ربات خودآموز

ربات خودآموز : بازویی رباتیک با قابلیت خودآموز معرفی شده که بشر را متحیر خواهد کرد!

تاکنون همه مدل رباتی با کارایی‌ها و قابلیت‌های مختلف را دیده‌ایم که مسئولیت‌های مختلفی را به عهده می‌گیرند و هر یک انسان را متحیر می‌کنند. اما به تازگی ربات جدیدی معرفی شده که این ربات قادر به آموزش خود بوده و به قولی کاملاً خودآموز طراحی شده است. این ربات با عنوان Festo معرفی شده و کاملاً قابل آموزش خواهد بود در ادامه اطلاعات بیشتر از این ربات را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

معرفی ربات خودآموز به نام Festo

توانایی مهم این ربات این است که می‌تواند به خودش آموزش دهد و بسیار هوشمند عمل خواهد کرد. در واقع آموزش این ربات از طریق هوش مصنوعی خواهد بود که توانایی عجیبی و غیرقابل‌باوری را برایش به ارمغان می‌آورد. این ربات به تازگی مورد توجه بسیاری از محققان و دانشمندان قرار گرفته است.

باید یادآور شویم که این ربات در واقع یک بازوی رباتیک است که توسط شرکت BionicSoftHand راه‌اندازی شده و به قولی برای افراد معلول ساخته و طراحی شده است. از سوی دیگر این ربات هوشمند خستگی‌ناپذیر بوده و با داشتن سنسورهای قوی و پیشرفته عملکرد بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

ربات خودآموز

عملکرد این ربات باوجود هوش مصنوعی و یادگیری روز به روز بهبود خواهد یافت و انجام کارها با آن ساده‌تر و راحت‌تر خواهد شد. این ربات کاملاً از الیافی با مقاومت بسیار بالا ساخته‌شده و از انعطاف‌پذیری بسیار خوبی نیز برخوردار خواهد بود. همچنین شاهد انگشت در این ربات هستیم که هر انگشت تا 12 درجه قابل حرکت هستند درنتیجه به‌راحتی می‌توانند مسئولیت بسیاری از کارهای انسانی را به عهده بگیرند.

این ربات بازوی رباتیک که یک ربات خودآموز است می‌توانید بهترین گزینه برای افرادی باشد که دچار مشکلات دست هستند بهترین جایگزین برای دست‌های آسیب دیده خواهد بود. به زودی تولید این ربات انجام خواهد شد و به مرحله مصرف خواهد رسید در نتیجه می‌توانید عملکرد باورنکردنی این ربات را با چشم خود ببینید.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar H گفت:

    حرص میخورم میبینم دنیا داره انقد پیشرفت میکنه و ما دنبال چیزای کوچیکیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.