پلمب غرفه های اغذیه در گذر 30 تیر

پلمب غرفه های اغذیه در گذر 30 تیر – تعداد پلمبی‌ها به 7 رسید

امروز مجری گذر گردشگری 30 تیر از پلمب غرفه های اغذیه در این منطقه خبر داد و اعلام کرد که این وضعیت ادامه داد. نگین گطمیری در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا با اشاره به اینکه در زمان رونق گرفته گذر 30 تیر با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده‌اند، از تعطیلی غرفه ها از روز گذشته خبر داد و گفت:

از روز گذشته تاکنون  تعدادی از غرفه های گذر  سی تیر توسط اتحادیه اغذیه فروشان پلمب شده، در روز گذشته 7 غرفه پلمب شد و حالا نیز مأموران مربوطه برای پلمب تعداد دیگری از غرفه‌ها به این گذر آمدند.

پلمب غرفه های اغذیه گذر سی تیر

نداشتن مجوز دلیل پلمب غرفه های اغذیه

گطمیری در مصاحبه خود عنوان کرد که از 2 سال پیش از اتحادیه اغذیه فروشان و دکه‌دارا درخواست کسب مجوز کرده‌اند، اما این اتحادیه به دلایلی مانند نداشتن سند مالکیت و پلاک ثبتی غرفه‌ها با ارائه مجوز موافقت نکرده است. این موضوع در حالی اتفاق افتاده است که غرفه‌های مشابه گذر 30 تیر در بام لند، پل طبیعت و یا جاهای دیگر که سند و پلاک ثبتی ندارد همچنان مشغول به فعالیت می‌باشند.

پلمب غرفه های اغذیه گذر سی تیر

در حال حاضر 27 غرفه در گذر سی تیر مشغول به فعالیت هستند و بخش عمده فعالیت آنها به اغذیه مربوط می‌شود. به گفته مجری گذر گردشگری سی تیر چنانچه روند پلمب‌ها ادامه‎دار باشد، چیزی در حدود 800 نفر از شغل خود بیکار خواهند شد. او در پایان با ابراز نارضایتی مبنی بر عدم همکاری اتحادیه اغذیه فروشان برای کسب مجوز غرفه‌های گذر سی تیر عنوان کرد:

من از خدا می‌خواهم که روند کاریمان در چارچوب حدود قانونی باشد اما با اینکه دو سال است درخواست داده‌ایم اما با جواز ما موافقت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:  اولین رستوران جهان در کجا راه‌اندازی شد؟

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.