18 مورد از بهترین فیلم های کریسمسی برای دیدن در تعطیلات، بر اساس IMDB

یکی از بهترین قسمت‌های تعطیلات زمستانی این است که روی کاناپه با مقداری کاکائو داغ جمع شوید و از دیدن فیلم های کریسمسی و فیلم هایی با حال وهوای تعطیلات، لذت ببرید. در این مطلب ما لیستی از بهترین فیلم های کریسمسی را برای شما آماده کرده‌ایم پس با ما همراه باشید:

فیلم های کریسمسی برتر بر اساس IMDB:

1. It’s a Wonderful Life

فیلم کلاسیک

جورج بیلی، یک تاجر است که قصد خودکشی دارد. فرشته‌ای به نام کلارنس برای کمک به او فرستاده می‌شود. او تصمیم می‌گیرد به بیلی نشان دهد که اگر بیلی به دنیا نمی‌آمد زندگی چگونه بود.

2. Die Hard

فیلم های کریسمسی

Die Hard یک مجموعه فیلم اکشن آمریکایی است که برگرفته از رمان Nothing Lasts Foreve اثر رودریک تورپ است.

3. Scrooge

اسکروج یک فیلم موزیکال اقتباسی از داستان چارلز دیکنز در سال 1843 به نام سرود کریسمس است که در سال 1970 ساخته شد. این فیلم بین ژانویه و مه 1970 در لندن به کارگردانی رونالد نیم فیلمبرداری شد و آلبرت فینی در نقش ابنزر اسکروج در آن نقش آفرینی کرد.

4. Rudolph the Red-Nosed Reindeer

گوزن دماغ قرمز

رودلف گوزن دماغ قرمز شمالی یک انیمیشن تلویزیونی ویژه کریسمس است که در سال 1964 توسط Videocraft International, Ltd (که بعداً به عنوان Rankin/Bas Productions شناخته شد) تولید شد.

5. National Lampoon’s Christmas Vacation

تعطیلات کریسمس

کلارک گریسوولد می‌خواهد خانواده‌اش کریسمس عالی داشته باشند، بنابراین خانواده‌اش را آزار می‌دهد تا مطمئن شود همه چیز همانطور که باید باشد… .

6. Home Alone

تنها در خانه

یک زوج متاهل سعی می‌کنند یک میراث ارزشمند را از یک بچه دردسر ساز بدزدند.

7. A Christmas Story

تعطیلات کریسمس

این فیلم کارهای زمستانی رالفی پارکر (پیتر بیلینگزلی) جوان را دنبال می‌کند که بیشتر وقت خود را صرف فرار کردن از یک قلدر (زک وارد) و رویای هدیه ایده‌آل کریسمس خود می‌کند.

8. Miracle on 34th Street

بابانوئل

یک وکیل و یک دختر کوچک باید ثابت کنند که مردی که ادعا می کند بابانوئل است واقعی است.

9. Scrooged

یک مدیر تلویزیونی خودخواه و بدبین، در شب کریسمس توسط سه روح تسخیر می‌شود. او با کمک ارواح گذشته، حال و آینده متوجه می‌شود که باید خود را اصلاح و به آدم بهتری تبدیل کند.

10. Elf

الف

بادی، یک انسان، در میان الف‌ها در قطب شمال بزرگ شده‌است. وقتی متوجه می‌شود که یک جن نیست، به نیویورک سفر می‌کند تا پدر واقعی خود را جستجو کند.

11. Bad Santa

ویلی، کلاهبرداری با لباس بابانوئل و شریک جن(الف) او مارکوس،، سعی می‌کنند از یک مرکز خرید سرقت کنند. ولی وقتی با پسری هشت ساله دوست می‌شوند، انگیزه آنها ناکام می‌ماند.

12. Edward Scissorhands

ادوارد انسان متحرک

ادوارد یک انسان متحرک است که توسط دانشمندی ساخته شده‌است که قبل از اینکه بتواند او را کامل کند، می‌میرد. این باعث می‌شود ادوارد ظاهری عجیب و تیغه‌های قیچی به جای دستانش داشته باشد و عاشق دختری جوان می‌شود… .

13. Trading Places

فیلم های مخصوص تعطیلات

دو برادر میلیونر توطئه می‌کنند تا به دلیل یک شرط بندی، سرنوشت یک سرمایه‌گذار بداخلاق و یک کلاهبردار خیابانی را عوض کنند.

14. The Santa Clause

کریسمس و بابانوئل

The Santa Clause داستان پدری تنها است که حضانت پسرش،اسکات را در شب کریسمس به عهده دارد. پس از اینکه او به طور تصادفی مردی را با کت و شلوار بابانوئل می‌کشد، او و پسرش به قطب شمال منتقل می‌شوند، جایی که یک الف به آن‌ها توضیح می‌دهد که اسکات باید قبل از رسیدن کریسمس جای بابانوئل را بگیرد.

15. Joyeux Noel

Joyeux Noel داستان واقعی کریسمس را در طول جنگ جهانی اول دنبال نشان می‌دهد، زمانی که دو طرف مخالف تصمیم گرفتند کشتار را در شب کریسمس برای مدت کوتاهی متوقف کنند و خوبی‌های بشریت را جشن بگیرند.

16. Gremlins

فیلم های مخصوص دورهمی

یک فروشنده ابزار در محله چینی‌ها یک هدیه منحصر به فرد برای پسرش پیدا می‌کند. هشدارهای مکرر و لیستی از قوانینی که با این موجود نباید انجام داد، نادیده گرفته می‌شود و منجر به هرج و مرج در شب کریسمس می‌شود.

17. The Nightmare Before Christmas

فیلم های هالوینی

جک اسکلینگتون، موجودی از شهر هالووین، شهر کریسمس را پیدا می‌کند و مسحور این شهر می‌شود. داستان از جایی جذاب می‌شود که او وسوسه می‌شود بابانوئل را بدزدد.

18. The Shop Around the Corner

فیلم های عاشقانه کلاسیک

این کلاسیک عاشقانه‌ در مورد فرد کرالیک (جیمز استوارت) و کلارا نواک (مارگارت سولاوان) کارمندان یک فروشگاه عمومی در بوداپست Matuschek and Company است که دائماً با یکدیگر اختلاف دارند و باهم در همه چیز سر و کله می‌زنند.

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.