A couple holding hands and looking at each other in college canteen

11 مورد که نشانه علاقه‌ مندی کسی به شما است حتی در نگاه اول

همه ما ممکن است در هنگام شروع روابط جدید احساس ناامنی کنیم یا مطمئن نباشیم و فکر کنیم که آیا شخص واقعاً ما را دوست دارد یا خیر. هیچ یک از ما ذهن‌خوان نیستیم، اما زبان بدن و روانشناسی می‌تواند کمک‌کننده باشد. خوشبختانه، نشانه‌هایی هستند که به وضوح به این سوال پاسخ می‌دهند و می‌توانند به طور نامحسوس به ما نشان دهند که طرف مقابل واقعاً چه احساسی نسبت به ما دارد و آیا به ما علاقه مند است یا خیر.

نشانه‌هایی از علاقه مندی دیگران به ما:

1. جهت پاهای آنها

نشانه علاقه مندی دیگران

اگر پاهای آنها به سمت شما باشد، این می‌تواند نشان دهنده این باشد که آنها مشتاق و علاقه‌مند هستند. زبان بدن نشانه‌ای از کنجکاوی و توجه شخصی به شما است. از نشانه‌های دیگر می‌تواند خم شدن به سمت شما با شانه‌های آرام و ریلکس باشد.

2. می‌توانید دستان آنها را ببینید

علاقه مندی دیگران به شما

وقتی شخصی با شما راحت است، معمولاً می‌توانید دستان او را ببینید که نشانه‌ای عالی از احساس امنیت و ارتباط آن‌ها با شما است.

3. کج شدن سرشان به طرفین

عشق

اگر وقتی به صحبت‌های شما گوش می‌دهند سرشان کمی به طرفین کج باشد، نشانه‌ خوبی است. کج شدن سر می‌تواند نشانه کنجکاوی و علاقه آن‌ها به شما باشد.

4. دست‌های آنها گرم است

دست‌های گرم و عرق کرده می‌تواند عصبی بودن را نشان دهد. عصبی بودن نشانه‌ای است از علاقه آن‌ها به شما و این که نمی‌خواهند چیزی را به هم بزنند که به آن حس خوبی دارند.

5. آن‌ها لبخند دندان نما می‌زنند

ارتباط درست

یکی از نشانه های علاقه مندی دیگران به ما، لبخند آن‌هاست. زمانی که شخصی جذب شما شده باشد و با شما راحت و خوشحال باشد، هنگام لبخند زدن، دندان‌های آن‌ها را می‌بینید.

6.  به چشم‌های شما خیره می‌شوند

ارتباط چشمی

تماس چشمی معمولا باعث احساس ناراحتی در افراد می‌شود. بنابراین اگر چشم‌های آنها بیشتر زمان گفت و گو با شما، بین چشم‌ها، بینی و لب‌های شما حرکت می‌کند، به این معنی است که آنها به شما علاقه دارند.

7. گردنشان را لمس می‌کنند

عشق و رابطه

گردن ناحیه‌ای از بدن است که نشان‌دهنده ارتباط و آسیب‌پذیری است. بنابراین، اگر آنها در حالی که با شما تعامل دارند، این ناحیه را لمس کنند، می‌تواند به این معنی باشد که آن‌ها به شما علاقه دارند.

8. آنها با شما در یک گروه ارتباط دارند

علاقه مندی

در موقعیت‌های گروهی، آ‌ن‌ها راه‌هایی برای داشتن لحظاتی کوچک با شما پیدا می‌کنند. خندیدن به شوخی‌های شما، نگاه کردن به شما و گفتگو با شما می‌تواند از نشانه‌های آن باشد.

9. در ارتباطشان ثابت قدم هستند

ثبات در ارتباطات یک نشانه بزرگ از علاقه‌مندی است. حفظ ارتباط کلید استمرار روابط است، در نتیجه آنها نباید برای مدت طولانی ناپدید شوند و سپس بدون هیچ توضیحی برگردند.

10. آنها در کنار شما قرمز می‌شوند

سرخ شدن یکی از نشانه‌های هیجان زده شدن در کنار شما است و می‌تواند نشانه این باشد که به شما جذب شده‌اند.

11. با شما زیاد می‌خندد

ارتباط درست

خندیدن و لبخند زدن راه‌هایی برای صمیمیت و ارتباط با کسی است. بنابراین اگر این اتفاق بین شما زیاد می‌افتد، می‌تواند به این معنی باشد که آنها شما را بسیار دوست دارند.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.