آپولو 17 - هشتگ

هشتگ و عملیات بزرگی که آپولو 17 بر روی کره ماه انجام داده

در ششمین قسمت از مجموعه هشتگ قصد داریم تا پا را از زمین فراتر گذاشته و در رابطه با مأموریت بزرگ آپولو 17 با شما عزیزان صحبت کنیم.

همه آنچه که باید از مأموریت آپولو 17 بدانید

سازمان فضایی آمریکا (ناسا) در حدود 46 سال پیش در طی مأموریت Apollo 17 سه فضانورد را به کره ماه فرستاد. آپولو 17 آخرین مأموریت از پروژه بزرگ آپولو بود که در آن 6 گروه از فضانوردان به ماه سفر کرده بودند. در این پروژه همراه با سه فضانورد، یک ماه‌پیما نیز ارسال شد که ردِ حرکت آن هنوز هم با گذشت نزدیک به نیم قرن بر روی کره ماه وجود دارد. از آن زمان تا به امروز کره ماه مقصد هیچ فضانوردی نبوده است، اما این موضوع دائمی نیست و ناسا قصد دارد که در چند سال آینده دوباره پروژه ارسال انسان به کره ماه را از سرگیرد.

اما برای اینکه با جزئیات بیشتری در خصوص آخرین ماموریت بزرگ آپولو و برنامه آینده سازمان فضایی آمریکا آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم تا ششمین قسمت از برنامه هشتگ را تماشا بفرمایید. فراموش نکنید که مانند همیشه شما با نظراتتان می‌توانید به ما در بهتر شدن این برنامه کمک ویژه‌ای کنید.

امتیاز: 4.4 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...

۳ دیدگاه

  1. Avatar محمد گفت:

    سفر انسان به ماه دروغی هست که حدود نیم قرن دارن به ما میگن.اگر ۴۷ سال قبل تکنولوژی و توان ارسال انسان به ماه رو داشتن پس الان قطعا باید داشته باشن و هیچ منطقی نمی پذیره که مجددا کسی برای تحقیقات بیشتر در طول این سال ها ارسال نشده باشه.

    • Avatar مهتا مجدی گفت:

      قطعا هنوز هم امکانات و تکنولوژی لازم رو دارن ولی شاید الان دیگه لازم نیست که برای چنین سفری هزینه کنن.

  2. Avatar حسین گفت:

    عالی مثل همیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.