لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو و تیم فرمول E او وارد فصل جدید مسابقات می‌شوند

لئوناردو دی کاپریو هنرپیشه مشهور هالیوودی 5 سال پیش تیمی برای شرکت در مسابقات فرمول ای (Formula E) تشکیل داد. دی‌کاپریو به همراه جیلدو پالانکا پاستور که مالک شرکت سازنده خودورهای الکتریکی “ونتوری اتومبیل” است، تیم “ونتوری” را برای شرکت در مسابقات در موناکو تشکیل داده است.

لئوناردو دی کاپریو و حرکتی در حمایت از محیط زیست

لئوناردو دی کاپریو در تیم ونتوری فرمول ای

لئوناردو دی کاپریو چند سالی است که سفیر صلح سازمان ملل به حساب می‌آید و در جهت حمایت از محیط زیست و هوای پاک فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است. حتی این اقدام او نیز به نوعی در راستای همین هدف می‌باشد. لئو به منظور تشویق مردم به خرید خوردوهای الکتریکی و استفاده از سوخت پاک اقدام به تشکیل تیم در مسابقات فرمول ای کرده است.

در مسابقات Formula E شرکت‌های بزرگی مانند مک‌لارن، آئودی، بی‌ام‌و، رنو و … حضور دارند و مسابقات آن در نقاط مختلف جهان مانند پکن، لندن، برلین، لس‌آنجلس و میامی برگزار می‌شود. البته گفته شده است که امسال سئول نیز میزبان یک دوره از این مسابقات خواهد بود. سال آینده فصل ششم این مسابقات آغاز می‌شود و باید شاهد حضور ونتوری با حمایت لئوناردو دی کاپریو نیز باشیم.مسلماً حضور او در این مسابقات باعث می‌شود توجهات بیشتری به Formula E و خودروهای الکتریکی جلب شود. حتی اخباری مبنی بر این شنیده می‌شود که ممکن است فیلیپ ماسا نیز در تیم ونتوری حضور پیدا کند.لئوناردو دی کاپریو در تیم ونتوری فرمول ای

دی‌کاپریوی 44 ساله که با حضور در فیلم تایتانیک در نقش جک به شهرت دست پیدا کرد، بعد از آن در فیلم‌های بزرگی مانند Gangs of New York (دارودسته نیویورکی)، Catch Me If You Can (اگه می‌تونی منو بگیر)، Revolutionary Road (جاده انقلابی)، Blood Diamond (الماس خونین)، The Departed (جدا شده)، Inception (تلقین)، Django Unchained (جانگوی آزاد شده)، The Great Gatsby (گتسبی بزرگ)، The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت)، Shutter Island و The Revenant (از گور برخواسته) حضور داشته است. او بدلیل بازی در فیلم The Revenant برنده جایزه آکادمی اسکار شده است.

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.