برایتان خوب نخواهد بود سعی کنید در این دو ماه آخر سال پولتان را ذخیره کنید شاید اتفاقاتی در راه باشد که به پول نیاز پیدا کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

ظاهرا همه چیز به طبق خواسته های شما پیش می رود اما شما روز به روز خودخواه تر می شوید. شاید خودتان احساس رضایت داشته باشید اما در مواردی اطرافیان را آزرده خاطر می کنید. ممکن است ماجرایی دادگاهی در پیش باشد که نتایج آن با صبوری و نیک اندیشی به فع شما خواهد بود پس نگران این مسائل نباشید و بدانید که همه چیز گذرا خواهد بود. قهری را کنار بگذارید و آشتی و گذشت را انتخاب کنید. قهری ها هرچه طولانی تر شوند به خود شما آسیب بیشتری وارد می کنند. شک و تردید برای شما هیچ گاه خوب نبوده پس به یقین برسید و در تصمیمات قاطع باشید. شما فرد پر انرژی و مثبتی هستید که باید در مشکلات هم این انرژی مثبت و خوب خود را نگه دارید. باید بدانید که مشکلات در زندگی همه وجود دارد و شما در این جهان تنها نیستید. فال نیمه دوم بهمن می گوید که تمامی نیروهای کائنات با توجه به انرژی شما در حال گردش است پس به انرژی که از خود منتقل می کنید توجه داشته باشید. به دیگران سخت نگیرید. اگر به برخی اهدافتان نرسیده اید باید کمی صبور باشید. از تجربیات زندگی شخصی خود و دیگران درس بگیرید. اگر دانشجو یا محصل هستید باید بگوییم که ممکن است در برخی دروس ضعیف باشید که باید این دروس را به طور کامل رها کنید و تمرکزتان را بر نقاط قوتتان بگذارید. یادگیری هر چیزی در حد اعتدال هیچگونه ارزشی نخواهد داشت.

متولدین ماه خرداد

فال نیمه دوم بهمن به شما می گوید که آدم های دمدمی مزاج را کنار بگذارید و هر روز به سازشان نرقصید. شما مجبور نیستید تا به حرف های این افراد اهمیت دهید. با خودتان صادق باشید و به خدا یا یک نیروی کنترل کننده ی ماورا ایمان داشته باشد. تصمیمات مهم زندگی خود را تنها نگیرید بلکه از کسانی که یک قدم از شما جلوتر هستند کمک بگیرید. مراقب صحبت هایتان باشید و بدانید که هر حرفی را به هر کسی نباید بزنید. رازهای دلتان را برای هیچ کس هیچ گاه بیان نکنید، حتی اگر فکر می کنید کسی محرم اسرارتان خواهد بود. محرم اسرار شما خود محرمی دارد که تمامی چیزها را به او می گوید و این چرخه ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه اگر خودتان نتوانید حرف های دلتان را در دلتان نگه دارید از دیگران چه توقعی دارید؟ زیاد رویا پردازی نکنید و سعی کنید رویاهایتان تا حدی دست یافتنی باشند. تغییرات برای شما در این دو ماه آخر سال بسیار خوب است. حرص و طمع را کنار بگذارید. کمی روشنفکر باشید و بروز فکر کنید. از تمام خواسته های دنیا دل بکنید و کمی به خواسته های قلبی خودتان گوش دهید. اگر در قدرت بیان مشکل دارید خوب است از کلاس های فن بیان بهره ببرید زیرا این کلاس ها به دردتان خواهد خورد. سعی کنید در تمام مراحل زندگی روحیه ی خوبی داشته باشید و از زندگی با تمام مشکلاتش لذت ببرید.

متولدین ماه تیر

عشق باید دو طرفه باشد و شما نمی توانید به زور به کسی عشق دهید و نظر او را به این روش به خود جلب نمایید. شاید انتخابتان در این زمینه اشتباه بوده باشد پس در این زمینه تامل کنید. خواسته ها و آروزهایتان را از خداوند بخواهید و عاشقانه از او کمک بگیرید. کمی مطاله تان را بیشتر کنید زیرا اطالعاتتان نبست به شغلتان اصلا به روز نیست و ممکن است این موضوع باعث آسیب دیدن جایگاه شغلی شما شود. فال نیمه دوم بهمن به شما می گوید که برای رسیدن به اهداف شغلی تان بیشتر تلاش کنید و مصمم تر اقدام نمایید. در تحصیل کمی ضعیف و تنبل هستید البته در کشورمان وضعیت تحصیل زیاد ارزشی ندارد اما شما در جایگاهی هستید که به مدرک تحصیلی نیاز دارید و باید برای بدست آوردن و بالا رفتن از برخی پله ها از مدارج تحصیلی تان بهره ببرید. یک سفر کاری به خارج از کشور در راه است که موفقیت بزرگی برایتان به حساب می آید. کمی با همکاران خود سازش داشته باشید و زیاد لجباز و یک دنده نباشید. دور بعضی دوستی های بی ارزش را خط بکشید و دوستانتان را گلچین کنید. خوشبختی به کسانی رو می آورد که برای خوشبختی دیگران تلاش می کنند و پس یادتان نرود که به دیگران زندگی ببخشید. دل رحم و بخشنده باشید. خبر خوشی در راه است که باید نشان دهید که لایق این خبر خوش هستید و ارزش آن را دارید.

متولدین ماه مرداد

فال نیمه دوم بهمن به شما می گوید که در روابط عاطفی دچار مشکل شده اید و شدیدا احساس تنهایی می کنید. البته باید اشاره کنیم که با وجود اطرافیان احساس تنهایی کردن حس زیاد خوبی نیست. با مشکلات کاری و عاطفی سازگاری کنید و بدانید سکوت بهترین انتخاب شما خواهد بود. سعی کنید اجازه دهید که زمان برخی مشکلات را حل کند. از تند شدن و خشم بی مورد به پرهیزید و کمی تمرین های یوگا انجام دهید. زندگی آرام شما با هیچ مشکلی متلاطم نخواهد شد و پس نگران حواشی نباشید. این که مدان نگران خانواده هستید نباید شما را محدود کند و دست  پایتان را ببندد. خودتان رها کنید تنها به سفر بروید و کمی آرامش درونیتان را مجددا به دست آورید. به شادی و انرزی های مثبت نه نگویید و هیچ تفریحی را از دست ندهید. کمی درونگرا هستید اما با خشمتان را هم به دورن خود فرو ببرید تا چهره ی آرامتان حلال مشکلاتتان شود. مشکلاتی کاری به پایان خواهند رسید و شما روزی در بهترین جایگاه ها و موقعیت های شغلی قرار خواهید گرفت. قدم های بزرگ را گام های کوچک بدست آورید. انگیزه داشته باشید و کمی پر نشاط تر زندگی کنید. ورزش کنید و غروب ها کمی بدوید. از طبیعت لذت ببرید و سعی کنید کمتر خرید کنید. با پوشیدن لباس های زیاد و مجلل نمی توان اطرافیانی که برایمان اهمیتی ندارند را تحت تاثیر قرار داد. در نتیجه سعی کنید هزینه هایتان را مدیریت نمایید.

متولین ماه شهریور

ورزش را به صورت جدی ادامه دهید و در کارها کمی شل هستید که باید این اخلاق تان را کنار بگذارید. شکرگزار تجربیات زندگی باشید و از هر یک پند بگیرید. اعتدال را رعایت کنید و از زیاده روی بپرهیزید. ناراحتی بزرگی در دل دارید که به زودی تبدیل به شادی خواهد شد. منطقی تصمیم بگیرید و بدانید که در زندگی تنها نیستید. سعی کنید تا پایان سال برخی از کارهای نیمه کاره ی خود را به پایان برسانید تا حداقل به برخی اهداف برسید. اکنون زمان ازدواج نیست پس عجله نکنید و برنامه ریزی دیگری داشته باشید. کارها و اشتباهات سال گذشته را مجددا تکرار نکنید. حسرت زندگی دیگران را نخورید. زیاد احساس بزرگی می کنید و فکر می کنید بهترین زندگی را برای خود ساخته اید اما هنوز خیلی فرصت دارید تا به این درجه برسید. مغرور نباشید و به جایگاه فعلی تان افتخار نکنید زیرا جایگاهی که در ان قرار دارید چیزی نیست که مایه ی غرور باشد. به تغذیه ی خود اهمیت دهید و از چاقی و پرخوری بپرهیزید. حسادت نکنید بلکه سعی کنید دیگران و جایگاهشان را دوست بدارید. حریص نباشید و سعی کنید قدم به قدم به اهدافتان برسید. یک شبه نمی توان راه صد ساله را طی کرد. به مقصد رسیدن مهم نیست بلکه آموختن در مسیر است که به موفقیت شما معنا می دهد.

متولدین ماه مهر

فال نیمه دوم بهمن معتقد است که شما سازش کمی با محیط اطرافتان دارید و مدام به شرایط اعتراض می کنید. در واقع شما تمام لحظات زندگی تان را ناراحت، عصبانی و معترض بوده اید در نتیجه از زندگی هیچ لذتی نبرده اید و زندگی را فقط سختی کشیدن می دانید در حالی زندگی روی خوش هم دارد. راه درستی برای زندگی انتخاب کرده اید اما اگر معترض باشید از این راه منحرف خواهید شد و موقعیت کنونی خود را از دست خواهید داد. به چهره ی خودتان در آینه بنگرید و ببینید چه زندگی پیچیده ای برای خود ساخته اید. مسائل تجاری و پشرفت های شغلی را بدون مشور پی نبرید بلکه باید از دیگران کمک بگیرید. شما فرد دانایی هستید اما دانا ترین افراد هم مرتکب خطا و اشتباه می شوند. برای کامل شدن باید کمی گذشت و محبت داشته باشید و دیگران را دوست بدارید. برای ازدواج هنوز زود است و نیازی نیست تا عجله کنید. هنوز وقت زیادی برای ساختن زندگی دارید. اگر از کسی خشمگین هستید از او دوری کنید زیرا ممکن است به او صدمه برسانید. قناعت و مدیریت هزینه هایتان را فراموش نکنید. البته طوری هم نباشید که مدیریت هزینه ها تبدیل به خساست شما شود. تعطیلات را به دل جنگل بروید یا با اطرافیانتان جمع شوید و مهمانی بگیرید. از سوی دیگر صبح ها زودتر بیدار شوید و به زندگی شوق نشان دهید.

متولدین ماه آبان

طبق فال نیمه دوم بهمن روزهای خوش ‌یمنی برایتان در راه است درنتیجه با انرژی به سمت جلو حرکت کنید و مطمئن باشید که نتیجه‌ ی تلاش‌ها یتان بی ‌ثمر نخواهد بود. آبانی ها، فال نیمه دوم بهمن برایشان پر از موفقیت‌ های بزرگ در کسب ‌و کار خواهد بود. در این ماه به هیچ دورهمی نه نگویید زیرا این دورهمی ‌ها برای روحیه‌ تان بسیار خوب است و انرژی‌ بخش خواهد بود. به صدای قلبتان گوش دهید و تصمیمات عقلانی را کنار بگذارید. خوش ‌اخلاق باشید و با ورزش کردن به زندگی‌ تان روح ببخشید. به خانواده‌ ی خود اهمیت دهید و بدانید که مهم‌ ترین چیز زندگی تا آخر عمرتان خانواده خواهد بود. شما افراد قوی و قدرتمندی هستید و کاملاً توانایی مدیریت و حل تمامی مشکلات را خواهید داشت پس نگران هیچ‌ چیز نباشید. شما یک قدم تا خوشبختی فاصله دارید و باید در این یک قدم با احتیاط باشید. ملاقات مهمی در پیش دارید که برایتان سرنوشت ساز خواهد بود. بر خودتان مسلط شوید و امور مهم را با مدیریت به دست بگیرید. شما به رفاه و آرامش خواهید رسید و آینده ی مالی خوبی خواهید داشت. عشق حقیق شما در انتظارتان است اما عجله اصلا برایتان خوب نخواهد بود. اگر کسی را دلخور کرده اید باید تا پایان سال و تا قبل از بزرگ شدن این کینه با او آشتی کنید و از دلش در بیاورید.

متولدین ماه آذر

 فال نیمه دوم بهمن به شما می گوید که اگر به دنبال ترقی و پیشرفت هستید باید تلاش کنید و توکلتان به خداوند و کائنات باشد. ثروت شما خوشرویی و خوش برخوردی و مهربانی شما است. شما اسطوره ی مهربانی در بین اطرافیان هستید و باید این موضوع را حفظ نمایید. ثروت نباید موجب افزایش غرور و در واقع غرور کاذب شما شود. سعی کنید دست از آرزوهای دست نیافتنی بردارید و تمرکز خود را بر اهداف منطقی بگذارید. وسواس زیاد در زندگی و عشق اصلا خوب نیست پس می توانید برای حل این مشکل با یک مشاور یا روانشناس صبحت کنید زیرا ممکن است این موضوع دیگران را نیز آزرده خاطر کند و بر روابط شما تاثیر منفی بگذارد. ثروتی که منتظر آن هستید تا پایان سال در اختیارتان خواهد بود اما باید برای آن برنامه ریزی داشته باشید و این ثروت خوب که فرصتی برای پیشرفته شما است را از دست ندهید. تغییر محل زندگی برایتان خوب نیست پس فعلا صبر کنید شاید ماه دیگر فرصت بهتری برای این کار باشد. ورزش را کنار گذاشته اید و بدنتان دچار آسیب و بیماری شده است. باید به بدنتان برسید ت آن را سلامت نگه دارید. مهمانی بدهید، خرید کنید و یا به سفر بروید تا به زندگی تان روح ببخشید و امید به زندگی را در خود پرورش دهید.

متولدین ماه دی

فال نیمه دوم بهمن سال آینده را سال خوبی برای شما پیش بینی می کند. شما افراد باهوش، با استعداد و صبوری هستید و سرتان در زندگی خودتان است. کمی بیشتر با خانواده وقت بگذرانید و بدانید خانواده به وجود شما نیاز دارد. مهر شما در دل همگان نشسته است و عشق و محبت شما به اطرافیان ستودنی بوده در نتیجه این حس را حفظ کنید. در لباس پوشیدن دقت بیشتری داشته و در شان خودتان لباس بپوشید. برای سفری خارجی آماده شوید. تمام عمرتان را با برنامه ریزی و کار پیش برده اید اکنون زمان برداشت تلاش ها و لذت بردن از زندگی است پس سالی یک بار سفر خارجی و باشکوه را در لیست برنامه ها داشته باشید. منفی گرایی را کنار بگذارید و مثبت بیاندیشید. اگر اشتباهی کرده اید آن را بپذیرید و به دلیل مقاومت نکنید. علاوه بر مادیات به معنویات هم فکر کنید. در کارهای خیر بیشتری مشارکت کنید زیرا توان مالی خوبی دارید. خودتان را انگشت نمای دیگران نکنید و سعی کنید میانه رو باشید. آرامش درونی شما باور نکردنی است و شوخ طبعی شما به هر جمعی نشاط خواهد بخشید. مشکلات این روزهای شما مشکلاتی است که برای هرکسی ممکن است پیش بیاید پس امیدتان را از دست ندهید و مشکلاتتان را در آرامش حل کنید. باقی روزهای ماه را به سراغ دوستانتان بروید و کمی با آنها وقت بگذرانید.

متولدین ماه بهمن

فال نیمه دوم بهمن تولد متولدین این ماه را تبریک می گوید و برایشان آرزوی سلامتی، شادابی و خوشبختی دارد. اگر به دنبال کار می‌گردید این ماه حتماً کاری پیدا خواهید کرد. اواخر سال 97 برای متولیدن بهمن بسیار خوش یمن است. زیباترین لحظات عمرتان را سپری می کنید اما کمی احساس تنهایی دارید که برطرف خواهد شد. راه های زیادی برای رهایی از گرفتاری ها وجود دارد که به زودی از آن ها خلاص خواهید شد. فال نیمه دوم بهمن معتقد است که شما باید مهر و محبت خود را به خانواده بیشتر کنید و بیشتر به خانواده عشق بورزید. کاری نکنید که از آن پشیمان شوید و کاری نکنید که خانواده از شما ناراضی باشند. ورزش و پیاده روی را از همین امروز آغاز کنید. خودخواهی اصلا به شما نمی آید پس همین حالا این رفتار و عادت جدید را ترک کنید. تغذیه ی خود را تغییر دهید و تا قبل از اینکه دچار بیماری شوید تغذیه ی سالم را امتحان کنید. فال نیمه دوم بهمن می گوید که در کارهای اداری نیاز است که صبوری کنید و یقین داشته باشید که مشکلات موقت حل خواهند شد. به دنبال هنر بروید شاید آرامش شما در کسب یک مهارت مانند موسیقی یا نقاشی باشد. سعی کنید عمر خود را صرف کسب تجربیات مختلف کنید و از تجربیات مختلف لذت ببرید. اگر دوست یا شریکت را اشتباه انتخاب کرده ای هنوز فرصت جبران اشتباه وجود دارد پس تا دیر نشده دست به کار شو و در تصمیماتت تغییر ایجاد کند.

متولدین ماه اسفند

فال نیمه دوم بهمن برای شما سفری را پیش بینی کرده است. اسفندی های عزیز این ماه برای شما همراه با پیشرفت های کاری زیادی خواهد بود. دروغ پایه های زندگی شما را از بین خواهد برد در نتیجه سعی کنید از این ماجرا دوری کنید. اگر تصمیم دارید چیز بزرگی بخرید، فعلاً صبر کنید و برای هزینه‌ای سنگین عجله نداشته باشید. باید هوای همسرتان را داشته باشید. فعلا به فرک تغییر شغل نباشید زیرا برایتان نتیجه ی خوبی نخواهد داشت. سعی کنید تا پایان سال صبر داشته باشید تا تغییرات به ثبات برسند. البته خیالتان راحت باشد که وضعیت به نفع شما به پایان خواهد رسید. برای خرید چیزهای بزرگ عجله نداشته باشید و معملات این چنینی را برای زمان مناسب دیگری بگذارید. فال نیمه دوم بهمن می گوید که نباید کارها را به تعویق نیندازید و سعی کنید هر کاری را به موقع و در زمان مناسبش انجام دهید. مطالعه برای شما هم آرامش‌ بخش است وهم راهنمای بزرگی در زندگی خواهد بود در نتیجه کتاب خواندن را از یاد نبرید. فال نیمه دوم بهمن به شما هشدار می دهد که مراقب نگاه اطرافیان باشید و با احتیاط معاشرت کنید. صبور باشید و سعی کنید در برابر این مشکلات عاطفی، احساس شکست نکنید. برای هر مسئله ای راه حلی وجود دارد و با غصه خوردن مشکلات حل نخواهند شد پس به دنبال راه حل برای از بین بردن و کاهش مشکلات زندگی خود باشید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.