هشدار رولینگ استونز به ترامپ

هشدار رولینگ استونز به ترامپ: از آهنگ‌های ما در کمپین تبلیغاتی خود استفاده نکنید

گروه موسیقی راک باسابقه و پرطرفدار انگلیسی به رییس جمهور ایالات متحده آمریکا هشدار می‌دهد که از آهنگ‌های آن‌ها در کمپین تبلیغاتی خود استفاده نکند. آن‌ها همچنین «دونالد ترامپ» (Donald Trump) را به روبرویی با اقدامات قانونی در زمینه سرقت آثار ادبی تهدید کرده‌اند. در ادامه برای اطلاع از جزییات هشدار رولینگ استونز به ترامپ با دینو همراه باشید.

هشدار رولینگ استونز به ترامپ

گروه موسیقی راک انگلیسی «رولینگ استونز» (The Rolling Stones) به رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا هشدار داده است که در صورت ادامه استفاده از آهنگ‌های این گروه در راهپیمایی‌های انتخاباتی خود، با اقدامات قانونی روبرو خواهد شد. تیم حقوقی گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حال همکاری با «سازمان حقوق اجرای هنری» (BMI) برای جلوگیری از استفاده غیرمجاز از موسیقی آن‌ها است. کمپین تبلیغاتی و حمایتی ترامپ در تظاهرات هفته گذشته تولسا اوکلاهما از آهنگ «شما نمی‌توانید همیشه آن چه را که می‌خواهید به دست آورید» (You Can’t Always Get What You Want) استفاده کردند. همین آهنگ توسط کمپین ترامپ در انتخابات سال 2016 آمریکا نیز استفاده شده بود. پس از این جریان در سال 2016، گروه در توییتر خود نوشت که رولینگ استونز دونالد ترامپ را تایید نمی‌کند. نمایندگان این گروه روز شنبه به طور جدی تهدید خود را مطرح کردند و گفتند:

هشدار رولینگ استونز به ترامپ

اقدامات ما برای تاکید بر محرومیت آقای ترامپ با استفاده از آثار رولینگ استونز در مبارزات انتخاباتی آینده ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا پس از نادیده گرفتن هشدارهای قبلی گروه برای توقف این موضوع، ضروری بود.

نقض قوانین توسط ترامپ

بنا بر گزارش‌ها، BMI به نمایندگی از این گروه به کمپین ترامپ اطلاع داده است که استفاده از آهنگ‌های آن‌ها بدون اجازه، نقض توافقنامه صدور مجوز آن خواهد بود و مشمول اقدامات قانونی است. در ماه آوریل، رولینگ استونز با آواز خواننده 76 ساله «سر میک جاگر» (Sir Mick Jagger)، بعد از هشت سال تک آهنگ جدید خود با نام «زندگی در شهر ارواح» (Living In A Ghost Town) را منتشر کرد. اوایل ماه جاری، خانواده نوازنده راک، «تام پتی» (Tom Petty)، نامه‌ای به کمپین انتخاباتی ترامپ فرستاد و از آن‌ها خواست تا استفاده غیرمجاز از آهنگ «من عقب نشینی نخواهم کرد» (I Won’t Back Down) او را در راهپیمایی تولسا متوقف کنند. در بیانیه‌ای که در توییتر منتشر شده است، خانواده گفته‌اند که این هنرمند فقید، هرگز علاقه‌ای به استفاده از آثارش برای حمایت از نفرت، نداشته است.

نقض قوانین توسط ترامپ

مبارزات انتخاباتی نامزدهای مشخص شده، در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. در این دوره آقای ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ایالات متحده آمریکا، با چهره نامزد حزب دموکرات «جو بیدن» (Joe Biden) روبرو خواهد شد. نظر شما درباره هشدار رولینگ استونز به ترامپ چیست؟ آیا شما نیز با رفتار این گروه پرطرفدار و جهت‌گیری سیاسی آن‌ها موافقید؟ دیدگاه‌های خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: BBC

بیشتر بخوانید: جوایز گرمی 2020 – لیست برندگان 62مین دوره این مراسم

بیشتر بخوانید: طرفدار ترامپ از 2016 و کشاورز اهل اوهایو: من دوباره به رئیس جمهور رأی نخواهم داد

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.