سریال Emily in Paris

معرفی سریال Emily in Paris سریالی پر از حال خوب و حس زندگی

این روزها سریال‌های کارآگاهی مورد توجه بسیاری از بینندگان قرار می‌گیرند و معمولا در میان مردم بسیار محبوب هستند. اما در این میان در برخی موارد به سریال‌های درام با حس و حال خوبی و حس زندگی نیاز داریم. یکی از بهترین سریال‌های کمدی درام که می‌توانید در این روزها تماشا کنید، سریال Emily in Paris است.

این سریال ماجرای دختری به نام امیلی است که برای کار در یک شرکت تبلیغاتی و مارکتینگ مجبور می‌شود از شیکاگو آمریکا به پاریس سفر کند و مدتی را در این شهر زندگی کند. در سریال حال و هوای شهر پاریس نمایش داده خواهد و همچنین به فرهنگ مردم این کشور و مردم کشورهای دیگر نیز اشاره می‌شود. هر قسمت این سریال ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت بوده و بسیار جذاب و خیره ‌کننده برای ساعاتی شما را به دور از اخبار بد و اتفاقات بد، سرگرم خواهد کرد. فعلا فقط یک فصل از این سریال به پایان رسیده و فصل دوم آن نیز در حال ساخته شدن است.

سریال Emily in Paris

سریال Emily in Paris در سال جاری بارها نامزد دریافت جایزه در بخش‌های مختلف شد که می‌توان به نامزد دریافت بهترین بازیگر زن تلویزیون و بهترین سریال تلویزیونی سال در مراسم گلدن گلاب اشاره کرد. این سریان همچنین در رویداد MTV Awards نیز ۴ بار نامزد دریافت در بخش‌های مختلف شد.

در نهایت سریال امیلی در پاریس یکی از بهترین سریال‌های این روزها است که حس سرزندگی دارد و برای ساعاتی ما را غرق شهر پاریس و دنیای جذاب و پرنشاط امیلی می‌کند. شما عزیزان اگر به دنبال یک سرگرمی خوب هستید می‌توانید به سراغ این سریال فوق‌العاده بروید و از تماشای آن لذت ببرید. تاکنون در فصل اول این سریال ۱۰ قسمت منتشر شده است. نظرات خود را در مورد این سریال با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: تغییرات بازیگران گیم آف ترونز در گذر زمان
بیشتر بخوانید: معرفی مینی سریال هایی که حتما باید تماشا کنید!
بیشتر بخوانید: فیلم‌برداری فصل جدید سریال ‌Big Little Lies و سریال The Morning Show آغاز شد

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.