ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر

ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر 15 برابر قوی‌تر از استیل: هدیه‌ای ویژه برای رویاهای زمستانی

زمستان در کمین است و زمان آن رسیده که کاپشن‌های بادی قابل اعتمادتان را از کمد بیرون بیاورید. این بار، Vollebak با هدیه‌ای ویژه برای فصل سرد ظاهر می‌شود. «ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر» 15 برابر قوی‌تر از استیل این شرکت تحقق رویاهای زمستانی شماست. در ادامه همراه دینو باشید.

جنس ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر Vollebak

مانند تمامی کارهایی که Vollebak انجام می‌دهد، شما می‌توانید به این ژاکت پف‌دار نیز به عنوان جالب‌ترین نوع خود نگاه کنید. «ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر» دقیقا همان چیزی است که از نام آن بر می‌آید. این محصول، تخریب‌ناپذیر بودن خود را مدیون «داینیما (Dyneema) قوی‌ترین فیبر شناخته شده برای انسان» است. برای همه علاقه‌مندان به علم، داینیما یک پلی اتیلن با وزن مولکولی فوق‌العاده بالاست که استحکام شدید را با وزن بسیار کم ترکیب می‌کند. گفته می‌شود این ماده 15 برابر از فولاد قوی‌تر است.

ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر Vollebak
ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر Vollebak نمای کناری
ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر Vollebak نمای پشتی

کاربرد داینیما

جالب است بدانید، این ماده به قدری قوی می‌باشد که در ساخت زره‌های انسانی، زره‌های وسایل نقلیه ضد بالستیک و سیستم‌های اتصال لنگر در کشتی‌های غول پیکر به کار رفته است. همچنین از آن در طناب‌هایی که برای مهار سکوهای نفتی در دریاهای آشفته کاربرد دارند، استفاده می‌شود.

نیروی بسیار زیاد خطوط قدرتمند اتصال لنگرها، دستگاه‌هایی را که آن‌ها را آزمایش می‌کرده‌اند، شکسته. همچنین زره‌های انسانی ساخته شده با این ماده توانسته‌اند گلوله‌های کلاشینکف را منحرف نمایند. با تمام این اوصاف، Vollebak یک چیز را کاملا روشن کرده است. آن هم این است که ژاکت پف‌دارش نمی‌تواند گلوله‌ها را متوقف کند. منظور شرکت این است که این محصول فقط به سختی قابل تخریب است، نه این که لباس بتمن باشد! با این حال، کارهایی که این ژاکت می‌تواند انجام دهد، بسیار چشمگیر است.

ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر Vollebak ساخته شده از قوی‌ترین فیبر شناخته شده برای انسان
هدیه ویژه Vollebak برای رویاهای زمستانی
تحمل درجه حرارتی تا منفی 140 درجه فارنهایت
ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر Vollebak فرشته نگهبان ماجراجویی‌های شما

ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر و عملکرد ویژه آن

اگر تا به حال به سمت سردترین مکان روی زمین رفته باشید، باید بدانید که به حضور این ژاکت در چمدان‌هایتان نیاز دارید. ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر می‌تواند درجه حرارتی تا منفی 140 درجه فارنهایت را تحمل کند. در حقیقت، سرمای عادی فقط آن را غلغلک می‌دهد. با کاهش دما، ژاکت به حالت هالک Hulk خود وارد می‌شود و با سردتر شدن، مقاومت بیشتری می‌گیرد.

شما می‌توانید با چاقو به این ژاکت حمله کنید، آن را روی تیزترین صخره بکشید و یا حتی آن را به اعماق مرگ‌آور جنگل پرتاب کنید. با این وجود می‌تواند از هر گونه صدمات ناشی از نیروی مستقیم، پارگی، بریده شدن و ساییده شدن جان سالم بدر ببرد. بر خلاف کاپشن‌های بادی و پف‌دار متوسط شما، پرهای داخلی آن از شکاف‌های پارچه بیرون نمی‌زنند. چنین محصولی برای ده‌ها سال عمر خواهد داشت. در واقع همان میراث خانوادگی است که می‌توانید نسل به نسل منتقل کرده و به نوه‌های خود هدیه دهید!

نحوه تولید ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر

Vollebak به جای از بین بردن اردک‌ها، مسیر بازیافت را برگزیده. شرکت از بطری‌های پلاستیکی در جهت تولید این محصول استفاده نموده و آن‌ها را به الیاف مصنوعی عایق تبدیل کرده است. با بازیافت یک بسته تقریبا 30 عددی از بطری‌های نیم لیتری پلاستیکی، هر ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر وعده می‌دهد که شما را در سردترین شرایط دمایی گرم نگه دارد.

ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر Vollebak ساخته شده از الیاف مصنوعی بازیافتی
ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر Vollebak نمای پشتی

کانسپت طراحی ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر Vollebak

با استفاده از یک زیپ جلوی دو طرفه، جیب‌های پشمی و دو جیب قفسه سینه نامرئی‌، کش محافظ طوفان، تنظیم کننده‌های کوردورا (Cordura) و نوارهای کمربندی مچ دست به حالت درجه نظامی، این ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر زیبایی و مقاومت را به سطوح بالاتری می‌رساند. با الهام از عملکرد سوسک فروتن، که از آن چیزی که دایناسورها را منقرض نمود، جان سالم بدر برده‌اند، ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر Vollebak فرشته نگهبانی است که به شما اجازه می‌دهد ماجراجویی‌های غیرقابل تصور بعدی خود را در فضای باز عملی نمایید!

نظرات خود را درباره هدیه ویژه Vollebak برای رویاهای زمستانی با ما در میان بگذارید.

دو جیب قفسه سینه نامرئی‌
نوارهای کمربندی مچ دست به حالت درجه نظامی
کش محافظ طوفان
ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر Vollebak
تنظیم کننده‌های کوردورا (Cordura)

بیشتر بخوانید: 9 لباسی که برای تیپ های زمستانی زیبا و جذاب به آنها نیاز داریم

بیشتر بخوانید: تصمیم جدید بریتانیا و کشورهای اروپایی در راستای کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی

امتیاز: 4.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲ دیدگاه

  1. Avatar جادوی سیاه گفت:

    عجب چیز خفنیه، با این قیمت کاپشن یه دونه باید بخرم تا 30 سال آینده بپوشم. بعدشم میدم پسرم بپوشه! نوعی سرمایه گذاری بلند مدته:) فقط کاش ضد گلوله هم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.