کره اسرارآمیز بتز

کره اسرارآمیز بتز چگونه باعث حیرت دانشمندان و نظامیان شد؟

سال‌ها است که از آسمان اجسامی فرو می‌افتد ولی هیچ‌کدام به‌مانندِ کره اسرارآمیز بتز نتوانست شگفتی دانشمندان، نظامیان و مردم جهان را برانگیزد.

کره‌ شگفت‌انگیز براقی از جنس فلز با رفتاری هوشمندانه که توسط خانواده بتز کشف شد و زنگ خطر را برای دانشمندان، مقامات نظامی، روزنامه‌نگاران و حتی عموم مردم به‌صدا درآورد.

کره اسرارآمیز و خانواده بتز

ماجرا از روزی معمولی در ماه می سال ۱۹۷۴ شروع شد. تری متیو بتز نوجوان و پدرش آنتوان که مهندس دریایی بود به همراه مادرش جری در حال وقت‌گذرانی در بیشه‌زار منطقه بودند.

کره اسرارآمیز بتز

آتش‌سوزی بزرگی‌ حدود ۸۸ هکتار از این بیشه‌زار را که در شرق جکسون‌ویل فلوریدا بود به تلی از خاکستر تبدیل کرده‌ بود؛ اما گویی قرار بود این گردش خانوادگی به نقطه‌ٔ عطفی در زندگی آن‌ها مبدل شود.

کره اسرارآمیز بتز

در ابتدای ماجراجویی، چیز خاصی توجه خانواده بتز را جلب نکرد ولی ناگهان متوجه یک کره صاف و براق با قطری کمتر از ۸ اینچ شدند که به نحوی غریبی با محیط اطراف خود بیگانه بود و تنها علامتی به‌صورت یک مثلث کوچک روی بدنه آن به چشم می‌آمد.

خانواده بتز با کمی تفکر و تخیل به‌ این نتیجه رسیدند که کره مرموز می‌تواند بخشی از یک ماهواره سقوط کرده باشد. آن‌ها در فلوریدا بودند و مرکز فضایی چندان از آن‌ها دور نبود. حتی این شیء مرموز شباهت عجیبی با نخستین ماهواره فضایی جهان با نام اسپوتنیک ۱ داشت و می‌توانست از زباله‌های فضایی روس‌ها باشد.

کره اسرارآمیز بتز
اسپوتنیک ۱

با‌ این دلایل کره اسرارآمیز می‌توانست متهم درجه اول آتش‌سوزی اخیر به‌شمار رود. البته روی کره هیچ اثری ناشی از صدمات حین سقوط از آسمان و حتی برخورد به زمین نبود؛ پس خانواده بتز این‌طور حدس زدند که این گوی یک نوع تیلهٔ بزرگ است که می‌تواند در توپ‌های قدیمی مورد مصرف داشته باشد. صاحب آن نیز به‌دلایلی همچون جذابیت بیشتر آن را با لایه‌ای از نقره آب‌کاری کرده است.

کره اسرارآمیز بتز

به‌هرحال خانواده تصمیم گرفت کره عجیب را به‌عنوان سوغات ماجراجویی خود به خانه بیاورد و بعد از مدتی هم توجه اهالی خانواده به کره مرموز کاهش یافت تا اینکه روزی تری دست به گیتار خود برد تا دوستانش را با نواختن قطعه‌ای مسرور کند. با نواختن گیتار شیء کره مانند که تابه‌حال کنار پنجره اتاق خواب در حال خاک خوردن بود شروع به واکنش کرد.

کره اسرارآمیز بتز شروع به حرکت می‌کند

هنگامی‌که تری شروع به نواختن گیتار کرد متوجه شد که کره نیز شروع به لرزیدن می‌کند. حرکتی شبیه ویبره یک دیاپازون که برای یک کره بسیار عجیب بود.تری تحریک شد تا آزمایش‌های دیگری روی کره اسرارآمیز انجام دهد و نتایج عجیبی نیز از آزمایش‌های خود ثبت کرد.

صدای خفهٔ غریبی از کره اسرارآمیز در برابر نواختن بعضی از نت‌ها به گوش می‌رسید که برای گوش انسان بسیار نامفهوم بود؛ و‌لی گویی از فرکانس خاصی بهره می‌برد. چراکه این رزنانس عجیب مایه آزار عمیق سگ خانواده می‌شد.

سگ بی‌نوا هنگامی‌که نزدیک کره بود به‌حدی آزار می‌دید که ناله می‌کرد و تلاش داشت با دستانش گوش‌هایش را بپوشاند؛ اما وقایع عجیب کره به این‌جا ختم نمی‌شد. آن‌ها متوجه شدند زمانی‌ که کره را به‌ سمتی هل می‌دهند، کمی جلوتر می‌ایستد و با ارتعاشی تغییر جهت می‌دهد و دوباره به‌جایی بازمی‌گردد که آن را هل داده‌اند.

کره به تغییرات آب‌وهوایی با لرزش‌های گوناگونی از خود واکنش نشان می‌داد. به‌ویژه در روزهای روشن که واکنش خاصی از خود نشان می‌داد و گویی از نور خورشید انرژی می‌گرفت؛ ولی تحت این شرایط هیچ‌گونه تغییرات واضحی از نظر گرم شدن یا حتی تابش نور مادون قرمز از خود نشان نمی‌داد.

در عین حال لرزش خفیفی در آن دیده می‌شد که به‌نظر می‌رسید درون خود یک موتور کوچک دارد. نکته جالب دیگر وجود تنها یک نقطه با خاصیت مغناطیسی روی سطح کره بود که البته تنها بر اسرار آن اضافه می‌کرد.

تری به‌ این نتیجه رسید که می‌تواند با کره ارتباط عمیق‌تری داشته باشد پس شروع به آزمایش‌های جدیدی کرد و به‌ نتایج شگفت‌انگیزی نیز رسید.

کره اسرارآمیز بتز

تری سعی می‌کرد با ایجاد صداهای خاص واکنش دقیق‌تری از کره ببیند. کره نیز درمقابل صداها به‌نوعی تقلید دست می‌زد.
لحظه اوج ماجرا زمانی بود که تری کره را روی میز قهوه‌خوری مادرش گذاشت تا بهتر بتواند به آزمایش‌های خود ادامه دهد ولی متوجه شد هنگامی‌که کره یه سمت لبه شیشه‌ای میز رانده می‌شود با هوشمندی خاصی و اجرای یک مانور حرکتی از سقوط خود جلوگیری می‌کند.

کره اسرارآمیز بتز

برای خانواده تری این تصور به‌‌یقین نزدیک شده بود که کره هوشمندانه رفتار می‌کند، منتهی نمی‌دانستند این فراست از سیستم درونی خود کره نشأت می‌گیرد یا از‌ طریق کنترل از راه دور چنین نتایج و تصمیم‌هایی از کره فلزی دیده می‌شود.

گویی کره باور آن‌ها را به چالش می‌کشید و خانواده بتز نیز با انجام آزمایش‌های گوناگون سعی می‌کردند راز کره مرموز را کشف کنند. برای آن‌ها قطعی شد که کره شگفت‌انگیز به‌نحوی تلاش می‌کند سقوط خود را بدون صدمه دیدن کنترل کند. آیا آزمایش‌های آن‌ها کافی بود؟

یکی از اعضای خانواده تصمیم گرفت تا به میز شیبی بدهد تا کره سقوط کند ولی کره با چرخش به دور خود، از سقوط خود جلوگیری کرد. این واکنش دور از انتظار کره که گویی قوانین گرانش نیوتن را به سخره گرفته بود باعث شد خانواده بتز بیشتر شگفت‌زده شوند.

کره با حرکت در خانه و اطراف آن، خانواده بتز را بار دیگر غافلگیر کرد تا جایی‌ که آن‌ها تصمیم گرفتند کره را شب هنگام در یک کیسه بسته‌ شده قرار دهند تا مبادا فرار کند.

سرانجام آن‌ها تصمیم گرفتند دیگران را نیز از وقایع کره شگفت‌انگیز مطلع کنند تا شاید خودشان نیز به جواب چند سوال دست پیدا کنند.

دنیای رسانه به آتش کشیده می‌شود

نخستین تماس با نشریه محلی جکسون‌ویل بود. مجله نیز که مشتاق ماجرا بود یک عکاس را به نزد آن‌ها فرستاد تا مطمئن شود ماجرا چفت‌و‌بست محکمی دارد.

لون انگر عکاس در عین حفظ حس بی‌اعتمادی خود در ۱۲ آوریل به دیدار خانواده بتز رفت. او خوب می‌دانست که امکان دارد آینده شغلی خود را بر سر این کار بگذارد.

هنگامی‌که انگر به خانه بتز رسید با استقبال گرم آن‌ها روبه‌رو شد و نخستین جمله‌هایی که شنید این بود: تا به چشم خود نبیند باور نمی‌کنید.

مادر خانواده از او خواست تا کره فلزی براق را روی زمین بگذارد و بعد از آن ماجرا به‌نحوی پیشرفت که بهتر است از زبان انگر روایت شود.انگر می‌گوید:

او به من گفت: گوی را روی زمین بگذارم و آن را هل دهم. کره را هل دادم. کره غلتید و سپس متوقف شد. گفتم: پس چی شد؟ او گفت : فقط یک دقیقه صبر کنید. کره شروع به چرخش کرد و حدود ۴ پا حرکت کرد. دوباره متوقف شد و دوباره چرخید و این‌بار حدود هشت پا به‌سمت چپ در یک قوس بزرگ حرکت کرد و درست پیش پای من ایستاد.

انگر نیز با دقت و احتیاط به بررسی گوی پرداخت او هم نتواست درزی یا نشانه‌ای از سازنده روی سطح کره فلزی پیدا کند و تنها تأکید کرد که یک مثلث کوچک روی گوی دیده می‌شود.

کره اسرارآمیز بتز

عکاس جوان گزارش تجربه اسرارآمیز خود را به ویرایشگر روزنامه رساند و آن‌ها نیز بدون تأخیر گزارش کره شگفت‌انگیز خانواده بتز را چاپ کردند و آتشی در دنیای رسانه‌ها به‌پا شد.

کره اسرارآمیز بتز

از انتشارات معتبر کشور مانند نیویورک تایمز، روزنامه لندن و چند خبرنگار مطرح به‌سمت آدرس خانه بتز روانه شدند تا حقیقت ماجرا را با جشم خود ببینند؛ اما این موضوع تنها توجه رسانه‌ها را به خود جلب نکرده بود. دانشمندان، پژوهشگران و حتی نظامیان نیز به‌دنبال دیدن این کره مرموز بودند.

کره اسرارآمیز بتز

نمایندگانی از نیروی دریایی

نمایندگانی از نیروی دریایی ایالات متحده و همچنین ناسا با خانواده بتز تماس گرفتند. علاقمندان UFO و نماینده سازمان پژوهش‌های پدیده هوایی (APRO) نیز به‌سرعت خود را به آنجا رساندند. آن‌ها مملو از احساس شک و اشتیاق بودند و با دیدن توانایی‌های عجیب کره شگفت‌انگیز تحت تاثیر قرار گرفتند.

تا آنجا که یک سخنگوی نیروی دریایی ایالات متحده حاضر شد در یک برنامه تلویزیونی گواهی بدهد که شاهد رفتار عجیب کره بوده درحالی‌که قادر به مشخص کردن سازنده و علت رفتار آن نیست. بیانیه رسمی نیز از طرف نیروی دریایی صادر شد که اعلام می‌کرد مالکیت کره از آن دولت ایالات متحده نیست.

کره اسرارآمیز بتز

تمام این وقایع به‌نحوی پیش رفت که آرامش نه‌تنها از خانواده بتز بلکه حتی از محل سکونت آن‌ها نیز رخت بربست و هجوم گسترده علاقمندان زندگی را بر آن‌ها سخت کرد.

در عین حال آن‌ها نمی‌خواستند کره را نیز از دست بدهند و حتی به پیشنهاد یک منجم و یوفوشناس معروف به نام آلن هینک (Allen Hynek) برای فرستادن کره به دفتر تحقیقات وی برای انجام آزمایش‌های بیشتر حتی باوجود تضمین و وثیقه کافی برای حفظ و نگهداری کره، باصراحت مخالفت کردند.

رفت‌وآمد کره اسرارآمیز بتز

درست هنگامی که فشار و جو روانی علیه خانواده بتز درحال زیاد شدن بود و تجمع و رفت‌و‌آمدهای مکرر افراد کنجکاو باعث عصبانیت خانواده شده بود، پرده‌ای دیگر از حقایق عجیب کره اسرارآمیز فرو‌ریخت.

خانواده بتز شنیدن صدای وهم‌انگیز یک موسیقی که از ارگی نواخته می‌شد را تجربه می‌کردند، درحالی‌که مدعی بودند چنین سازی در خانه آن‌ها وجود ندارد؛ اما شگفتی ماجرا به همین جا ختم نشد.

کره اسرارآمیز بتز

بعد از آن درهای خانه بدون دلیل در طول شبانه‌روز بازوبسته می‌شدند و به‌نظر می‌رسید خانه آن‌ها توسط اشباح شرور مورد حمله قرار گرفته است. دیگر کنجکاوی جای خود را به نگرانی داده بود و خانواده بتز متوجه شدند که به‌ پایان ماجرای پررمزوراز و جالب کره اسرارآمیز نزدیک می‌شوند.

کره اسرارآمیز بتز

به‌دنبال این اتفاق‌های شبانه و ترسناک خانواده تصمیم خود را گرفتند و از دانشمندان نیروی دریایی جکسون‌ویل یاری خواستند.

نظامیان و کره اسرارآمیز بتز

دانشمندان ارتشی در همان گام اول متوجه شدند با سدی بزرگ روبه‌رو هستند. دستگاه‌های متالوژیست ارتش قادر به‌ تولید اشعه ایکس کافی برای نفوذ به درون کره نبود تا اسرار آن را برملا کند؛ اما آن‌ها قصد تسلیم شدن نداشتند و با دستگاه قوی‌تری به سراغ کره رفتند. در‌ عین اینکه با آزمایش طیف‌سنجی سعی می‌کردند جنس ماده کره را نیز تعیین کنند.

پژوهش‌های آن‌ها مشخص کرد کره دقیقا به قطر ۷/۹۶ اینچ است و وزن آن نیز تنها ۲۱/۳ پوند است. برآورد آن‌ها از ضخامت پوسته کره اسرارآمیز تقریباً یک‌و‌نیم اینچ بود که می‌توانست فشاری بالغ بر ۱۲۰ هزار پوند در اینچ مربع را تحمل کند.

کره اسرارآمیز بتز
تصویر اشعه ایکس با کنتراست تقویت شده از کره اسرار آمیز

جنس کره نیز از فولاد ضدِزنگ به‌ویژه آلیاژ فرومغناطیس ۴۳۱ تعیین شد. این آلیاژ باوجود نیکل موجود در آن می‌تواند حرارت‌های بالا، تنش‌های مکانیکی و خوردگی را به‌خوبی تحمل کند و شاید بهترین مثال کاربردی برای استفاده آن مصرف در صنایع ساخت زیردریایی‌ها باشد.

با بررسی توسط اشعه ایکس قوی‌تر نیز مشخص شد که درون کره چند گوی به‌ویژه یک گوی مرکزی ساخته شده از ماده‌ای با چگالی غیر‌معمول قرار دارد. خواص احتمالی ماده درونی باعث شده بود که از شکافتن یا نفوذ فیزیکی به درون کره پرهیز شود. آن‌ها متوجه شدند که کره چهار قطب مغناطیسی دارد که دوبه‌دو مثبت و منفی هستند و درعین‌حال متحد‌المرکز نیستند.

با تحقیقات نیروی دریایی این نتیجه نیز مشخص شد که باوجود خصایص مغناطیسی کره، نشانه‌ای از رادیو‌اکتیویته بودن آن وجود ندارد و به‌نظر نمی‌رسد که بتوان آن را در دسته مواد منفجره قرار داد.

پژوهشگران تمایل زیادی به بررسی بیشتری داشتند؛ اما خانواده بتز برای آن‌ها شرط گذاشته بودند، ظرف دو هفته نتایج کار خود را اعلام کنند و کره را بازگردانند.

نیروی دریایی به‌وعده خود عمل کرد و کره را بازگرداند؛ لیکن همچنان سؤال‌های مربوط‌به منشاء و هویت کره بی‌پاسخ ماند. البته نیروی دریایی با بازگرداندن کره به‌نوعی اعلام کرده‌ بود این قطعه از آن دولت آمریکا و نیروی دریایی نیست.

آیا لایه‌های مخفی و محرمانه در سیستم حفاظت اطلاعات آمریکا باعث ‌می‌شد که آن‌ها چنین اقدامی کنند. اگر آن‌ها ابزاری ساخته بودند که می‌توانست به‌عنوان یک ابزار اطلاع‌رسانی و راهنمای ادوات موشکی در نقاط دیگر به تجهیزات مادر کمک کند، آیا صلاح می‌دیدند تا وجود آن‌ را مطرح کنند؟

محصولی از هوش موجودات فرا‌زمینی

حال که نظرات کارشناسان نیروی دریایی از نگرانی خانواده بتز کاسته بود و آن‌ها متوجه شدند که احتمال دارد کره اسرارآمیز محصول هوش موجودات فرا‌زمینی باشد و دوباره بازار کنجکاوی‌ها داغ شد.

کره اسرارآمیز بتز

متخصصان با دلیلی منطقی ابراز کردند برای تأیید منشاء فرا‌زمینی کره باید دیگر دانشمندان جهان نیز آن را یررسی کنند؛ ولی احتمال اینکه آن‌ها نمی‌خواستند بر وحشت وجود موجودات فرا‌زمینی هوشمند دامن زده شود نیز می‌توانست علت مناسبی برای مطرح کردن این نظریه‌ها باشد.

کره اسرارآمیز بتز و دکتر ویلسون

پژوهشگر دیگری به نام دکتر کارل ویلسون به نمایندگی از یک موسسه تحقیقاتی از لوئیزیانا نیز به‌نزد خانواده بتز آمد و بعد از ۶ ساعت بررسی اعلام کرد کره امواج رادیویی از خود ساطع می‌کند و در اطراف خود امواج مغناطیسی دارد.
دکتر ویلسون نیز وجود قطب‌های مغناطیسی را تأیید کرد و اعتراف کرد که کره یک پدیده فوق‌العاده چالش‌برانگیز برای بشر است. همچنین به‌نظر او چگالی شار میدان با‌ این مشخصات علم فیزیک را به مبارزه طلبیده است.
ویلسون همچنان ادعا کرد که فلز پوسته اگرچه قابل مقایسه با فولاد ضد زنگ است لیکن در خود عنصری ناشناخته دارد که باعث قدری تفاوت با فولاد خواهد شد.

کره اسرارآمیز بتز

ظاهراً دکتر ویلسون نیز شاهد رفتار کره، طی مسیر و تغییر مسیر ناگهانی آن بوده ولی نتوانسته بود یک الگو یا علت برای این رفتار کره تعریف کند. درعین‌حال خانواده بتز خواسته یا ناخواسته به‌طرز عجیبی خود را در مقابل خطرات ناشناخته آزمایش‌های دکتر ویلسون قرار دادند.

کره اسرارآمیز بتز
از تصاویر افشاگری مردخای وانونو از فعالیت‌های هسته‌ای اسرائیل

اگر این وسیله قوه تخریب داشت می‌توانست وقایع ناگواری در حین آزمایش‌ها رخ دهد که البته قابل جبران نبود. ازاین‌جهت شباهت جالب کره اسرارآمیز بتز با بمب اتمی که مردخای وانونو افشاگر اسرائیلی با عکاسی از فعالیت‌های هسته‌ای اسرائیل منتشر کرد نیز جالب‌توجه است. تصاویری که در آن کره‌ای فلزی درون پوششی تیره رنگ قرار می‌گرفت می‌توانست مفهومی جدید به کره اسرارآمیز بتز بدهد.

درنهایت دکتر ویلسون نیز نتوانست درباره منشاء کره چیز فراتر‌ بگوید و خانواده بتز نیز به‌حقیقت ماجرا نزدیک‌تر نشدند و نظریاتی همچون یک کاوشگر فضایی آسیب‌دیده یا شاید یک دستگاه ضد گرانش در وصف کره هنوز به قوت خود باقی بود.

سرانجام کره اسرارآمیز بتز

سرانجام نمایندگان APRO توانستند خانواده بتز را متقاعد کنند که کره می‌تواند نشانه‌ای از موجودات فضایی هوشمند باشد و بدین‌ نحو آن‌ها را شایسته دریافت جایزه ملی ۵۰ هزار دلاری کردند که در دهه ۷۰ برای یافتن مدارک یا شواهد علمی ارزشمند از موجودات فضایی تعیین شده بود.
هرچند گفته شد این مرکز بعد از یک سری آزمایش‌ها این کره اسرارآمیز را به‌عنوان یک سند از موجودات فضایی قبول نکرده و منشاء آن را زمینی اعلام کرده است. شاید تلخ‌ترین بخش ماجرا این است که در‌ حال‌ حاضر خبر معتبری از سرنوشت این کره در اختیار کسی نیست.

کره اسرارآمیز بتز

به نظر می‌رسد بعد ازاین، حقایق ماجرا در هالهٔ روایت‌های گوناگون و فانتزی که با‌حمایت گروه‌های ذی‌نفع در وقایع کره اسرارآمیز منتشر می‌شد پنهان شده است.
متحمل است که کره اسرارآمیز هنوز هم در نزد خانواده بتز نگهداری شود. بااین‌وجود می‌توان این پرسش را نیز به سؤال‌های کره اسرارآمیز خانواده بتز اضافه کرد که چه کسی آن را ساخت؟ چه هدفی داشت؟ و اکنون این کره اسرارآمیز کجاست؟

امتیاز: 4.4 از 5 (17 رای)
کمی صبر کنید...

۴۵ دیدگاه

  1. Avatar محمد گفت:

    وقتی طرف با یه اسم دیگه میاد از خودش دفاع کنه،حق با unkow هست!!!! با این ضریب هوشی بالا مواظب باش نابغه! حتما آدم فضایی ها از سیارات دیگه با دوچرخه میان،جنرالای ارتش چی میگن بعد یه نفر به معنای واقعی کلمه بیسواد میاد نظر میده،اول برو مشقاتو خوب بنویس،اطلاعاتتو از تو میو نیوز میخونی؟ چرا نمیای توییتر بیا تا مردم یکم بخندن البته اینا گریه داره

    • Avatar مجید گفت:

      سلام میتونین راهنمایی کنین من ی گوی فلزی تو خالی دارم که داخلش با تکان دادن صدا میده که توش چیزی هست و اینکه تمام این گوی با خط و شکل های عجیبی مثل آدم فضایی مثل انسان وحتی شکل حیوانات مختلف هست و چیزی که جالبه به این گوی وقتی نگاه میکنب و کاملا حواست نباید به جای دیگه باشه و پلک هم نباید بزنی این کار رو که انجام میدی تصویرهایی ضاهر میشه اصلا واقعا باور کردنی اصلا نیست هر تصویری که به نظرتون میاد میشه مشاهده کرد اگه کسی در مورد این گوی فلزی که این نشانه هارو داره میدونه لطفا راهنمایی کنه ممنون

      • Avatar محمد گفت:

        احتمالا جنسش خیلی خوله

      • Avatar کیمیا گفت:

        وای خیلی جالبه راستش دوست دارم بیشتر در موردش البته اگه پیاممو دریافت کنید

        • Avatar عبدالله جعفری گفت:

          اهانت به هم نشانه پائین بود آی کیو وفرهنگه اعتقاد به فضایی ها ویا بی اعتقادی به انها مگه مهمه که عده ای ابله به هم اهانت کنند همه هم ازروی اعتقاد دیگران بدست امده نه تحقیقات شخصی همه مطالب اینترنتی هستند فعلا یوفو هست ولی کسسی نمیداندکه ازکجامیادداینکه بخاطراعتقادداشتن به اینهایانداشتن به هم اهانت کنی
          این بلاهت وازبی سوادیه چون ادم بی سواد نظرمخالف راتحمل نمیکند

  2. Avatar فراز گفت:

    من متعجبم که چرا یک عده (همچون طرفداهای بی منطق BTS) میان به کسانی که معتقدند موجودات فضایی وجود ندارند یا حداقل به کره ی زمین نیامده اند، ناسزا می گویند؟!
    خیلی از حرف های unknow درستند. موجودات فضایی هم وجود ندارند و اگر باشند هم در کهکشان ما نیستند و ما هرگز آن ها را نخواهیم دید. جالبه! یک زمان هم می گفتند آدم فضایی های سبز رنگ در مریخ زندگی می کنند!!!

    • Avatar اشکان گفت:

      ضریب هوشیت چنده؟ حال تو کی هستی که به حرفات بشه استناد کرد؟من واسه حرفام دلیل دارم تو چی؟پس برو به همون بی تی اس گوش بده و وقتی فهمشو پیدا کردی بیا نظر بده،قبلشم یه تست هوش بده

    • Avatar alex گفت:

      ببین رفیق من به بعضی از این تئوریا اعتقاد دارم ولی دلیل نمیشه بیام نظر کسی رو عوض کنم اون طرف حالا اخلاقش اینجوری بوده نمیشه عوضش کرد ولی مثل اینکه تو هم دست کمی از طرف نداری وقتی میای جمع میبندی و به دو میلیون ارمی توهین میکنی انتظار این چیزا رو هم داشته باش. تو اول برو یه سرچ بزن بعد از دیدن موفقیت پسرا بعد هیت بده. فایتینگ داداش

  3. Avatar اشکان گفت:

    از چیزی که فکر میکردم خیلی کم فهم تری خیلی،دوباره میگم ضریب هوشیت چنده؟ و جواب هیچکدوم از سوالای منم نتونسی بدی،من میگم کلاش چند سال بعد از جنگ جهانی اختراع شد میگه کلاشینکف مدرسه نرفته و سلاح ارزونیه،!آلمان نازی اگه سلاح خاصی داشت که جنگو میبرد،واقعا چرا یکی انقدر نفهمه!تو این روزا به خندوندنه مردم ادامه بده ولی بهت توصیه میکنم بیا توییتر اونجا به عنوان جک قرن ترند میشی،من تو فیلما دیدم!!! شخصی که اطلاعاتش در حده فیلم دیدن و خواب دیدنه،تو کلانتری سر کوچشونم راش نمیدن بعد میاد از پادگانایه سریه ارتش امریکا و روسیه حرف میزنه!!!،ایلان ماسک هم یه شیاده که پولشو با سو استفاده از احمقایی مثل تو درمیاره،ارتش امریکا و خود امریکاا صدو پنجاه سال پیش هیچ قدرتی نبودن و ارتش امریکا بزرگترین مشکلش سرخپوستا و سیاه پوستا بودن و بزرگترین سلاحشون کلت شش لول بوده!بازگشت به گذشته هم از نظر تئوری دقیقا شدنیه،جنرالای ارتشم به کسی جواب پس نمیدن!بشقاب پرنده ها هم بصورت رسمی یه هکر سال 2000 چندتا فیلمو از ارتش امریکا سرقت کرد و پخش کرد فیلمایی که ارتش آمریکا روشون تحقیق میکرده،تو هیچ اطلاعاتی واسه بحث کردن نداری،واقعا افسوس داره دیدنه همچین کم فهمایی

  4. Avatar سامان گفت:

    مثل 100 سال پیش که خیلی ها جن می دیدند، در دهه 70 هم خیلی ها آدم فضایی و ابزار و دستگاهاشون رو می دیدند!!!
    پس کجایند همه اون فضایی های خیلی پیشرفته؟! چرا روز به روز دارند کمتر دیده میشند؟! فکر کنم به خاطر اینه که تخیل آدم ها ضعیفتر شده 😅

    • Avatar اشکان گفت:

      ضریب هوشیت چنده؟ فکر کنم 29 باشه

      • Avatar unknow گفت:

        لابد باور داشتن به اینکه این بشقاب پرنده هایی که گهگاهی دیده شدن یعنی یوفو ها یا آدم فضایی ها یعنی ضریب هوشی 229 یا نابغه بودن
        و چون 2 تا ژنرال ارتش بیان تأیید کنن یعنی اینا بیگانن

        هیچ آدم فضایی پاشو به زمین نذاشته یا به زمین نیامده که بخواد گوی اسرار آمیز یا بشقاب پرنده یا تکنولوژی فضایی بجای بذارع

        یک نظر گذاشتم در جوابتون اما ظاهرا بخاطر توهین هایی که کردم تأیید نشد آخرشو میگم
        هرموقع تونستی منبع خبری قبل از دوره ی نیکولا تسلا یا قبل از امثال نیکولا تسلا بذاری چون مانند نیکولا تسلا هم بوده بعد بیا اینجا حرف از یوفو یا آدم فضایی بزن
        اگر تکنولوژی عجیبی قبل از شروع دوره ی اوج علمُ تکنولوژی پیدا شده ماله نسل های قبل از ماها هست
        من که چیزی ندادم

        حتی همین اهرام ثلاثه مصر هم ماله نسل های انقراص شده ی قبل از ما نیست
        اما یگ چیزی پیدا شد یکبار توی یک مستند داشتم میدیدم که یه سری سلاح های پدافندی بودند که هرچی توی هوا میدیدن میزدن یعنی اینطور برداشت کردن فقط هم همون یک مستند ازش هست و خیلی سال پیش از تلوزیون دیدم که شک دارم واقعی باشه

        منکر وجود آدم فضایی نیستم
        ولی هیچ بیگانه از زمانی که ما که آخرین نسل انسان ها حساب میشیم و هزاران سال هست که روی این کره زندگی می کنیم و الان 8 میلیارد شدیم هیچ آدم فضایی سمت کره ی زمین نیومده و پاشو به این کره نذاشته
        از این بابات مطمئن باش

        • Avatar اشکان گفت:

          اول مشقات بنویس تا وقت واسه بحث کردن داشته باشی,تو اول برو تو گوگل بیشتر سرچ کن آخه سطح اطلاعات تو در حد گوگله،اول برو ببین باب لازار کیه منطقه 51 چیه،فقط با این ضریب هوشیه بالات بپا دلتا فورس نیاد بدزدتت و ببرت تو نشست بیلدربرگ بقیه برنامه هاشونو برنامه ریزی کنی،اره واقعا با امثال تو شدیم هشتاد میلیون که الان انقدر بدبختیم،زمان جنگ جهانی دوم هنوز کلاش اختراع نشده بود،یک سلاح بوده که جت جنگنده رو نابود میکنه!!!،دختر باهوش متشکریم که سوژه خنده چند نفر جور کردی،باب لازار تو منطقه 51 کار میکرده درباره گوی بتز نظر میده بعد یه کم فهمی مثل تو که تو کلانتری محلشونم راش نمیدن میاد تز میده درباره پادگانای سری!،جنرال نمیدونه تو میدونی،برو بچه رای بده روحانی.دوباره میگم ضریب هوشیت چنده؟

          • Avatar unknow گفت:

            جالبه ظاهرا افرادی مثله شماها دارن شروع می کنن نظر گذاشتن
            https://dinu.ir/%d9%85%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%af%db%8c%d9%87-%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%ba-%d8%b3%d9%86%d8%ac
            توی این پست اگر قرار باشه با نظر کسی موافق باشم نام کاربری منشأحیات هست
            ولی ظاهرا اونجاهم یکی پیدا شده و بهش گفته ضریب هوشیت چنده واسه مسخره کردنش
            دیروز هم فیلم تنت رو دیدم مطمئن اگر همین الان ژنرال ارتش آمریکا بیاد بگه معکوس زمان ممکن هست یا یک شخصی مثله ایلان ماسک شما سریع باور می کنید

            امثال انیشتن یا نیوتن یا اشخاصی که فیزیک کوانتومُ ساختن
            دانشمندای الان تازه دارن بعضی از چیزایی که گفتنُ می فهمن
            تسلا اسلحه ساز نبود که بره کلاشینکف بسازه تسلا در زمینه الکتریسیته و انرژی کار می کرد
            انتقال داده و همینطور کنترول از راه دور و حتی برق رسانی از راه دور کاره نیکولا تسلا بوده نه ارتش آمریکا

            ای کی 47 یه بی سواد ساخت اگر میبینید تا الان استفاده شده و همچنان هم داره استفاده میشه بخاطر ارزون بودنش هست نه اینکه اسلحه خاصی باشه بخاطر اینکه به ساده ترین شکل ممکن ساخته شده و تو هر شرایطی کار می کنه شخصی که این اسلحرو ساخت یک ارتشی بوده
            اون زمان این اسلحه بخاطر ارزان بودنش و راحتی در ساختش و همینطور بازو بسته کردن باعث پیروزی همون جبه ای شد که این اسلحه واسش اختراع شد
            یکی از اسلحه هایی که به هوشمندانه ترین شکل ممکن درست شده برمی گرده به دوران جنگ جهانی اول به نام lewis machin gun
            بهتره یه نگاهی هم به لیست اسلحه های آلمان نازی بندازی که چه مسلسل هایی استفاده می کردن
            اون زمان ارتش آلمان نازی دارای پهبادهایی بودن که یک نفر می تونست باهاش پرواز کنه و از هوا حمله کنه بصورت ایستاده اون زمان هواپیمای پرواز عمودی ساختن الان یه زاپاتا ساخته شد مردم چه ذوقی کردن قیمت بالای 200 هزار دلار انگار از طلا ساخته شده همچین قیمتی داره

            تسلا هم اسلحه نساخت بلکه شتاب دهنده ذراتُ ساخت که الان توی cern استفاده میشه
            شتاب دهنده ذرات اگر بعنوان اسلحه استفاده بشه هیچ شیئی توی هوا نمی تونه از دستش فرار کنه الان شیوه های جدیدی هم ابداع شده که در اندازه کوچیک می تونن سرعت ذراتُ به نزدیک نور برسونن اونوقت مردمُ با سلاح لیزری سرگرم کردن درحالی که لیزری که برای همجوشی هسته ای استفاده میشه حرارتی بالای 20 میلیون درجه ای ایجاد می کنه چنین لیزری با چنین قدرتی توی بدترین شرایط آبُ هوایی هم از جو زمین می تونه خارج بشه و بزنه ماهواره توی فضارو از وسط نصف کنه
            بعد ژنرال های ارتش و حتی رئیس جمهور میان پز سلاح لیزری استفاده شده روی ناوهارو میدن
            به شتاب دهنده ی ذرات لیزر جامد هم میشه گفت چون اگر شلیک بشه یه حالتی مثله لیزر داره اما با این تفاوت که بجای فوتون که میشه نور بجاش ماده شلیک میشه البته فقط نوترون اگه اشتباه نکنم
            شتاب دهنده ی ذرات توی فیلم تنی استارک 1 استفاده میشه صحنه ی ساخت عنصر جدید درواقع یه همچین حالتی داره
            سرچ کنی tony stark 1 make new element توی یوتیوب میاد اون یک شتاب دهنده ذرات کوچیک هست که ازش برای انتقال نیرو از طریق برخورد با عنصر جدید استفاده میشه
            این عنصر معلوم چی هست ولی خیلی شبیه به عنصر لباس بلک پنتر هست که با ضربه خوردن نیرو چذب می کنه که این نیرو دوباره قابل استخراج هست

            جنگ که بشه خودتون همه چیزو میبینید من خواب جنگُ دیدم البته این فقط یک خواب نمیشه گفت جنگ میشه براساس یک رویا

        • Avatar حسین گفت:

          فبل از که همینجور حرف بزنی کمی تفکر کن.چرا همچین حرفایی میزنی که چند نفر بیان و مسخرت کنن.قبل از جرف زدن یکم فکر کن که چند نفر نیان بهت بخندن.چرا بی دلیل خودتو سوژه خنده میکنی با این تفکرات بچه گانه؟کم سن بودن باعث این نمیشه که هر حرفی تو ذهنت اومد بیان کنی،شخصیت خودتو پایین نیار

        • Avatar ارژنگ گفت:

          هیچ آدم فضایی پاشو به زمین نذاشته!!! جنرالا نمیدونن تو میدونی!!،یه جا دیگه میگه من نگفتم بیگانه ها نیستن!!با خودت چند چندی؟یه جا دیگه میگه بشقاب پرنده وجود نداره،پس حتما آدم فضایی ها با موتور گازی سفر میکنن،دوستان این unknow خیلی بچست مسخرش نکنید تو ذوقش میخوره،به قول سعدی خودش میره یه جایه بدتر ضربه بدتر میخوره،واقعا فکر نمیکردم انقدر کسایی بشن که دچار توهم و کم فهمی باشن

        • Avatar آرش آزاد گفت:

          شما نمیتونی بدون دلیل منطقی که عموما قابل قبول باشه این نظریات رو باطل و غیر قابل بررسی و دقت و کنجکاوی اعلام کنی . اینکه ژاپن یهو از یه کشور در پستو و منزوی ظرف ده سال به آلمان و بریتانیا و آمریکا میرسه و یا انقلاب میکروچیپ و ترانزیستور بدون مقدمه و در حالی که هرگز انسان نمیتونست به همچنین امکانی حتی فکر بکنه چه دلیلی میتونه داشته باشن بجز کمک دیگران یا حاقل کپی از روی آنها ؟

    • Avatar IL گفت:

      چون اونا اگه هم وجود داشته باشن ما نمیبینیم مگه اسکیزوفرنی داشته باشیم، عرازشه جز جهل و تحجر و فحش کاری بلد نیستن

  5. Avatar اشکان گفت:

    چقدر به این unknow و این arsham خندیدیم. بنیامین به اهنگ داشت که توش میگفت ساعت دیوار شلوار گلدون پیاز خیار سبز همه چیو توش میگفت یاد اون افتادم. آخه کند ذهن پرواز چه ربطی داره؟ یه نفهم یه قاشق تو دریا کرد و کشید بیرون و گفت اه تو دریا که ماهی نیست! جنرال ارتش امریکا و روسیه میاد میگه ادم فضایی ها وجود دارن بعد یکی مثل این عقب مونده میاد تخیلاته ….بهم میبافه.ما که خیلی خندیدیم البته اینا گریه داره.با یه مشت …شدیم هشتاد میلیون

    • Avatar unknow گفت:

      باشه شما به موجودات فضایی باور داشته باش ولی چرا این همه توهین می کنین
      موجودات فضایی هم احتمالا با وجود اون همه علم و تکنولوژی های پیشرفته ای که دارن به منابع کره ی زمین وابستن که اینجا پیداشون شده و دارن دور دور می کننُ عشقُ حال

      من که از روی شواهد حرف میزنم
      هرکی یخورده اهل تفکر باشه فقط یخورده راجب نیکولا تسلا خوانده باشه کله ماجرارو می فهمه
      شتاب دهنده ی ذرات تأثیر فرکانس های مختلف برروی ذرات منبع انرژی کیهانی بینهایت ضد جاذبه لیزر و خیلی چیزهای دیگه از جمله هارپ و همینطور کنترول آب و هوا دستکاری میدان مغناطیسی زمین از دست آوردهای نیکولا تسلا بوده
      همین اینترنتی که داری ازش استفاده می کنی کاره ارتش آمریکا نبوده بورو بخون کاره نیکولا تسلا بوده انتقال داده از راه دورُ اولین کسی که انجام داد نیکولا تسلا بود
      این تازه یک دانشمند هست
      دلیل اینکه این همه کارو یک شخص تونست انجام بده بخاطر این بوده که دانشمندا اون موقع دستشون باز بوده و هنوز جامعه علمی شکل نگرفته بوده و جامعه ی علمی توسط ادیسون شکل گرفت پس بورو دستاوردهای دانشمندای قبلترُ بخون که اون زمان چه دستاوردهایی داشتند
      اولین کسی که گفت می تونم سلاحی بسازم که هرچیزیُ نابود کنه مهم نیست جسه ی اون چیز چقدر بزرگ باشه نیکولا تسلا بود که الان ازش بعنوان شتاب دهنده ذرات استفاده میشه
      تمام پروژهاش به دست همون اشخاصی رسیده که سرمایه ی کار بر روی پروژرو بهش دادن و بعدش همشون بصورت سازمانی کنترول و از دید مردم پنهان شد
      نه فقط آمریکا روسیه چین بلکه ایران هم خیلی چیزها در بخش نظامی دارن که حتی ارتشی هاهم ازشون خبری ندارن و حتی ژنرال هاهم اجازه ی اینُ ندارن از همه موارد آگاه بشن
      فیلم مرد آهنی 1 اگه اشتباه نکنم همین شتاب دهنده ذراتُ نوع کوچیکشُ که می تونه بعنوان سلاح هم استفاده بشه استفاده می کنه
      بعد مردمُ خنگ فرض می کنن که البته خنگ هم هستند اکثر مردم یه فیلم میسازن که اگه یک شهاب سنگ بیاد جلوگیری ازش چقدر سخته و شاتل می فرستن روش و با بمب هسته ای شهاب سنگُ به قطعه های کوچیکتر تقسیم می کنن درحالی که ساخت یک شتاب دهنده ذرات می تونه از زمین دربرابر برخورد هرچیزی محافظت کنه
      اینا اصلا تحت کنترول دولت ها یا کشورها نیستن اینا قومیتی کنترول میشن و خانوادگی
      دولت ها از همه چیز آگاه نیستن

      تفاوتی بین یک اسباب بازی با نسخه قابل استفاده یک وسیله نیست توی بحث ایرودینامیک
      جدیدا هم واسه تست نسخه اسباب بازی یا درواقع بهش میگن rc اون وسیلرو میسازن واسه تست ایرودینامیک بعد نسخه قابل استفاده
      یک ربات عنکبوتی مانندی هست توی یوتیوب که طرف باهاش ویدیوهای فان میسازه تبدیلش کرده به توماس ترین
      یعنی همینُ ارتشی که میلیاردها دلار بودجه داره و نخبه ترین افراد توی ارتش کار می کنن نمی تونه بسازه
      یه بزرگ همین رباتُ هیچ تانکی نمی تونه حریفش بشه
      پروژه همجوشی هسته ای هم داشته به نتیجه می رسیده البته برای عموم که بودجش توسط همه ی کشورهایی که روش سرمایه گذاری کرده بودن قطع شده و دانشمندا نتونستن تکمیلش کنن به محض اینکه تونستن نسبت به ورودی خروجی بیشتری بگیرن پروژرو متوقف کردن نذاشتن به اون نتیجه که می خوان برسن
      چرا یک چیز به این مهمی انقدر توی رسانه ها کمرنگ هست
      حالا شما بشین بگو اینا همش کاره یوفوهاست
      خوش خیال

      حدأقل اینُ سرچ کن تو یوتیوب
      fastest robot hand in the world
      ویدیو ماله 10 ساله پیش هست چطور با اون سرعت پردازش می کنه
      بعد بوستن داینامیک واسمون ربات نشون میده که حرکت پارکوری انجام میده یا ربات سگ واسمون می رفصه

      • Avatar اشکان گفت:

        کسی که اطلاعاتش در حده یه سرچ اینترنتیه !!!وای همه اینارو با سرچ کردن فهمیدی؟ ارتش امریکا و روسیه با اون قدرتشون نمیدونن ولی تو فهمیدی.افسوس مردم بدبخت ایران که امثال تو که توشون زیادن حق رای دارن.

      • Avatar اشکان گفت:

        آدم فضایی ها با اون تکنولوژیشون به منابع زمین وابستن؟خداوکیلی ضریب هوشیت چنده؟ اونا اگه اینجا میان هر دلیلی به جز منابع بدرد نخور زمینه. دلیلشو من نمیدونم که چرا اینجا میان ولی چیزایی که تو میگی نیست! بعدم تو که گفتی گوی بتز اختراع دانشمندای مخفیه که حتی ارتش امریکا و روسیه هم از اونا خبر ندارن.من واسه خودت میگم خودتو سوژه خنده نکن

      • Avatar پویا گفت:

        جنرالای ارتش اجازه دسترسی بهشو ندارن اونوقت تو فهمیدی به تنهایی!اینترنتو تسلا ساخته! ارتش امریکا نساختش! افسوس واسه این مردم ساده لوح که همه هم خودشون عقل کل میدونن درباره همه منابع.کسی که اطلاعاتش در حده یه سرچ اینترنتیه و خودشو عقل کل میدونه

        • Avatar unknow گفت:

          باشه

          شماها با باور به اینکه این همه کارارو آدم فضایی کردن خوش باشین
          چقدر شما نخبه این که از سطر اول حرفم این برداشتُ کردین که موجودات فضایی واسه منابع کره ی زمین اینجان،این حرفُ برای مسخره کردن شماها گفتم بعد با همین حرف میاین خودمو مسخره می کنین

          سوخت ستاره ای یک منبع انرژی بی نهایت هست 90 درصد مشکلاتی که موجودات هوشمندی مثله انسان واسش به جون هم می افتن بحث انرژی هست چون انرژی هست که شکمتُ سیر می کنه و یه سقفی هم بالا سرت می ذاره تا الان رایگان نبوده و انسان های که به همین شیوه ای که داریم زندگی می کنیم زندگی کردن و واسه خودشون ثروت عظیم جمع کردن و تاالان مکان های سری سرتار دنیا واسه خودشون درست کردن و باصطلاح خانوادگی هوای همو دارن اما ممکنه با عقاید مختلف عمرا بذارن زندگی انسان ها تغییر کنه و از حالت زندگی حیوانی خارج بشه
          اینا کاره آدم فضایی ها نیست بیگاته ها هیچ احتیاجی ندارن که اینجا باشن
          جدای از دستاوردهای دانشمندای قدیم که ماها فقط می خونیم این دستاوردهارو داشتن اما چیزی از این همه دستاورد توی زندگیمون نمیبینیم
          توی کره زمین فقط ما زندگی نکردیم
          انسان هایی قبلتر از ما بودنُ زندگی کردن و به تکنولوژی هایی بسیار پیشرفته تر از الان ما دست یافته بودن که 2 حالت داره یا خدا به هر طریقی حذفشون کرد یا این سیاررئ ترک کردن یا با نظریه ی بعضی از فیلمای علمی تخیلی توی همین سیارن اما زیر ما زندگی می کنن که بعید می دونم این درست باشه
          آثار عجیبی که پیدا میشه از انسان های گذشته هست نه آدم فضایی ها یا یوفو ها
          تو اگه تونستی قبل از زمان نیکولا تسلا که تاریخ مرگش فقط ماله 77 سال قبل هست منبع درستی از بشقاب پرنده یوفو این چرندیاتِ آدم فضایی پیدا کنی بعد بیا اینجا .. بزن بگو اینا وجود دارن

          درضمن من توی هیچکدوم از نظرات منکر این نشدم که بیگانه ای وجود نداره درواقع منظور من این هست که چیزی بنام یوفو وجود نداره و اینا برای مخفی نگه داشتن علمُ تکنولوژی های سطح بالایی که بهش رسیدن این بساطُ راه انداختن
          مثله امثال تو فکر کردن نخبه بودن و یا عقل داشتن نیست
          شماها ساده این
          کله چیزی که می تونی بگی اینه که ژنرال آمریکایی یا ژنرال روسیه اینُ گفته که وجودشونُ تأیید کرده تو دیگه چی میگی این وسط
          کله تحلیلتون از تمام وقایع و اتفاقاتی که توی دنیا می افته همینجوریه
          دنیارو گلُ بلبل میبینید
          واسه همینه هرکاری دلشون می خواد می کنن و دارن به دنیا حکومت می کنن و به هر شیوه ای خوششون میاد
          چون امثال شماها زیادن
          و اینم درسته که شماها با امثال من شدین 80 میلیون نفر
          و بله شماها اکثر جامعرو شکل دادین و حاکمان رنجُ عذاب زندگیُ روزبروز بیشتر می کنن چون 90 درصد هر جامعه ایُ امثال شماها تشکیل دادین
          یمشت ساده لوحِ نخبه ی عقل کل
          چون طرف ژنرال هست پس درست میگه
          هر سیستمی که پیاده میکنن شماها هرکدومتون فقط به فکر منافع خودتونید و اگر واستون سود داشت دنبال می کنید
          شماها مثله داستان چنتا بچه هستند که یک جادوگر با غذاهای خوشمزه گولشون میزنه و چاقُ چلشو نمی کنه که بعد بوخورتشون یا مثله برده بکار بگیردشون دقیقا یه همچین وضعی دارید

          • Avatar اشکان گفت:

            ضریب هوشیت چنده؟فکر کنم5 باشه،درسته؟انقدر مخفی بعد تو با یه سرچ گوگلی فهمیدی؟…

          • Avatar پویا گفت:

            بین برو اول رایتو بده بعد مشقاتو بنویس،بعد تو گوگل یه سرچی دیگه بکن و مردمو نجات بتمن،فقط بپا بینش ارتش امریکا ندزدتت اخه همه طرحای مخفیشونو فروختی،دقیقا مشکل مغز فندقیایه مثل تو هستین که مردم اتقدر بدبختن،دنیا هم یه سیستم نداره،ارتش امریکا و روسه در تضاد هم هستن،ولی کسی که انقدر احمق و کم فهمه میگه قدرت دانشمندا از ارتش امریکا و روسیه بیشتره چه توقعی میشه داشت؟همه این اطلاعاتم تو گوگل پیدا کرده،!چقدر تو ضریب هوشیت پایینه،بعد تو گفتی مارو مسخره کردی الان از کامنتت اسکرین میگرم میدارم توییتر ببین سوژه خنده چندنفر میشی ببین چندنفر ترو مسخره میکنن،من اینارو بهت گفتم که سوژه خنده نشی،حالا بگو بینیم اینارو تو خواب تسلا بهت گفت یا تنهایی فهمیدی؟

          • Avatar محمد گفت:

            بشقاب پرنده ها وجود ندارن من تو گوگل سرچ کردم و فهمیدم،من خیلی باهوشم تمام سیستم های مخفیو کشف کردم و تسلا یه سلاح داشته که هواپیمایه جنگیو تو هوا نابود میکنه،من ضریب هوشی در حد کفترا دارم و خود را عقل کل میدانم و قرار است در آینده مثل یک سوپر هیرو بشرو نجات بدم،بشقاب پرنده ها وجود ندارن جنرال های ارتش خبر ندارن و من خبر دارم،الان تو حرفاش اومد از مارکسیست هم صحبت کرد و تسلا اینترنت اختراع کرد،بیا برو بچه کم بخندونمون تو مسخره کردن نداری آدم افسوس میخوره همچین نفهمایی وجود دارن که باعث بدبختی جامع هستین

  6. Avatar شاهین گفت:

    unknow چند سالته؟

    • Avatar پویا گفت:

      تا دلت بخواد از این مغز فندقیا زیاد هست.صدوپنجاه سال پیش یه سلاحی بوده که با یک شلیک هواپیما جنگی نابود میکرد!!!نیکولا تسلا اومده تو خواب بهش گفته.وای که چقدر خندیدیم.میگه منطقه 51 وجود نداره.حالا بگو بینیم اینارو تو از کجا فهمیدی دختر؟

  7. Avatar unknow گفت:

    سلام

    سریع الکی ربطش دادن به موجودات فضایی
    اینا کاره خوده دولت هاست البته دولت های قدرتمند
    مکان های سری هستند که علم اونقدری درشون پیشرفت کرده که هوش از سر می پرونه
    پیشرفت علم توی اخبار نبینید اگه می خواید پیشرفت واقعیُ علمُ ببینید توی بعضی از سریالا یا فیمالی علمی تخیلی که میسازن پیشرفت علمُ ببینید
    مطمئن باشید بررسیش ادامه پیدا نمی کنه
    نیکولا تسلا که یک دانشمند بود ببینید به تنهایی تونست چه چیزهایی بسازی که خیلی هاشو اون موقع میگن بخاطر منفعت سوزوندن که البته به اینم شک دارم و با دستاورهاش کله زندگی هارو تغییر داد
    حتی شواهدی هست که به تکنولوژی ضد جاذبه دست یافته بوده
    حالا فکر می کنید دانشمندایی مثله نیکولا تسلا نیست
    صدها یا حتی هزاران دانشمند مثله نیکولا تسلا هست و روی چیزهای مهمی که توی جامعه علمی معمولی یعنی چیزی که ما میبینیم و نادیده گرفته شدن یا کمرنگن دارن کار می کنن در مکان هایی زیرزمینی که هرکسی نمی تونه وارد بشه
    چیزایی مثله
    ذخیره انرژی یا باتری – لیزر – جرم منفی – فرکانس – امواج – مغناطیس – همجوشی
    دیدن بعضی مواقع خبرای علمی شگفت انگیزی میاد یا درواقع پیشرفت یهو خیلی زیادی بوده نسبت به حال ولی بعدش خبر میزنن دروغ بوده ، مطمئن باشین دروغ نیستن و این اشخاصُ میبرن

    • Avatar invisible گفت:

      سلام
      الان ما در سال 2019 هستیم ولی این ماجرا از ۱۹۷۴ شروع شده
      آیا در اون زمان پیشرفت علم اندازه ی این موقع بوده؟
      البته ما فقط ظاهر این ماجرا رو میبینیم و از خیلی چیزا بی اطلاع هستیم
      چه بسا بررسی این ماجرا ادامه پیدا کرده و به نتیجه ای رسیدن ولی اونو مخفی کردند و شاید …

      • Avatar unknow گفت:

        سلام

        ببخشید من تاریخ رو نگاه نکردم مقاله بخش بخش خواندم
        بله در اون زمان حتی 70 یا 80 سال قبلش علم از چیزی که الان داری میبینی جلوتر بوده آنهم به دست خوده انسان ها و نه موجودات فضایی
        بورو یکمی راجب دانشمندا تحقیق کن ، حالا من نیکولا تسلارو مثال میزنم
        بورو راجب اختراعاتی از نیکولا تسلا که میگن گمشده ولی من مطمئنم که گم نشده سرچ کن فقط همونارو بخونی
        باصطلاح هوش از سرت می پره و معلوم نیست چه کارهای دیگه ای انجام داده اون زمان چیزی حدودی 150 سال پیش یا بیشتر روی پروژه هایی کار می کردن که دها گیگاوات برق نولید و مصرف می کردن حتی انیشتن هم زیردست
        بوده در بعضی از پروژه ها طبق چیزایی که خواندم
        اگر بازی ژنرال 3 تیبریوم وار رو بازی کرده باشی توی اسکرین یک سلاحی دارن که با الکتریسیته ضربه وارد می کنه همینُ داشته میساخته که چنین سلاحی با یک شلیک سریع ترین هواپیمای جنگی حالاهارو البته چیزی که ما میبینیم میزنه منفجر می کنه حتی اگر مثلا با سرعتی بیش از 3500 تا در حرکت باشه
        بعضی از دانشمندان چیزایی میساختن که تمام افراد والا مقام دولت ها بالاترین مقام هارو میگم کسایی که منظورم رئیس جمهورا نیست منظورم کسایی هست که با ثروتایی که صفراشو نمی تونی بشماری و سیاست قدرت کسب کردن و جاشون ثابته و رئیس جمهورا بازیچشونن از اختراعاتشون هراس داشتن واسه همین سازماندهی کردن پیشرفت علمُ و یک دنیای علمی زیرین درست کردن که هرکسی نمی تونه وارد بشه
        برای فریب مردم هم موجودات فضایی وسط کشیدن یا همین چیزارو وارد انیمیشن ها و فیلم هایی با نام ژانر علمی تخیلی کردن و این بنظرت باعث چه چیزی میشه
        یه زمانی هم که نمی دونم اساسش چیه ذهن مردم با منطقه ای به نام 51 منحرف کردن و باز هم موجودات فضاییُ ربط دادن به این منطقه و همینُ هم وارد انیمیشن ها و فیلم های علمی تخیلی کردن و ذهنیت به سخره گرفتن درست کنن
        الان می تونم بهت بگم صد ها یا حتی هزاران دانشمند مثله نیکولا تسلا و نیوتون و غیره هست و روی چیزایی کار می کنن که ما خبر نداریم
        فکردی دانشمندا انقدر کودنن که مثلا بعد از این همه سال کار کردن روی پهبادها ولی هنوز یک پهباد مثله اون چیزی که توی سریع و خشن نشون دادن نتونستن بسازن
        تورو نمی دونم ولی برای خودم بارها پیش اومده دیدم خبر علمی اومده که نمیشه بهش گفت پیشرفت چشمگیر باید پیشرفت عظیم که بعدش یا خبر اومده دروغ بوده یا کلا دیگه خبری ازش نیومده

        من خوابی از جنگ آینده دیدم که حالا با تمام جزئیات نمیگم که طولانی نشه
        فکر نکنید جنگ بشه بالاترین سلاح اتمه اونقدر احمق نیستن که با اینکار کرده زمینُ به فنا بدن
        دیدم زمین باز شد سلاحی اومد بیرون که مشابهشو هیجا ندیده بودم تانکای الانُ یعنی چیزایی که ما میبینیم مثله باصطلاح اب خوردن از وسط نصف می کرد و تیری که شلیک می کرد فلزی نبود انرژی بود به رنگ ابی و انفجاری بود با قدرتی به اندازه حدأقل 3 نارنجک

        از بوستون داینامیکم بگم که یدفعه چه پیشرفت عظیمی کردن بعد یهو همه دیدیم همه چی دست به دست هم داد و اینا کارشون متوقف شد آخه مگه میشه نسبت به کاری که بوستون داینامیک کرد کارشونو ناددیده گرفت و اونقدر کم حمایت بشن بعد میبینی یک فیلم میسازن اخرین فیلم کینزمن و مشابه رباط های بوستون دایمانیک با جلوه های ویژه وارد فیلم می کنن که آخرین مدل مشابهی که توی واقعیت ساخته شدرو می ذاره توی جیبش، مطمئن باش چیزی که توی فیلم نشون دادن نسخه واقعیش هم ساختن ولی نشون نمیدن تا زمان برسه از دید خودشون

        ببخشید حوصله روخونی ندارم اگر جایی نگارش جمله درست نبود یا غلط املایی دیدی حودت درستش کن، چون بعضی جاها پاک می کنم دوباره می نویسم ممکنه از نظر دستوری جمله نادرست باشه یا اشتباه تایپی باشه
        مثلا در نظر قبلی بسازی بسازه هست

        • Avatar realy گفت:

          کمتر فیلم ببین ولی از تخیلت خوشم اومد.

        • Avatar invisible گفت:

          درود برشما دوست عزیز

        • Avatar pouria گفت:

          داستان خوبی بود . ممنون

        • Avatar محمد گفت:

          وای چقدر تو باهوشی بپا آدم فضایی ها ندزدنت!!! همه ایانرو تنهایی کشف کردی یا روح نیکولا تسلا اومد تو خوابت بعت گفت؟

        • Avatar رضا گفت:

          همینجور پیشرفت کنی بعنوان تحلیلگر ارشد به میو نیوز دعوت میشی.چقدر تحلیلات حرفه ای بودن!!! راستی ضریب هوشیت چنده؟

          • Avatar کامران گفت:

            با اینهمه نشانه برای وجود تمدنهای فرازمینی هنوز متحجران و کم هوشانی وجود دارند که خرافات و داستانهای عجیب و غریب تاریخی مورد پسند پدران و مادرانشان را قبول دارند ولی وجود فرازمینیها را باور نمیکنند

        • Avatar محمد گفت:

          واقعا یعنی همچین احمقایی وجود دارن؟ واقعا یه نفر چقدر میتونه احمق باشه؟ ضریب هوشیت چنده فکر کنم 29 باشه.

        • Avatar اشکان گفت:

          یعنی واقعا کسایی وجود دارن که انقدر ضریب هوشیشون پایین باشه؟یعنی یکی انقدر میتونه احمق باشه،یعنی خوندن نظرات unknow خنده نداره گریه داره

          • Avatar arsham master گفت:

            شما یه احمقی بیش نیستی اگر فکر میکنی همه چیز هایی که ساخته میشه رو به یه شل مغزی مثل تو نشون بدن حرف unknown کاملا درسته قدرت های دنیا چیز هایی در اختیار دارن که رو نمیکنن منطقی هم هست ولی از شل مغز های بی فکری مثل تو ازین بیشتر انتظار نمیره
            در ضمن زمانی که مغز هایی امثال تو میگفتن پرواز کردن گناهه اگر انسان میخواست پرواز کنه خدا بهش بال میداد یه عده با تخیل خودشون اومدن کایت و بالون اختراعه کردن بعدش یه مشت بی خواص دیگه اومدن گفتن چیزی که سنگیت تر از هوا باشه نمیتونه پرواز کنه ولی دید یا ندیدی فلز از هوا سنگین تره و الان هم پرواز میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.