قایق تفریحی مفهومی پایدار

هزینه هنگفت قایق تفریحی مفهومی پایدار طرح قو با الهام از جانوران

یک استودیوی طراحی ایتالیایی به تازگی در خلاقیتی جدید، قایقی تفریحی و بسیار پرهزینه با الهام از طبیعت برای ساخت معرفی کرده است. با همراهی دینو درباره هزینه هنگفت قایق تفریحی مفهومی پایدار طرح قو با الهام از جانوران بیشتر بدانید.

قایق تفریحی مفهومی طرح قو

«پیرپائولو لاتزارینی» (Pierpaolo Lazzarini) از استودیوی طراحی ایتالیایی Lazzarini Design به خاطر خلاقیت‌های منحصر به فرد و خارق‌العاده خود در طراحی‌های مربوط به صنایع دریایی و کشتی‌های تفریحی شناخته می‌شود. او به تازگی قایق تفریحی مفهومی پایدار طرح قوی خود با نام Avanguardia به معنای «پیشتاز» را معرفی نموده که در راس لیست ایده‌های جدید شرکت قرار دارد. این قایق تفریحی که برای ساخت خود هزینه هنگفتی را می‌طلبد، از یک مانگای ژاپنی الهام گرفته شده است. Avanguardia که با طراحی پایدار خود از فرم یک قو در طبیعت الهام گرفته است، به 5 عرشه تقسیم شده و می‌تواند تا 60 نفر مسافر را در خود جای دهد. «سر قو» در حقیقت برج کنترلی است که برای مانور این قایق تفریحی عظیم با طول 137 متر استفاده می‌شود.

هزینه هنگفت قایق تفریحی مفهومی پایدار طرح قو با الهام از جانوران

ویژگی جالب دیگری که در مورد برج کنترل این کشتی وجود دارد، این است که می‌تواند از بخش گردن جدا شده و خود را به یک قایق کمکی 16 متری تبدیل کند. همچنین هنگامی که قایق در حال حرکت است، برج کنترل متحرک آن می‌تواند موقعیت Avanguardia را با پایین آمدن درست در مرکز قایق تفریحی تنظیم کند.

هزینه هنگفت قایق تفریحی مفهومی طرح قو معادل 500 میلیون دلار
قایق تفریحی مفهومی پایدار طرح قو  - قایق مجزا

با دور شدن از سر قو، یک درگاه شخصی برای دو کپسول جت در عرشه عقب مشاهده خواهید کرد که این کپسول‌های جت می‌توانند به سازه متصل شوند و پیشرانه کمکی اضافی را برای این قایق تفریحی غول‌پیکر تامین کنند. طراحی مفهومی لاتزارینی، پیشرانه‌ای را با موتورهای دو طرفه کاملا برقی و یک موتور مرکزی MTU Rolls-Royce برای افزایش سرعت در نظر گرفته که کمک می‌کند قایق با سرعت 18 گره به راحتی حرکت کند.

هزینه هنگفت قایق تفریحی مفهومی پایدار طرح قو با الهام از جانوران - نمای کناری

هزینه هنگفت

قایق تفریحی مفهومی طرح قو چیزی معادل 500 میلیون دلار برای ساخت خود هزینه دارد و استودیوی طراحی آن اعلام کرده که در صورت یافتن یک سرمایه‌گذار مطمئن، فرآیند ساخت آن را آغاز خواهند کرد. این طراحی منحصر به فرد اگر با هزینه هنگفتی که دارد به مرحله ساخت برسد، علاقه‌مند خواهیم بود که ببینیم خالقان آن چگونه از بودجه خود برای سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و فناوری‌های روز دنیا برای پایداری هر چه بیشتر این طرح استفاده می‌کنند.

قایق تفریحی مفهومی پایدار
قایق تفریحی مفهومی پایدار - 5 عرشه
قایق تفریحی مفهومی پایدار - استودیوی طراحی ایتالیایی Lazzarini Design
کشتی غول‌پیکر با تمام امکانات
مرکز کنترل متحرک
نمایی از عرشه‌های قایق تفریحی
دید پرنده قایق تفریحی لاتزارینی

شما درباره قایق تفریحی مفهومی پایدار طرح قو چه نظری دارید؟ آیا ایده‌ای برای افزودن به این طرح خلاقانه دارید؟ دیدگاه‌ها و پیشنهادات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Yanko Design

بیشتر بخوانید: طراحی چتر مینیمالیستی دارای سیستم تصفیه و ذخیره آب باران در دسته خود

بیشتر بخوانید: 10 پیش‌بینی تکان‌دهنده علمی-تخیلی از گذشته که به حقیقت پیوسته است

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.