کیاموتورز

نتیجه‌ای جدید از تحریم‌ها: کیاموتورز ایران را ترک خواهد کرد!

به تازگی خبری منتشر شده که ظاهرا کیاموتورز ایران را به دلیل تحریم ها ترک خواهد کرد. در واقع شاهد پایان همکاری شرکت خودروسازی کیاموتوز از کره جنوبی با ایران خواهیم بود. در واقع تحریم ها به آرامی اهداف خود را به ثمر می رسانند و روز به روز شاهد تصمیمات جدیدی از کمپانی ها و کشورهای مختلف جهان در این راستا خواهیم بود. در ادامه جزییات این خبر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

قطع همکاری کیاموتورز با ایران

همانطور که گفتیم ظاهرا برای عملی شدن تحریم ها، شرکت کیاموتورز نیز ایران را ترک خواهد کرد. تحریم ها به آرامی تاثیر خود را بر ایران خواهند گذشات و در نهایت شاهد نتایج آن خواهیم بود. البته شایان ذکر است که کیاموتورز تنها شرکتی نیست که در پی تحریم ها ایران را ترک کرده است بلکه می توان به شرکت های دیگری چون رنو، ولوو و برلیانس نیز اشاره کرد. از سوی دیگر وضعیت کمپانی های خودروسازی داخلی هم زیاد جالب نیست و وضعیت بازار خودرو به شدت بد است.

کیاموتورز

در نهایت باید گفت که همکاری کیاموتوز از هفته های آینده به طور کامل با ایران قطعا خواهد شد و تمامی تعهدات این شرکت با ایران به پایان خود خواهد رسید که این خبر خوبی نیست. در نهایت در پایان تحریم ها ایران می ماند و این پراید همیشگی. باید صبر کنیم و ببینیم نهایت تحریم ها به کجا خواهد رسید و تا چه حد توان تحمل این تحریم ها را خواهیم داشت.

. از سوی دیگر تولید خودروی سراتو که با همکاری این کمپانی با سایپا ارائه شده بود نیز متوقف خواهد شد. اما برای مشتریان ثبت نامی کیاموتورز باید بگوییم که این شرکت تلاش خود را برای تحویل خودروهای ثبت نام شده خواهد داد و پیگیری های بین المللی در این زمینه برای جلب رضایت مشتریان ادامه خواهد داشت

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

  1. Avatar bahman گفت:

    مردم یا سایبری هایی مثل شما؟ تیتر واقعیت است و با تمام تبلیغات سایبری عظیمی که راه انداختین تا همه مشکلات رو به گردن دولت بندازین مثل اینکه هنوز نفهمیدین مردم این فیلمارو حفظ شدن و دیگه جواب نمیده و مردم دیگه بین دولت وشما فرقی قایل نیستن!

  2. Avatar سیامک گفت:

    این چه تیتری هست که زدی؟؟
    مردم رو چی فرض کردید شما؟؟
    اینا نتیجه مذاکره هست که ملت شمال تهران براش رقیصدن!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.