محصولات ضد پیری

چرا باید از دوره‌ی ۲۰ سالگی از محصولات ضد پیری استفاده کنیم؟

بسیاری از ما از ۳۰ یا ۴۰ سالگی احساس پیری می‌کنیم و فکر می‌کنیم که بخش‌های مختلف پوستمان مانند گذشته صاف و براق نیست. این موضوع برای برخی از افراد بسیار آزاردهنده بوده است. اما اگر هنوز کاملا خود را در روش‌های مختلف مراقبت از پوست غرق نکرده اید‌، استرس نداشته باشید. محصولات ضد پیری مختلفی این روزها در این زمینه ارائه شده‌اند که برخی بسیار کاربردی هستند. اما به طور کلی چین و چروک با بالا رفتن سن طبیعی است و نباید نگران این حالت طبیعی بدن و پوست باشیم. در واقع نمی‌توان تا حد زیادی با امر طبیعی بدن مقابله کرد اما می‌توان روند آن را کند‌تر کرده و سرعت چین و چروک‌ها را کاهش داد. در واقع این محصولات ضد پیری نیز روند پیری و چین و چروک را کاهش می‌دهند و سلامت پوست را بهبود می‌بخشند.

محصولات ضد پیری

مقاله‌ای از ماری کلر در مورد پیشگیری از پیری ارائه شده است. البته این مقاله بدان معنا نیست که مجبور شوید از میانسالی به مصرف محصولات پوستی ضد پیری بپردازید بلکه شما را تشویق می‌کند تا به پوست خود از دوران جوانی اهمیت دهید و نگران سلامتی پوست خود باشید. در نتیجه نیازی نیست تا مجبور شوید پس از رسیدن به میانسالی درمان‌های مختلف پوستی و زیبایی را کنید.

محصولات ضد پیری

دکتر لورتا سیرالدو، متخصص پوست، دارای مجوز هیئت مدیره در این زمینه گفته‌ است که به جای استفاده از روش‌های شدید، برای جوانسازی پوست بهتر است از دوران جوانی به سلامت پوست خود اهمیت دهید و از پوست خود محافظت کنید. در نتیجه بهترین کار این است که از دوران جوانی‌ کرم‌های مرطوب‌کننده، آب‌رسان، سرم، لایه‌بردار، ماسک و مواد شوینده‌های پوستی را استفاده کنید. همچنان از سنین جوانی استفاده از کرم‌های ضد آفتاب ضروری است. کرم‌های دور چشم و کرم‌های مخصوص شب نیز تاثیر بسیار زیادی بر پوست خواهند داشت. اما دقت کنید که برای شروع لازم نیست از محصولات پیچیده‌ای استفاده کنید و در دوران ۲۰ سالگی همین ماسک‌های مختلف یا کرم‌های ضدآفتاب و کرم‌های دور چشم گزینه خوبی خواهند بود.

از سوی دیگر از همین دوران ۲۰ سالگی به پاک کننده‌های صورت و پوست اهمیت دهید و سعی کنید از سرم ویتامین C، اسید هیالورونیک برای روشن شدن و بهبود بافت‌های پوست استفاده کنید. کرم‌های مرطوب ‌کننده یا کرم‌های دور چشم نیز خاصیت ترمیم‌کنندگی دارند. لایه‌بردار‌ها و ماسک‌های صورت نیز برای از بردن پوست‌های مرده و حفظ رنگ و روشنی پوست انتخاب خوبی هستند که از دوران جوانی باید مورد استفاده قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: روغن آووکادو در استفاده مداوم چه تاثیری بر پوست شما خواهد گذاشت؟
بیشتر بخوانید: تاثیر شست و شوی صورت با صابون و انتخاب صابون مناسب برای پوست صورت
بیشتر بخوانید: تاثیر روغن زیتون بر پوست – روغن زیتون انتخابی عالی برای مراقبت از پوست

امتیاز: 3.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.