فصل هشتم Game of Thrones

پیش بینی کنید؛ به نظر شما چه کسانی در فصل هشتم Game of Thrones خواهند مرد؟

همانطور که در جریان هستیم فردا ساعت 5 بامداد اولین قسمت فصل هشتم Game of Thrones پخش خواهد شد و احتمالا حوالی 7 صبح لینک دانلود آن در اختیار کاربران در سراسر دنیا قرار خواهد گرفت. اما چیزی که جالب است، پیش بینی‌هایی است که از سوی کاربران صورت گرفته و نظر همگان را به خود جلب کرده است. در ادامه صحبت‌هایی در این راستا در اختیار شما عزیزان خواهیم داد.

Game of Thrones

فصل هشتم Game of Thrones

بالاخره بعد از دو سال انتظارها به پایان رسید و کمتر از 6 ساعت دیگر قسمت اول از فصل آخر سریال Game of Thrones منتشر خواهد شد. اگر بخواهیم این انتظار را به تصویر بکشیم باید یادآور شویم که به مدت 600 روز انتظار چنین روزی را کشیده‌ایم و این 600 روز به اندازه یک عمر برای علاقه‌مندان به این سریال گذشت. البته طرفداران این سریال در طول این مدت برای پایان این سریال لحظه شماری کردند و حدس و گمان‌ها در این روزها بسیار داغ و جنجالی شده است. باید اشاره کنیم که سریال گیم آف ترونز در طول فعالیت خود موفق به دریافت 39 جایزه امی شد و به جرات می‌توان گفت که این سریال به یک سریال محبوب جهانی تبدیل شده است.

فصل هشتم Game of Thrones

سریال Game of Thrones را پیش بینی کنید!

اما قبل از شروع فصل هشتم بازی تاج و تخت قصد داریم تا نظرات شما عزیزان را در راستای اتفاقات فصل آخر این سریال بدانیم در نتیجه اگر پیش بینی‌ها یا احتمالاتی دارید یا چیزهایی شنیده اید، می‌توانید با ما در میان بگذارید. شاید این فصل یکی از هیجان‌انگیزترین و نفس‌گیرترین فصل‌ها باشد در نتیجه احتمالا مانند فصل‌های قبل مرگ بسیاری از کاراکترها و نقش‌ها فرا خواهد رسید. به نظر شما چه کسانی در فصل آخر سریال Game of Thrones خواهند مرد و چه کسانی در مقابل مردگان زنده خواهند ماند. لطفا حتما نظرات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید و احتمالات خود را بیان کنید.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۷ دیدگاه

  1. Avatar احسان گفت:

    به نظرم این جنگ خیلی کشته بده و اون موجودات بر همه چیز تسلط پیدا میکنند چون اگه قرار باشه همه چی به خوبی تمام بشه که پایانش مثل خیلی از سریال ها مشابه خواهد بود.
    یه پایان متفاوت یعنی پیروزی موجودات بر انسان ها !

  2. Avatar میم گفت:

    سلام
    فقط کالیسی (مادر اژدها) رو عشقه
    فقط به خاطر کالیسی سریال رو میبینم D:

  3. Avatar اشکان گفت:

    سلام به نظر من کارکترهای جیمی ، تریون ، مورمونت ، کالیسی ، سر داوس ، سرسی ، یورن ، اون مشاور کچله اسمش یادم رفته و ملیساندرا خواهند مرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.