پژمان بازغی

حضور پژمان بازغی در فیلم محصول مشـترک ایـران و ترکـیه

پژمان بازغی که چند هفته‌ای به جهت فیلمبرداری سکانس‌های فیلم جدید کارگردان ایرانی، مهراد غفارزاده در ترکیه به سر می‌برد، اواخر مهر ماه بعد از به اتمام رساندن سکانس‌های فیلمبرداری خود با یک جشن خداحافظی که جهت قدردانی از این بازیگر بین عوامل سازنده این فیلم ترتیب داده شده بود، از ترکیه به ایران بازگشت.

پژمان بازغی بازیگر و مجری ایرانی و همسر مستانه مهاجر از تهیه کنندگان مطرح سینما می‌باشد که دختری به نام نفس دارند. قابل ذکر است پژمان بازغی سال‌ها پیش با بازی خود در سریال آژانس دوستی به محبوبیت رسید و از کارهای اخیر این بازیگر می‌توان به اجرای ایشان به عنوان مجری در برنامه “کودک شو” که از شبکه نسیم پخش می‌شد، اشاره کرد.

به گفته‌ی این کارگردان فیلم جدیدش با نام ترانه ی عاشقی اولین فیلم حرفه‌ایی است که بعد از 40 سال بصورت مشترک بین دو کشور ایران و ترکیه ساخته شده و قرار است در این فیلم سنت‌های مرسوم دو کشور به نمایش درآید، همچنین مهرداد غفارزاده بسیار امیدوار است که فیلم ترانه ی عاشقی بصورت گسترده‌ای در کشورهای مختلف جهان اکران شود.

همکاری پژمان بازغی با بازیگر و خواننده مطرح آذربایجانی

به غیر از پژمان بازغی، بازیگر ایرانی این فیلم نام دو بازیگر مرد ترک به نام‎های یوسوف چیم و علی بوراک جیران و یک بازیگر زن به نام چیناره ملیک‌زاده نیز به چشم می‌خورد. هنوز از سایر بازیگران این فیلم نامی برده نشده است.

خانم چیناره خواننده و بازیگر مطرح کشور آذربایجان می‌باشد که سالهاست در کشور ترکیه اقامت داشته و به فعالیت‌های هنری می‌پردازد و بدین ترتیب با فیلم جدید مهرداد غفارزاده نیز همکاری کرده است. جالب است بدانید در روزهای گذشته چیناره عکس‌های خود و پژمان بازغی را از صفحه شخصی اینستاگرام خود با عنوان من و بازیگر خوشتیپ ایرانی به اشتراک گذاشته است.

پژمان بازغی و چیناره ملیک‌زاده

مهرداد غفارزاده کارگردان این فیلم در آثاری همچون «دریا و ماهی‌پرنده»، «روی خط صفر»، «گیرنده» به عنوان بازیگر، کارگردان، نویسنده فیلمنامه، طراح اولیه و بازنویسی نهایی فیلمنامه حضور داشته است.

امتیاز: 5.0 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar سالار گفت:

    ااااا این دختر صدا خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.