فصل ششم سریال Peaky Blinders

آیا مستر بین نقش هیتلر را در فصل ششم سریال Peaky Blinders بازی خواهد کرد؟

علاقه‌مندان سریال Peaky Blinders در انتظار فصل ششم این سریال هستند. تا این لحظه شایعات زیادی از این سریال منتشر شده است. یکی از جذاب‌ترین و جالب‌ترین شایعات مربوط به فصل ششم این سریال در رابطه با حضور روآن اتکینسون، بازیگر نقش مستربین بوده است. ظاهرا براساس شایعات روان اتکینسون قرار است که نقش هیتلر را در فصل ششم این سریال پرطرفدار بازی کند. این شایعه برای طرفداران این سریال غیرمنتظره و هیجان‌انگیز بوده اما صحت آن مشخص نیست. در ادامه جزییات بیشتر این خبر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

براساس احتمالات به نظر می‌رسد که در فصل ششم سریال Peaky Blinders نقش هیتلر اضافه خواهد شد و احتمالا روان آتکینسون معروف به مستر بین این نقش را ایفا خواهد کرد. البته در این فصل قطعا طرفداران بسیار غافلگیر خواهند شد. هنوز خبری در این زمینه به صورت رسمی از سوی سازندگان این سریال منتشر نشده در نتیجه باید منتظر اخبار نهایی و رسمی باشیم.

فصل ششم سریال Peaky Blinders

در واقع از آنجایی که به نام هیتلر در فصل ششم و نام روان اتکینسون به طور همزمان اشاره شده است، شایعاتی در زمینه بازی نقش هیتلر توسط روان اتکینسون ساخته شد. البته این موضوع برخی از طرفداران را نگران پایان‌بندی سریال کرد اما برخی دیگر نیز از این خبر بسیار هیجان‌زده شدند.

فصل ششم سریال Peaky Blinders احتمالا یکی از محبوب‌ترین فصل‌های این سریال خواهد شد. از طرفی ممکن است مانند بسیاری از سریال‌های محبوب دیگر، مخالفانی هم داشته باشد. مراحل ساخت فصل ششم این سریال از جولای سال جاری آغاز شده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد. در نهایت احتمال دارد که فصل ششم این سریال تا اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ هم منتشر نشود. در نتیجه فعلا منتظر این سریال نباشید زیرا فیلم‌برداری آن تا سال ۲۰۲۱ طول خواهد کشید و پس از آن مراحل تدوین آغاز خواهد شد. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در رابطه فصل ششم سریال پیکی بلایندرز و حضور روان اتکینسون در نقش هیتلر در این سریال با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: برندگان مراسم امی ۲۰۲۰ در مراسمی متفاوت و مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا
بیشتر بخوانید: معرفی سریال برای روزهای قرنطینه‌ ویروس کرونا و سرگرمی‌های روزمره

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar پژمان گفت:

    پیکی رو هم مثل گات به گند نکشن صلواااتتتتت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.