محرومیت لیونل مسی

ماجرای محرومیت لیونل مسی به مدت 3 ماه و جریمه 50 هزار دلاری او

به تازگی خبری در راستای محرومیت لیونل مسی ، ستاره آرژانتینی منتشر شده است. بر اساس گزارش های منتشر شده مسی به دلیل صحبت هایش علیه کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی و بازی های کوپا آمریکا به سه ماه محرومیت محکوم شد. در واقع مسی به داوری های اخیر در بازی های نیمه نهایی انتقاد داشته و اشاره داشت که داورها در این بازی ها بی عدالتی کرده اند. البته مسی در بازی آخر خود را با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شده و در نهایت نیز اظهاراتش به ضرر او تمام شده است. در ادامه جزییات بیشتر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

محرومیت لیونل مسی به مدت 3 ماه و از دست دادن 3 بازی آینده

همانطور که گفتیم مسی به دلیل صحبت هایش علیه کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی و بازی های کوپا آمریکا به سه ماه محرومیت و 50 هزار دلار جریمه محکوم شد. در واقع ستاره آرژانتینی به دلیل اتهام به فساد در این دوره از رقابت های آمریکای جنوبی، تا ماه نوامبر قادر به بازی در تیم ملی آرژانتین نخواهد بود. در نهایت طبق بررسی های انجام شده مسی در این دوره محرومیت خود سه بازی با شیلی، مکزیک و آلمان را از دست خواهد داد.

محرومیت لیونل مسی

از طرفی دیگر صحبت ها در این رابطه است که مسی تاکنون از زمین بازی اخراج نشده و بازیکن بی حاشیه ای است در نتیجه شاید واقعا این موضوع نشان از فساد این دوره از رقابت ها در آمریکای جنوبی بوده است. از طرفی امکان دارد که این اتفاق اخیر منجر به خداحافظی همیشگی مسی از بازی های ملی شود اما هنوز به طور دقیق مشخص نیست که او چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت. نظر شما در زمینه محرومیت لیونل مسی چیست؟ آیا این بازیکن واقعا لایق اخراج و محرومیت بود. نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.